• Hoi mensen!
    Ik ga per 1 juni verhuizen, best wel snel dus, heb ik net gehoord. In dat nieuwe huis mag ik mijn nieuwe kamer helemaal zelf ontwerpen, maar natuurlijk wel met een redelijk budget. Ik wil graag iets in de stijl van groen en bruin doen, omdat ik bij mijn vader blauw en zilver heb. Maar ik ben nooit zo goed in iets leuks verzinnen, dus heb ik jullie hulp nodig. Weten jullie leuke site's of winkels waar je toch redelijk betaalbare en leuke dingen kan kopen? Of hebben jullie zelf iets gevonden (zoals een plaatje)? Ik zou het heel graag willen weten :Y)
    Heel erg bedankt!
    Xxx Athenae





    Ik ben op zoek naar dingen in deze style. Heeft iemand nog leuke ideeën? Die nog niet genoemd zijn...
    Bedankt!(heart2)

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 14:56 ]

    Action. Heb je echt van die goedkope brol in die houttinten. Een kapstok of weet ik veel wat moet tenslotte geen 20 EUR kosten en er scheelt daar echt niks mee van de Action.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Beetje laat, maar pinterest, Tumblr en weheartit zullen vast ook wel leuke ideeën hebben. Verder zijn Xenos en Ikea altijd wel voor mij geslaagde winkels als het hierom gaat;3


    “Begin at the beginning," the King said, very gravely, "and go on till you come to the end: then stop.” - Lewis Carrol