• Hoi :') Ik heb al een tijdje een idee over een RPG gebaseerd op gossip girl. Een paar maanden geleden had ik hem al gestart, maar hij liep helaas dood. Ik vraag me of of jullie belangstelling hebben in een RPG over Gossip Girl c:.



    Gebaseerd op Gossip Girl.

    Gossip Girl is een nieuwe Amerikaanse dramaserie, waarin het draait om de levens van de jonge elite van de Upper East Side van New York. Ze genieten hun opleiding op een privéschool, worden rondgereden door chauffeurs in limousines en feesten in designerkleding. Alles draait om status en netwerken. Uiteraard is deze wereld voor jong volwassenen aantrekkelijk, maar ook uiterst gevaarlijk.
    Verleidingen liggen op de loer en niemand is te vertrouwen.
    Gossip Girl is een anonieme dame die alles van iedereen weet. Op haar blog houdt ze alle roddels bij en via sms’jes laat ze iedereen uit het eliteclubje de laatste scoops weten. Ze hoeft gelukkig niet alles zelf te doen, want ze ontvangt dagelijks tips van de leden van de rijke vriendengroep. Alles wat ze op
    haar blog schrijft, wordt als waarheid aangenomen. Met als gevolg dat niemand te vertrouwen is en vele relaties worden verbroken. Welkom in de wereld van Gossip Girl. Hoelang kan zij het nog geheim houden?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Dat vind ik op zich een leuk idee, aangezien ik een grote fan van GG ben geweest :)

    Ik ben zelf geen fan van GG, maar dat concept in een RPG lijkt mij wel wat. c:

    Mutatio schreef:
    Ik ben zelf geen fan van GG, maar dat concept in een RPG lijkt mij wel wat. c:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mutatio schreef:
    Ik ben zelf geen fan van GG, maar dat concept in een RPG lijkt mij wel wat. c:


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Als je hem weer aanmaakt, zou ik dan mijn oude personage terug mogen :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.