• Ik mag binnenkort weer een nieuwe telefoon uitzoeken en ik zit nu te twijfelen.
    Laatst zag ik er namelijk eentje langskomen, maar ik heb helemaal niemand gehoord over dat merk: Huawei..
    Nu vroeg ik me af of hier mensen zijn met een telefoon van dit merk en wat diegene er van vinden c:

    Andere tips zijn natuurlijk ook welkom!
    Zelf heb ik nu een HTC One V en eerlijk gezegd ben ik dat ding echt zat.
    Het liefst heb ik ook geen HTC meer, dus dat hoeft niet vermeld te worden c:
    x


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Nog nooit van gehoord!
    Ik heb een Galaxy SIII en vind hem heel fijn!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Samsunggggg c: Ik heb gehoord dat mensen de Galaxy S3 best fijn vinden.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb er ook nog nooit van gehoord, maar het logo komt bij wel bekend voor.
    Zijn er geen recensies te vinden over het merk? :3


    •*• Lululu •*•

    Dat is een best goed merk, zeker voor de prijs! Het is wel een Chinese telefoon. Ik heb zelf een andere Chinese telefoon, maar die is geïmporteerd. Die was maar 150 euro en beter dan de HTC One X.


    Your make-up is terrible

    Ik ken het merk Huawei, een vriendin van me heeft er volgens mij een telefoon van. Tot nu toe is ze er heel erg tevreden over!

    Ik ken het merk wel, maar heb geen idee of het prettig werkt. Zelf ben ik helemaal blij met mijn Nokia.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik heb een Samsung SIII en ik vind het een fijn toestel. :)

    Huawei is een merk dat uit China komt en bezig is zich in Europa te vestigen. Een heel goed merk uit mijn ervaringen. Heb zelf een wat oudere Huawei tablet thuis liggen.

    Ik, persoonlijk, raad de Xiaomi Mi2S aan. Xiaomi is een heel bekend merk in China en ook veel gebruikt. De Mi2S is de wat oudere versie van de Mi3 (de nieuwste op dit moment). Hij is rond de 250 euro en verslaat de Samsung Galaxy S4 in een performance test (oftewel, hij is beter). De telefoon heeft een 4,3'' inch scherm (kleiner dus dan een S4), maar ik heb daar nooit een probleem mee gehad. Ik hou niet van grote telefoons :Y) Ik heb hem zelf al een half jaar en ben er nog steeds heel heel blij mee. Hij werkt echt heel erg snel, werkt heel soepeltjes en is gewoon awesome!

    Tweakers heeft de telefoon ook een hoge score gegeven, toen ze hem getest hadden met 2 andere Chinese telefoons en vergeleken met merken die hier bekend zijn.









    Als 250 euro te duur is, kun je altijd voor de Xiaomi Hongmi gaan. Dat is het "kleine" broertje van de Mi2s. Kleine staat tussen aanhalingstekens, doordat het beeldscherm een stuk groter is. Helaas blijft de Hongmi in specificaties wel achter, dit doordat het een wat goedkopere processor heeft en een kleiner werkgeheugen. De telefoon is hierdoor wat langzamer, maar alles behalve langzaam. Ook de camera en de ingebouwde opslagruimte is minder. Natuurlijk kun je de opslagruimte vergroten d.m.v. een SD-kaartje (iets wat niet kan bij de Mi2s). Voor de rest zijn de specificaties van de Hongmi hetzelfde als de Mi2s.
    Nikki heeft deze telefoon en is er erg blij mee :Y)

    Gebruikers reviews kun je hier vinden

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 20:33 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn broer heeft een Galaxy SIII en is tevreden maar hij toont na -- een niet zo lange tijd, wat foutjes. Hij wil nu een iphone aankopen, ikzelf en de rest van mijn familie hebben allemaal een iphone en zijn zeer tevreden. Het chinese merk dat je vermeld ken ik zelf niet, maar als je voor een SIII of iphone of zelfs het chinese merk gaat zal je zeker geen spijt hebben denk ik (: Succes!


    I'm just beautiful me.

    Einmana schreef:
    Ik ken het merk wel, maar heb geen idee of het prettig werkt. Zelf ben ik helemaal blij met mijn Nokia Samsung.


    26 - 02 - '16

    iPhone 5 hier! Maar persoonlijk zou ik nooit voor zo'n Chinese telefoon gaan, maar dat komt denk ik ook omdat ik gewoon van Apple hou.
    Mijn vader, broertje en moeder hebben de Galaxy S3 en zijn er heen tevreden over, je hebt ook de mini.. als je die te groot zou vinden!


    To infinity and beyond •

    Neem a.u.b. geen samsung. D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zweer echt bij Iphone, heb daarvoor al een paar andere gehad en ook andere merken waaronder samsung, maar Iphone blijft voor mij gewoon het beste.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    iPhone (of uberhaupt iets van Apple) zou ik sowieso niet nemen. Overpriced, closed source, geen vrijheid.

    [ bericht aangepast op 8 april 2014 - 11:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eavan schreef:
    Ik zweer echt bij Iphone, heb daarvoor al een paar andere gehad en ook andere merken waaronder samsung, maar Iphone blijft voor mij gewoon het beste.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!