• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Free hugs for everyone. (bloos)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wees eens stil.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik haat het gevoel van dat ik bang ben om vervangen te worden.
    En ik word er nu enkel meer bang voor.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2014 - 23:53 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    hurr


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Kairos schreef:
    Ik haat het gevoel van dat ik bang ben om vervangen te worden.
    En ik word er nu enkel meer bang voor.


    •*• Lululu •*•

    Zo ontzettend blij dat er geen woorden voor zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    -

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 0:43 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb een slapende hand, meh. D:


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ohmygod dit is het leukste iets ooit om na een vermoeiende dag van 20 uur thuis te komen. :'D


    help

    Ik ben zo slecht in alleen thuis zijn. Ik durf niet eens te gaan slapen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Omg. We hadden een schoolfeest en een klasgenoot heeft wat in haar drinken gekregen. Ze is buiten bewustzijn en kan niets. Ze is nu in ziekenhuis...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Kan iemand me alsjeblieft zeggen wat ik verkeerd doe? )':


    26 - 02 - '16

    Dit is echt precies hetgene wat al het drama van de afgelopen week kan doen vergeten.


    Roku schreef:
    Kan iemand me alsjeblieft zeggen wat ik verkeerd doe? )':

    Je doet niets verkeerd! Wat ik nu ga zeggen is misschien hard of bot maar je doet niks verkeerd, anderen doen het gewoon net iets beter. Maar je doet sowieso niks verkeerd!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Roku schreef:
    Kan iemand me alsjeblieft zeggen wat ik verkeerd doe? )':


    Je doet helemaal niets verkeerd! Ik vind jou één van de tofste mensen die hier op Quizlet zitten. Ik was eerlijk gezegd verwonderd dat je er niet bij zat. :x Niet mee in zitten, you're awesome. (:


    help

    Wij krijgen netflix, ik ben blij. (bloos)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.