• Soccerstories


    Het algemene voetbalverhalen topic op Quizlet. Hier zal ik proberen een complete lijst met Soccerstories & Stand Alones bij te houden voor de voetbalfans onder ons!


    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~



    If there's a book that you want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it.




    De Story's


    • ASanchez ~ ~ ~ This time - Aaron Ramsey
    • MrsMessi & ASanchez ~ ~ ~ Road to Brazil - Lionel Messi
    • 1913 ~ ~ ~ Never lose hope - Ibrahim Afellay
    • Benzema ~ ~ ~ Broken youth - Memphis Depay
    • Suits ~ ~ ~ Kamp vol leeuwen. - Voetbal
    • Churchill ~ ~ ~ Cactus Flowers - Daley Blind
    • Stalia ~ ~ ~ Trough the eyes of the lions - WK 2014
    • Stalia ~ ~ ~ Summertime Sadness - WK '14
    • Vamos ~ ~ ~ Die Mannschaft
    • Scenen ~ ~ ~ The hazard in Hazard - Rode Duivels
    • Mebarak ~ ~ ~ The Orange Eagle - WK 2014
    • Britsanity ~ ~ ~ Sweet despair - Robin van Persie
    • Tobbietoost ~ ~ ~ The one you missed - Jasper Cillessen (Short Story)
    • RVP ~ ~ ~ Dirty Secrets - WK 2014
    • RVP ~ ~ ~ What A Girl Wants - Soccer
    • Stalia ~ ~ ~ Een modern voetbal sprookje - Voetbal
    • Suits ~ ~ ~ Schot in eigen doel - WK voetbal 2014

    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


    Mocht je een verhaal erbij willen hebben, laat het me dan even weten via PB. Dan zorg ik ervoor dat hij erbij komt.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 22:49 ]


    ~

    -


    ~

    RVP schreef:
    (...)

    Ik vind het een prima idee, dan kunnen we elkaar eventueel ook helpen als er problemen zijn met stories enzo:)


    Ik vind het ook een tof idee!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    RVP schreef:
    (...)

    Ik vind het een prima idee, dan kunnen we elkaar eventueel ook helpen als er problemen zijn met stories enzo:)


    Da's waar, en daar kan ik dan ook onmiddellijk gebruik van maken, want ik zit met problemen wat m'n story betreft. (:
    Het zijn niet echt concrete problemen (al raak ik wel altijd mijn tekst kwijt omdat word ambetant doet, maar daar kunnen jullie natuurlijk niets aan doen, haha), maar als iemand tips heeft om alles vlotter te laten lopen, mag je die altijd geven. Dit is de story. Ik ben namelijk nogal kritisch over mezelf en ik vind het echt barslecht. :'D

    Scenen schreef:
    Da's waar, en daar kan ik dan ook onmiddellijk gebruik van maken, want ik zit met problemen wat m'n story betreft. (:
    Het zijn niet echt concrete problemen (al raak ik wel altijd mijn tekst kwijt omdat word ambetant doet, maar daar kunnen jullie natuurlijk niets aan doen, haha), maar als iemand tips heeft om alles vlotter te laten lopen, mag je die altijd geven. Dit is de story. Ik ben namelijk nogal kritisch over mezelf en ik vind het echt barslecht. :'D

    Als ik het idee heb dat dingen te stroef lopen, laat ik de personages wat vaker met elkaar praten. Daardoor lijkt alles veel sneller te gaan omdat je dan echt een communicatie hebt die heen en weer gaat.

    Conquering schreef:
    (...)
    Als ik het idee heb dat dingen te stroef lopen, laat ik de personages wat vaker met elkaar praten. Daardoor lijkt alles veel sneller te gaan omdat je dan echt een communicatie hebt die heen en weer gaat.


    Hm, maar dat is net m'n probleem. Ik schrijf veel te veel mededelende tekst en verhalende tekst moet ik eruit persen. Toch bedankt! (:

    Geen verhalen over Romelu Lukaku of Divock Origi?! :(

    Lukaku schreef:
    Geen verhalen over Romelu Lukaku of Divock Origi?! :(


    Ik heb een verhaal over de Rode Duivels en die gaan er ook in voorkomen, maar niet speciaal op hen gericht, neen.

    Scenen schreef:
    Hm, maar dat is net m'n probleem. Ik schrijf veel te veel mededelende tekst en verhalende tekst moet ik eruit persen. Toch bedankt! (:

    Bedoel je met de mededelende tekst dat je dingen teveel omschrijft? Want dat vind ik zelf wel fijn, als er wat dieper op bepaalde dingen word in gegaan zoals het uiterlijk van personages, de omgeving, de gedachtes, et cetera. Natuurlijk ligt dit bij iedereen weer anders, want de één vind het fijn als er heel veel gepraat word en weinig details en de ander weer andersom. Het is maar net wat je zelf prettig vind. Daarnaast denk ik dat je minder streng voor jezelf moet zijn. Dat was ik in het begin ook, totdat ik dacht van: ah, wat maakt het uit, ik schrijf voor me plezier en als het even wat anders wordt gedaan dan so be it. Het hoeft niet perfect te zijn. Anyway; Ik help je graag als je denkt van; goh, ik kom er niet uit. Ik lees je verhaal (nog) niet, maar ik vind het wel leuk om te horen waar anderen tegen aan lopen want misschien kan ik daarbij wat "helpen".

    Mijn Tim Krul verhaal mag er ook bij. Nu stop ik even met nieuwe verhalen hehe.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Conquering schreef:
    (...)
    Bedoel je met de mededelende tekst dat je dingen teveel omschrijft? Want dat vind ik zelf wel fijn, als er wat dieper op bepaalde dingen word in gegaan zoals het uiterlijk van personages, de omgeving, de gedachtes, et cetera. Natuurlijk ligt dit bij iedereen weer anders, want de één vind het fijn als er heel veel gepraat word en weinig details en de ander weer andersom. Het is maar net wat je zelf prettig vind. Daarnaast denk ik dat je minder streng voor jezelf moet zijn. Dat was ik in het begin ook, totdat ik dacht van: ah, wat maakt het uit, ik schrijf voor me plezier en als het even wat anders wordt gedaan dan so be it. Het hoeft niet perfect te zijn. Anyway; Ik help je graag als je denkt van; goh, ik kom er niet uit. Ik lees je verhaal (nog) niet, maar ik vind het wel leuk om te horen waar anderen tegen aan lopen want misschien kan ik daarbij wat "helpen".


    Neen, met mededelende tekst bedoel ik gesproken tekst. (: Het probleem is wel dat ik absoluut niet meer 'begin' met schrijven. Ik schrijf al van toen ik zeven was en ik zit op een ander account, waar ik vrij actief op was/ben, al een jaar op Q.
    Er zijn twee voetbalverhalen die ik op he moment lees, en die omschrijven veel meer (ik heb er een abo op met m'n ander account). Ik vind mijn schrijfstijl ook verslecht met de tijd en dat vind ik niet zo leuk, haha. Bedank! (:

    Scenen schreef:
    (...)

    Hm, maar dat is net m'n probleem. Ik schrijf veel te veel mededelende tekst en verhalende tekst moet ik eruit persen. Toch bedankt! (:


    Je groeit ook tijdens het schrijven. Als ik mijn verhalen van twee jaar geleden lees, is het ook heel anders dan nu. Ik denk dat je gewoon moet gaan schrijven. Op een gegeven moment ontwikkel je een bepaalde schrijfstijl en bij de ene zal die wat passiever zijn, bij de ander wat actiever. Gewoon veel doen, veel oefenen en niet te onzeker! (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    (...)

    Je groeit ook tijdens het schrijven. Als ik mijn verhalen van twee jaar geleden lees, is het ook heel anders dan nu. Ik denk dat je gewoon moet gaan schrijven. Op een gegeven moment ontwikkel je een bepaalde schrijfstijl en bij de ene zal die wat passiever zijn, bij de ander wat actiever. Gewoon veel doen, veel oefenen en niet te onzeker! (:


    Dat heb ik ook gehad. Ik schrijf volgens mij al sinds mijn 14e (wat begon met allerlei spelfouten en zonder aanhalingstekens) en nu ben ik hier.
    Af en toe heb ik nog wel eens foutjes, maar goed. Je leert er wel enorm van indeed.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mebarak schreef:
    (...)

    Je groeit ook tijdens het schrijven. Als ik mijn verhalen van twee jaar geleden lees, is het ook heel anders dan nu. Ik denk dat je gewoon moet gaan schrijven. Op een gegeven moment ontwikkel je een bepaalde schrijfstijl en bij de ene zal die wat passiever zijn, bij de ander wat actiever. Gewoon veel doen, veel oefenen en niet te onzeker! (:


    Volgens mij zou ik dat groeien onderhand wel al moeen zien, haha. Ik zit eerlijk gezegd hele dagen door te schrijven en dat al vier jaar lang. Ik schrijf al langer dan dat, maar ik ben er tussen mijn zevende en mijn tiende tijdelijk mee gestopt.
    Ach, ik kom nu wellicht over als iemand die alles slecht inziet, maar op m'n ander account werd er enkel gezegd van: "Ooooh snel verder", of "wauw dit is fantastisch", maar ik moet zeggen dat ik er weinig van geloof, haha.

    Alianovna schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook gehad. Ik schrijf volgens mij al sinds mijn 14e (wat begon met allerlei spelfouten en zonder aanhalingstekens) en nu ben ik hier.
    Af en toe heb ik nog wel eens foutjes, maar goed. Je leert er wel enorm van indeed.


    Hm, ik hoop heel erg dat mijn probleem niet bij schrijffouten ligt (tenzij ik eens een t vergeet, want die werkt niet en daarvoor moet ik met een schermtoetsenbord werken), maar het is gewoon ... Ik vind dat mijn verhalen erg ongeloofwaardig overkomen.

    Scenen schreef:
    (...)

    Hm, ik hoop heel erg dat mijn probleem niet bij schrijffouten ligt (tenzij ik eens een t vergeet, want die werkt niet en daarvoor moet ik met een schermtoetsenbord werken), maar het is gewoon ... Ik vind dat mijn verhalen erg ongeloofwaardig overkomen.


    Hmm nou je mag mij altijd vragen om ideeën. Ik sta er voor open (ook voor andere voetbal verhalen) :3.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus