• Je zou toch zeggen dat het niet zo moeilijk is om een simpele CD te vinden? Nou wel dus. Ik ben opzoek naar Mad, Bad and Dangerous to Know en Blue Rock van The Cross. Nou, das nog een hele opgaven.
    Ik was gister vroeg uit, dus ik dacht ik ga naar de stad. Wie weet, een wonder, ze hebben hem(onwaarschijnlijk, The Cross is niet zo bekend, maar niet geschoten is altijd mis he). En de mediamarkt vind het leuk om de heavy/alternatief sectie weg te halen, dus daar heb ik ook niks aan. Kom ik in de stad, blijkt de Music Store weg te zijn, en sinds Van Leest al weg was, hebben we geen muziek winkel meer. Lekker dan, tot zo ver de `Beste binnenstad van Nederland´. Maar ok daar kan ik nog mee leven.
    Gelukkig heb je internet, dacht ik. Ook op internet kan ik niks vinden, niet bij Large.nl, Bol.com zelfs niet op marktplaats.nl
    Ongelofelijk, ik wist dat the Cross niet zo bekent is(waar ik me elke keer weer over verbaas) en moeilijk te vinden, maar dit is overdreven. Ik kan ze gewoon echt nergens vinden!

    Weet iemand misschien een site of winkel waar ik ze misschien wel kan vinden, ik ben echt wanhopig.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 15:07 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    http://www.amazon.co.uk/Mad-Bad-And-Dangerous-Know/dp/B000026AMQ/ref=sr_1_3?s=music&ie=UTF8&qid=1334692315&sr=1-3

    Try ebay.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I tunes.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Misschien de Plato? Dat is een alternatieve muziekwinkel in Enschede en Deventer, maar misschien bezorgen ze ook?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Het probleem met die sites is dat mijn vader die niet vertrouwd, en de kans klein is dat ik ze daar mag bestellen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Als je in het noorden van Nederland woont probeer dan de Elpee eens in Groningen. Geweldige winkel die heel veel heeft en als ze het niet hebben, gaan ze bij hun leverancier kijken of ze het kunnen vinden.

    -Edit - vind dit net op wikipedia: "Blue Rock is a straight rock album which is currently out of print and has become a hard-to-find item." Dus die ga je waarschijnlijk in geen enkele winkel meer vinden.

    De meeste bands hebben ook een eigen webwinkel dus misschien kun je het daar proberen? Zeker aangezien die albums die je zoekt al een poos uit zijn.

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 22:08 ]

    hellgirl1417 schreef:
    Als je in het noorden van Nederland woont probeer dan de Elpee eens in Groningen. Geweldige winkel die heel veel heeft en als ze het niet hebben, gaan ze bij hun leverancier kijken of ze het kunnen vinden.

    -Edit - vind dit net op wikipedia: "Blue Rock is a straight rock album which is currently out of print and has become a hard-to-find item." Dus die ga je waarschijnlijk in geen enkele winkel meer vinden.

    De meeste bands hebben ook een eigen webwinkel dus misschien kun je het daar proberen? Zeker aangezien die albums die je zoekt al een poos uit zijn.

    Van Bleu rock wist ik het, maar van Mad, Bad and Dangerous to Knon verbaast het me toch wel.
    Helaas woon ik in het zuiden, maar misschien kan ik ooit er eens na toe, of hebben ze een site?
    Ik denk niet dat The Cross een site hebben, ze bestaan niet meer sinds 1993, helaas. Maar misschien wel via de zanger, hmm. Bedankt voor de tip, ik ga eens zoeken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MyFairyKing schreef:
    (...)
    Van Bleu rock wist ik het, maar van Mad, Bad and Dangerous to Knon verbaast het me toch wel.
    Helaas woon ik in het zuiden, maar misschien kan ik ooit er eens na toe, of hebben ze een site?
    Ik denk niet dat The Cross een site hebben, ze bestaan niet meer sinds 1993, helaas. Maar misschien wel via de zanger, hmm. Bedankt voor de tip, ik ga eens zoeken.


    Ga ouderwetse tweedehands cd/platenzaken af? Daar vind je vaak ook de meest aparte dingen


    Til hug og blod.

    'music all in'is een goeie winkel voor minder bekende muziek.


    " I act like shit don't phase me, Inside it drives me crazy, My insecurities could eat me alive."

    Overal rondvragen, had ik ook gedaan toen ik een boek nergens kon vinden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Heeft de free record shop ze niet? Die heeft ook een site dus dat is makkelijker zoeken.

    En het is trouwens bekend met een d en niet met een t. En nee, ben geen grammatica nazi ofzo maar het is gewoon zo dus sorry als ik je irriteer als je dit leest.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 15:02 ]


    Physics is awesome

    www.wowhd.nl misschien?


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    De Fame anders?


    Your make-up is terrible

    Eyes schreef:
    Heeft de free record shop ze niet? Die heeft ook een site dus dat is makkelijker zoeken.

    En het is trouwens bekend met een d en niet met een d. En nee, ben geen grammatica nazi ofzo maar het is gewoon zo dus sorry als ik je irriteer als je dit leest.

    Bekend is met een d en niet met een d?

    @ iedereen
    Dank jullie voor de tips, ik hoop dat ik er wat aan heb.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MyFairyKing schreef:
    (...)
    Bekend is met een d en niet met een d?

    @ iedereen
    Dank jullie voor de tips, ik hoop dat ik er wat aan heb.


    Wil ik het goed op schrijven, schrijf ik het verkeerd dus dit keer faal ik maar ik heb het al aangepast.


    Physics is awesome