• Jup, jullie lezen het goed. Ik ben overgestapt naar het duister(bat)
    Athenae is gone, Deamonium is in the house*O**O**O* I'm so proud!

    Dat was het vreemde gedeelte, nu het nuttige gedeelte; hebben jullie een username (gehad) waar jullie heel erg trots op zijn, waarmee je liet zien wie jij bent?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 april 2014 - 15:48 ]

    Ik heb nu een username waarmee ik laat zien wie ik ben. Happiny staat voor een Pokémon waar ik vroeger fan van was en de blijdschap die ik vaak uitstraal, of ik ieder geval probeer uit te stralen.

    Ik vond Athenae eigenlijk leuker, maar Deamonium is zeker geen slechte username. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ben heel blij met mijn huidige username, Father en Titan. Oromis ook wel, maar minder. Natuurlijk is de naam waaronder iedereen mij kent (en waar ik uiteindelijk altijd naar terug verander), DarkSavior. :Y)

    [ bericht aangepast op 8 april 2014 - 15:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind hem echt leuk en veel leuker dan de vorige!
    Insurgent blijft altijd de username die mij omschrijft en die veel voor me betekent, mede doordat ik hem zo lang hem gehad. Ik zal altijd terug blijven grijpen naar deze username.


    Take risks and conquer your fears.

    Van de goede, pure godin van de wijsheid naar een demon, dat is wel een behoorlijke overstap, haha. :Y) Athenae was gaaf, maar ik vind dit ook een geweldige naam. ^^

    Square was in eerste instantie gewoon iets wat ik leuk vond klinken en koos omdat ik van mijn allereerste username af wilde, maar inmiddels ben ik wel heel erg aan de naam gehecht. Het is op een bepaalde manier wel een onderdeel van wie ik ben, denk ik, maar meer vanwege de emotionele waarde die er in de loop van de tijd vanzelf mee is verbonden dan omdat de letterlijke betekenis iets bijzonders is.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Croyance, ik heb mijn usternaam maar één keer veranderd van mijn oude naar die ik nu heb. Het betekend 'geloof' in het frans, en ookal heb ik het nu al bijna een jaar, het past nog altijd bij me.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Deamonium klinkt echt mooi!
    Zelf ben ik nog steeds erg tevreden met Celebration. Ik heb deze username al meer dan een jaar en ik ben er gewoon aan gehecht geraakt en dat is nu gewoon een deel van hoe ik ben.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik vind die Griekse godin een toffere meid. Tss.(joehoe)


    (niet dat Hades de duivel is, maar swat)

    Als ik moet kiezen denk ik dat ik het meest trots ben op deze namen:
    Passerby
    A person who passes by, especially casually or by chance.
    Het feit dat mijn vriend ook in het begin van onze relatie een gedicht voor me had geschreven over mij waarin ik zijn passerby was, maakt deze naam meer dan passend voor mij.

    Horizons
    Deze naam komt van New Horizons of gewoon mijn nieuw leven. Als het even moeilijk met mij gaat, heb ik altijd iemand die me er bovenop kan helpen en me kan laten genieten van het nieuwe in mijn leven.



    Avarosa
    Avarosa, the Frost Archer and the true queen of Freljord.

    Beetje een domme naam eigenlijk qua betekenis, maar Avarosa was voor sommige een koningin met haar hart op de juiste plaats en van deze naam word ik gewoon rustig omdat hij precies zoveel symboliek uitstraalt.

    Cavalier
    Naar het album Cavalier Youth. Jammer genoeg is mijn jeugd niet bepaald zorgeloos, maar ik zou er beter nog wat meer van genieten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ehm, ik denk dat Sapientia mijn mooiste is en het meeste over mijzelf gaat. Sapientia is namelijk Wijsheid in het Latijn, en mijn naam, Sofie, is afgeleid van het Griekse Sophia, wat ook wijsheid betekent :Y)
    Al moet ik heel eerlijk zijn dat Carmina, Mysteria en Paranymph ook nog veel waarde voor me hebben. Mysteria omdat daarbij mijn huidige avatar is bij geïntroduceerd, ofja, daar zal ik mijn avatar eigenlijk altijd aan koppelen, op de een of andere manier. Carmina (betekent: liederen, toverspreuken of gedichten) omdat ik zo van zingen houd, en het slaat ook deels terug op mijn HP-verslaving vanwege de betekenis toverspreuk. Paranymph staat voor het feit dat mijn zus in januari haar proefschrift heeft verdedigd en zij had mij gevraagd om Paranymph te zijn. Daar was ik nogal trots op ^^
    En stiekem wil ik terug naar Lloyd, maar ik wil deze ook nog niet kwijt, first world problems. :W

    Edit: Oh, wauw. Niet eens op jouw username gereageerd. :W
    Ik vind hem supervet. Hij klinkt lekker, demonisch :Y)

    [ bericht aangepast op 8 april 2014 - 17:24 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind 'm wel leuk, al vond ik die andere ook heel leuk.

    Ik ben trots op Troll en Feline c:


    26 - 02 - '16

    Oeh, I like it ^^

    Ja, Ik hou van mijn naam die ik nu heb en ik denk niet dat ik hem snel verander.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb het toch meer op Griekse godinnen, maar deze is ook heel leuk. ^^

    Halissa en Yail zullen voor mij altijd een bepaalde meerwaarde hebben, denk ik. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben heel blij met mijn huidige username, omdat het de achternaam is van een geweldig personage uit een boek (Divergent) en ik vind Alyeska ook nog steeds heel leuk. Alyeska komt ook van een personage uit een boek (Alaska van Looking for Alaska).
    Ik vind persoonlijk Athenae even leuk als Deamonium (:

    Awesome! :'D
    Ik ben trots op de username Yayde. Geen idee waarom, het hoort gewoon bij me.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Gave username c:
    Ik denk dat ik het meest houd van de naam Scorpia - de naam die ik het langst heb gehouden. Het komt van scorpius, scharpioen in het Latijn. Vroeger waren scharpioenen altijd mijn hobby geweest, ik vind ze nog steeds super tof. Scharpioen klonk te, en heb het daarom naar het Latijns vertaald - maar Scorpius was bezet dus maakte ik er Scorpia van. Ik kan mezelf beloven dat ik die ooit terug ga nemen :'D

    Eigenlijk was ik ook super happy met Sunlights; ik dacht namelijk dat deze naam bezet zou zijn maar het was vrij. Ik vind het nog steeds een te gekke naam omdat ik van de natuur houd. En het klinkt ook lekker mooi en inspirerend. c:

    Mijn favorieten zijn verder Maestum, Opinio en Moore. Maestum betekent melancholie in het Latijn en ik vond het supervet, dus nam ik hem. Opinio betekent in het - hoe raad je het - Latijn 'mening' en Moore is de achternaam van de zangeres P!nk (ze heet namelijk Alesia Moore, als ik het goed heb).
    Ook heb ik het gevoel dat ik Proudfoot (er was zo'n site waarbij je voornaam en achternaam in moest vullen zodat je je volledige hobbitnaam te zien krijgt en de mijne was Pansy Proudfoot - nou, Pansy was al bezet en dus had ik mijn hobbitachternaam gekozen). Dat is al een tijdje geleden maar ik vind die nog steeds gaaf c:

    Oh ja, natuurlijk, ik houd ook van deze. Paenitet betekent namelijk spijt in het Latijn. (:
    Ja, ik weet het, wat heb ik toch met die taal?! Hehe.

    [ bericht aangepast op 8 april 2014 - 18:09 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Paenitet schreef:
    Gave username c:
    Ik denk dat ik het meest houd van de naam Scorpia - de naam die ik het langst heb gehouden. Het komt van scorpius, scharpioen in het Latijn. Vroeger waren scharpioenen altijd mijn hobby geweest, ik vind ze nog steeds super tof. Scharpioen klonk te, en heb het daarom naar het Latijns vertaald - maar Scorpius was bezet dus maakte ik er Scorpia van. Ik kan mezelf beloven dat ik die ooit terug ga nemen :'D

    Eigenlijk was ik ook super happy met Sunlights; ik dacht namelijk dat deze naam bezet zou zijn maar het was vrij. Ik vind het nog steeds een te gekke naam omdat ik van de natuur houd. En het klinkt ook lekker mooi en inspirerend. c:

    Mijn favorieten zijn verder Maestum, Opinio en Moore. Maestum betekent melancholie in het Latijn en ik vond het supervet, dus nam ik hem. Opinio betekent in het - hoe raad je het - Latijn 'mening' en Moore is de achternaam van de zangeres P!nk (ze heet namelijk Alesia Moore, als ik het goed heb).
    Ook heb ik het gevoel dat ik Proudfoot (er was zo'n site waarbij je voornaam en achternaam in moest vullen zodat je je volledige hobbitnaam te zien krijgt en de mijne was Pansy Proudfoot - nou, Pansy was al bezet en dus had ik mijn hobbitachternaam gekozen). Dat is al een tijdje geleden maar ik vind die nog steeds gaaf c:

    Oh ja, natuurlijk, ik houd ook van deze. Paenitet betekent namelijk spijt in het Latijn. (:
    Ja, ik weet het, wat heb ik toch met die taal?! Hehe.

    Even offtopic, maar ik merk het gewoon vaker en ik vind het zonde voor iemand die het niet weet: Ik kan je aanraden om de volgende keer even aan iemand met een Latijns woordenboek te vragen naar een vertaling, want je hebt nu een werkwoord gepakt. Letterlijk gezien betekent paenitet namelijk hij betreurt, het spijt hem, men betreurt.
    Het is niet dat ik nu de wijsneus wil uithangen, omdat ik klassieke talen doe, maar ik vind het gewoon jammer voor jou (en vele andere mensen die zoiets overkomt).
    Dus als weer je iets hebt, feel free to ask ^^


    Deep inside, I've never felt alive