• Hooi! (:

Omdat er veel mensen zijn die anime kijken, wilde ik het zelf eigenlijk ook wel eens proberen. Maar er zijn zóveel animes, dat ik niet weet wát te kijken! Ö
    Momenteel ben ik op aanraden Nagi no Asukara aan het kijken, en ik vind het onwijs tof! c:

Hebben jullie enige suggesties over welke animes/manga's ik kijken kan? En zo ja, zouden jullie er dan ook een beschrijving (of link naar beschrijving) erbij willen zetten?

De genres die ik graag kijk zijn:
    - Komedie
    - Romantiek
    - Horror

Maar als je andere goede aanraders hebt, is dat natuurlijk ook fijn.

Heel erg bedankt alvast!
    x.

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Watamote is leuk. :Y) Het gaat over Tomoko die graag populair wil zijn, maar socially awkward is en niemand durft aan te spreken. Het is echt leuk om te kijken en er zijn maar 13 episodes. (:

Pretty is just a pretty word.

Shingeki no Kyojin
    Mirai Nikki
    Another
    Claymore
    Death Note
    Danganronpa
    Deadman Wonderland
    Elfen Lied

Sword Art Online

I live for the applause, you will die for it.

Komedie
    Nichijou
    Suzumiya Haruhi no Yuuutsu
    Elfen Lied

Romance
    Clannad & Clannad Afterstory
    Ef: tale of memories & Ef: tale of melodies
    Toradora!
    NANA

Horror
    Higurashi
    Another
    Mirai Nikki
    Death note

Hope you like them! :)
    Ik raad heel erg Clannad aan, want dat is echt mijn favorietje nog meer dan Toradora! zelf
    En ook als je wat meer van slice of life en drama houdt, dan moet je echt Angel Beats! een keer kijken, want die is echt hartstikke goed net als Little busters!
    Weet je wat, kijk gewoon alles wat Key ooit heeft gemaakt xd haha, dan kom je er wel :)

[ bericht aangepast op 13 april 2014 - 18:33 ]

"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

Taka schreef:
    Komedie
    Nichijou
    Suzumiya Haruhi no Yuuutsu
    Elfen Lied

Romance
    Clannad & Clannad Afterstory
    Ef: tale of memories & Ef: tale of melodies
    Toradora!
    NANA

Horror
    Higurashi
    Another
    Mirai Nikki
    Death note

Hope you like them! :)
    Ik raad heel erg Clannad aan, want dat is echt mijn favorietje nog meer dan Toradora! zelf
    En ook als je wat meer van slice of life en drama houdt, dan moet je echt Angel Beats! een keer kijken, want die is echt hartstikke goed net als Little busters!
    Weet je wat, kijk gewoon alles wat Key ooit heeft gemaakt xd haha, dan kom je er wel :)

Verslaafde!

+ Hellsing hehehe.
    Oh, en Devil May Cry, 07-Ghost.

[ bericht aangepast op 13 april 2014 - 18:52 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Zarathos schreef:
    (...)
    Verslaafde!

+ Hellsing hehehe.

Heel erg zelfs :P
    En ja, Hellsing is ook goed ja.
    Alucard is awesome! Echt zo badass xd
    De abridged series daarvan is ook echt geniaal xd

"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

Taka schreef:
    (...)

Heel erg zelfs :P
    En ja, Hellsing is ook goed ja.
    Alucard is awesome! Echt zo badass xd
    De abridged series daarvan is ook echt geniaal xd

Pfft, je was weer eens voor me met NANA! D: Not fair.
    Hehehe. Ja, he is a badass. Ghehe. Heb jij alles daarvan al gekeken dan?

Don't walk. Run, you sheep, run.

Zarathos schreef:
    (...)
    Pfft, je was weer eens voor me met NANA! D: Not fair.
    Hehehe. Ja, he is a badass. Ghehe. Heb jij alles daarvan al gekeken dan?

Ja, maar jij hebt mij verslaafd gemaakt aan NANA. Eigen schuld dus xd
    Want het is echt een ontzettend goede, briljante anime met een waardeloos eind xd

Nope, ik heb alleen de abridged series van hellsing gezien en van hellsing ulitmate een paar episodes met vrienden.
    Voor de rest niet echt, maar ik weet dat het wel een geweldige anime is :)
    Vooral when he takes a walk :P heheheh xd

Ouran High School Host Club (cat)

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Oeeh wauw, dat zijn al heel wat suggesties, bedankt! :3

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Komedie dus. I suggest K-ON, I died a couple of times while watching K-ON.
    Er zit weinig verhaallijn aan, dus het is meer een anime om te kijken als je afleiding wilt en weinig na wilt denken. :Y)

Beschrijving

[ bericht aangepast op 13 april 2014 - 19:30 ]

Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

Zelf vind ik Death Note een van de meest toffe anime's die er bestaan. Ik heb zelf echt een hele slechte concentratieboog wat betreft series kijken, maar Death Note heb ik helemaal tot het einde volgehouden en het was het dubbel en dwars waard!

It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

Oeh trouwens ik weet niet of je het erg vind als een anime nog bezig is..
    Isshuukan Friends, is namelijk nog bezig en heeft op dit moment 2 episodes, maar het is zo lief en schattig ;D.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Ahaha, sorry, deze moet ik even delen;

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Fullmetal Alchemist: Brotherhood. Niet de normale, want die zuigt :Y)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Fairy Tail en 07-Ghost (:!
    Fairy Tail heeft alleen best wel veel episodes, maar het is 't zeker weten waard. Ik ga elke episode standaard helemaal stuk, alleen het verhaal is iets minder sterk.

The protagonist, Lucy, is a 16 year old girl who wants to be a wizard in one of the great magic guilds. During her travels through various cities, she runs into Natsu, a member of the Fairy Tail guild. Their paths cross and Lucy eventually joins Fairy Tail. Lucy also befriends Gray and Erza at the Fairy Tail guild house. Thus begins their adventures together through various quests and battles!

07-Ghost daarentegen heeft een heel mooi verhaal, maar heeft tergelijkertijd ook zijn grappige momenten. En hij is veel korter dan Fairy Tail, maar 25 eps, dus je gaat er zo doorheen (;
    Out of 500 students in the military academy, only 20 will pass the difficult graduation exam to become begleiters (Assistant Executive Officers). Teito Klein, the chairman’s favorite, is one of them. He is disliked by the other students because of his relations with the chairman and his mysterious past. After Teito and his best from, Mikage, finish the first phase, Teito begins to have strange dreams again about a man. Later on he eavesdrops on people talking about him. During this conversation, Teito recognizes the man in his dreams and another man that killed him. When he is caught he is sent to prison, but escapes with the help of his best friend. Teito left Mikage and was found falling from the sky and unconscious by a group of guys

I solemnly swear that I am up to no good.