• Ik weet niet of jullie mijn vorige topics hebben gelezen, maar het ging dus over mijn (beste) vriend en ik en we hadden dus bijna een relatie. Nou we namen dus geen relatie omdat het niet kon vanwege mijn vader (zei hij) maar ik ben dus al een paar dagen achter dat het om heel wat anders ging. Hij ging achter mijn BESTE VRIENDIN aan en zij gaf hem jammer genoeg ook de aandacht die hij wou. Hij zou naar dr huis komen, afspreken blablabla. En ik hebben dus alles gelezen. Dit was eind februari gebeurd en ze hebben me dus niets verteld, tot ik hun berichten las.

    Ik vind het echt heel erg wat ze gedaan hebben. Mijn hart is echter ook nog steeds gebroken. I mean, mijn beste vriendin en de jongen waar ik al 4 jaar verliefd op was. Super toch?

    Wat mij betreft is het klaar tussen mij en die jongen dus. Ook met mijn beste vriendin ben ik wel klaar, maar ik heb geen zin om onze vriendschap te verpesten door 1 jongen..

    Wat moet ik doen?

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 15:14 ]

    Als het echt je beste vriendin was, dan had ze het niet gedaan want dit soort dingen flik je niet. Punt.


    To infinity and beyond •

    Huf schreef:
    Als het echt je beste vriendin was, dan had ze het niet gedaan want dit soort dingen flik je niet. Punt.


    Ik weet niet. Ze zei dat ze uiteindelijk niet heeft afgesproken met hem maar alleen geskyped. Ik las ook in hun berichten dat ze zei van ''ik doe dit niet achter de rug van mijn beste vriendin'', maar alsnog, nog ben ik boos dat ze me niets verteld heeft. En ik weet ook niet of ik dr moet geloven.

    Huf schreef:
    Als het echt je beste vriendin was, dan had ze het niet gedaan want dit soort dingen flik je niet. Punt.
    Hier ben ik het wel mee eens.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    yasminhazael schreef:
    (...)

    Ik weet niet. Ze zei dat ze uiteindelijk niet heeft afgesproken met hem maar alleen geskyped. Ik las ook in hun berichten dat ze zei van ''ik doe dit niet achter de rug van mijn beste vriendin'', maar alsnog, nog ben ik boos dat ze me niets verteld heeft. En ik weet ook niet of ik dr moet geloven.


    Als het echt je beste vriendin was, had ze zich helemaal niet met deze jongen ingelaten. Aangezien ik er vanuit ga dat je haar verteld hebt over je gevoels voor deze jongen en zoals ik het zie, gaat vriendschap nog altijd boven een jongen.

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 15:40 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Dit is echt kut voor je. Sterkte.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Huf schreef:
    Als het echt je beste vriendin was, dan had ze het niet gedaan want dit soort dingen flik je niet. Punt.

    This. Heel veel sterkte


    26 - 02 - '16

    Dumpen die handel, allebei.
    Ik hoop dat je waardige vrienden vindt.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...