• Hooi! (:

Omdat er veel mensen zijn die anime kijken, wilde ik het zelf eigenlijk ook wel eens proberen. Maar er zijn zóveel animes, dat ik niet weet wát te kijken! Ö
    Momenteel ben ik op aanraden Nagi no Asukara aan het kijken, en ik vind het onwijs tof! c:

Hebben jullie enige suggesties over welke animes/manga's ik kijken kan? En zo ja, zouden jullie er dan ook een beschrijving (of link naar beschrijving) erbij willen zetten?

De genres die ik graag kijk zijn:
    - Komedie
    - Romantiek
    - Horror

Maar als je andere goede aanraders hebt, is dat natuurlijk ook fijn.

Heel erg bedankt alvast!
    x.

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

@ De mensen die een opmerking hadden over het aantal episodes van een serie:

Het maakt mij niet veel uit hoeveel episodes zo'n serie heeft. Het liefste natuurlijk genoeg om door te kijken, of helemaal af. Maar ik heb geen échte voorkeuren, zolang het maar en leuke serie is. :3

@ Iedereen tot nu toe
    Bedankt allemaal voor al die series! Ik kan nu al ver voor uit, hoewel er nog wel meer genoemd mag worden, voor wie nog suggesties heeft. Dan is er altijd genoeg kijkmateriaal. :Y)

Kaa schreef:
    @ De mensen die een opmerking hadden over het aantal episodes van een serie:

Het maakt mij niet veel uit hoeveel episodes zo'n serie heeft. Het liefste natuurlijk genoeg om door te kijken, of helemaal af. Maar ik heb geen échte voorkeuren, zolang het maar en leuke serie is. :3

@ Iedereen tot nu toe
    Bedankt allemaal voor al die series! Ik kan nu al ver voor uit, hoewel er nog wel meer genoemd mag worden, voor wie nog suggesties heeft. Dan is er altijd genoeg kijkmateriaal. :Y)

Mooi zo dat je genoeg hebt, mocht je er ooit mensen zoeken om erover te praten dan kun je altijd terecht bij het otaku topic. Daar zijn echt genoeg mensen die ontzettend veel anime's hebben gezien en daar echt heel leuk over kunnen praten :)

"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

Taka schreef:
    (...)

Mooi zo dat je genoeg hebt, mocht je er ooit mensen zoeken om erover te praten dan kun je altijd terecht bij het otaku topic. Daar zijn echt genoeg mensen die ontzettend veel anime's hebben gezien en daar echt heel leuk over kunnen praten :)

Jij houd ervan om reclame te maken hea :'D. Praat daar dan ook weer eens :'D.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Taka schreef:
    (...)

Is dat Otaku topic niet juist puur om te praten over de Otaku serie? :p

Anyways, mocht ik inderdaad meer series willen leren kennen, dan zal ik weer rondvragen. Dankjewel! c:

Edit: Laatmaar, ik beoordeelde het Otaku topic voordat ik er een kijkje nam, oeps! :x

[ bericht aangepast op 13 april 2014 - 22:17 ]

Ik weet niet of ze al aangeraden zijn, maar persoonlijk vind ik ze allebei geweldig om te zien:
    -Karin (Chibi Vampire), 24 episodes.

Karin Maaka is the middle child in a family of vampires who immigrated to Japan two centuries earlier. Unlike the rest of her family, Karin does not feed on blood, she produces it. As a result, she is forced to bite others to expel the extra blood, lest she suffer exaggerated nose-bleeds. She also exhibits no normal vampire traits, and instead lives her life just as an ordinary teenage girl would. She can go outside during the day, attends high school, and follows the sleep pattern of normal humans. However, the general peacefulness of her life is disrupted with the arrival of a new transfer student, Kenta Usui.

-Kaicho wa Maid-sama!, 26 episodes.

Once an all-boys school, Seika High, a renowned school full of reckless and filthy students, has recently become a co-ed school. However, with the female population still remaining a minority even after the change over the recent years, Misaki Ayuzawa takes it into her own hands to reform the school and allow a chance for the girls to feel safer in the rough environment. Even the teachers are on her side. Training, studying and even becoming the first female student council president of the school, Misaki has gained a reputation, among the male students body as an uptight boy-hating demon dictator and as a shining hope for the teachers and fellow female students. However, despite her tough-as-nails appearance, she secretly works part-time at a maid café in order to support her family. Unfortunately, her secret is soon discovered by Takumi Usui, a popular boy at Seika High.

[ bericht aangepast op 13 april 2014 - 23:45 ]

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Nai schreef:
    (...)
    Jij houd ervan om reclame te maken hea :'D. Praat daar dan ook weer eens :'D.

Hhaha indd ik hou wel van een beetje reclame ja xd
    Ik ben alleen de laatste tijd geen tijd gehad om nog wat anime te kijken, dus dan heeft het denk ik ook weinig zin om daar over te praten xd

"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

xPluviophile schreef:
    Ik weet niet of ze al aangeraden zijn, maar persoonlijk vind ik ze allebei geweldig om te zien:
    -Karin (Chibi Vampire), 24 episodes.
    Karin Maaka is the middle child in a family of vampires who immigrated to Japan two centuries earlier. Unlike the rest of her family, Karin does not feed on blood, she produces it. As a result, she is forced to bite others to expel the extra blood, lest she suffer exaggerated nose-bleeds. She also exhibits no normal vampire traits, and instead lives her life just as an ordinary teenage girl would. She can go outside during the day, attends high school, and follows the sleep pattern of normal humans. However, the general peacefulness of her life is disrupted with the arrival of a new transfer student, Kenta Usui.

-Kaicho wa Maid-sama!, 26 episodes.

Once an all-boys school, Seika High, a renowned school full of reckless and filthy students, has recently become a co-ed school. However, with the female population still remaining a minority even after the change over the recent years, Misaki Ayuzawa takes it into her own hands to reform the school and allow a chance for the girls to feel safer in the rough environment. Even the teachers are on her side. Training, studying and even becoming the first female student council president of the school, Misaki has gained a reputation, among the male students body as an uptight boy-hating demon dictator and as a shining hope for the teachers and fellow female students. However, despite her tough-as-nails appearance, she secretly works part-time at a maid café in order to support her family. Unfortunately, her secret is soon discovered by Takumi Usui, a popular boy at Seika High.

Oh, hahaha, dat zijn inderdaad leuke anime's! Ghehe. Skip Beat is trouwens ook echt een grappige!

Don't walk. Run, you sheep, run.

Pani Poni Dash :D dat is echt grappig ('x

- Bleach
    - Highschool of the dead

When I taste Tequila, Baby, I still see ya

-

[ bericht aangepast op 14 april 2014 - 19:11 ]

- Sorry Quizlet heeft mijn bericht 3x gepost T.T UCH Ze zouden een verwijderknop moeten maken voor je berichten :x

[ bericht aangepast op 14 april 2014 - 19:11 ]