• In the year 2046, it's a new Earth - with new rules. Over thirty years after various alien races arrived on Earth, the landscape is completely altered, terraformed nearly beyond recognition. To the town of Defiance, on what used to be St. Louis, comes the mysterious Nolan and his charge, Irisa. As they settle into town - overseen by the mayor, Amanda Rosewater and filled with residents like the powerful Rafe McCawley, enterprising lounge owner Kenya and the ambitious, alien Tarrs - events begin to unfold that threaten the fragile peace this border town has fought for.


    Iemand die dit kijkt? Ik heb net de pilot en de tweede aflevering gezien, ik vind het echt heel vet. Seizoen 1 is nu uit en ze zenden het uit op Syfy, seizoen 2 wordt dit jaar nog uitgezonden. Je kan het ook vinden op Netflix.


    Your make-up is terrible

    Lijkt me een leuke serie! Waar kan je het precies kijken? Heb je een (gratis) link?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Lijkt me een leuke serie! Waar kan je het precies kijken? Heb je een (gratis) link?

    Yep


    Your make-up is terrible

    Ooh lijkt me interessant. Even mijn topics zodat ik straks de naam nog kan herinneren.


    -

    Ik lief die serie! Heb heel seizoen 1 al gekeken! Staat in het rio pakket van Telenet, als je dat abonnement hebt :3
    Gezien m'n Engels faalt, heb ik braafjes te wachten tot ook seizoen 2 wordt uitgezonden XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Assassin schreef:
    (...)
    Yep


    De trailer ziet er goed uit. C: Ik ga kijken!

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 18:30 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb een hele tijd geleden de eerste paar afleveringen gekeken, maar niet meer dan dat. Misschien dat ik er binnenkort eens opnieuw aan begin (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Valkyries schreef:
    Ik lief die serie! Heb heel seizoen 1 al gekeken! Staat in het rio pakket van Telenet, als je dat abonnement hebt :3
    Gezien m'n Engels faalt, heb ik braafjes te wachten tot ook seizoen 2 wordt uitgezonden XD


    Heee, eindelijk iemand die het gezien heeft.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Heee, eindelijk iemand die het gezien heeft.

    (lol) yupz!
    En ik zit dus echt vol spanning op het tweede seizoen te wachten!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Klinkt leuk. Ik kijk al 5 series tegelijk, maar nog een kan er vast ook nog wel bij.