• Uuuugh, kut stomme rij instructeur!
    Ik kan het moeilijk voelen wanneer ik uit z'n 1 moet wegrijden. Vaak laat ik de koppeling te snel opkomen. Dus slaat de motor soms af. En vandaag toevallig nogal vaak. Gaat ie de hele tijd op een vreselijk zeurderige toon ''Yolandaa'', ''Yolaaan'' uitroepen. Dus ik was het op een gegeven moment zat en ben gaan terugzeuren. ''Jaaahaaaa'', ''Ik weeeeeet heeeeet'', ''Jaaaaahaaaaa''.

    Conclusie: Ook déze tigste autorijlesles ging niet goed. (cat)


    Wie heeft er nog meer met autorijden zo'n leuke rij instructeur?




    Maar goed. Er is ook nog wel wat leuks. Of eigenlijk lekkers. Ik heb kniepertjes gebakken! c: Jummiejum! Hahha :Y)
    Wie kent kniepertjes en vind het ook zo lekker? :p

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 12:47 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik weet niet wat kniepertjes zijn, klinkt als iets zoets. :')
    Maar ik heb geen rijles, dus ik zou geen ezelsbruggetje kunnen verzinnen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Videnda schreef:
    Ik weet niet wat kniepertjes zijn, klinkt als iets zoets. :')
    Maar ik heb geen rijles, dus ik zou geen ezelsbruggetje kunnen verzinnen.


    Dit zijn kniepertjes: :Y)



    Maar misschien ken je ze eerder als ze opgerold zijn:



    Het zijn dus een soort koekjes, heel lekker. c:



    En met rijles valt er niet veel te doen. Ik moet het van mijn ouders afmaken, dusja.. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb (nog) geen rijles, maar dat klinkt niet leuk.

    Kniepertjes zijn echt geweldig, wij maken die thuis ook altijd! (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ah, echt rot dat de rijlessen nog steeds zo vervelend zijn. D:

    En ik heb geen flauw idee wat kniepertjes zijn. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    McBride schreef:
    (...)

    Dit zijn kniepertjes: :Y)



    Maar misschien ken je ze eerder als ze opgerold zijn:



    Het zijn dus een soort koekjes, heel lekker. c:



    En met rijles valt er niet veel te doen. Ik moet het van mijn ouders afmaken, dusja.. :/


    Oh, wacht, dát zijn kniepertjes? Die ken ik wel, maar wij noemen die dingen nieuwjaarsrolletjes, en we eten ze rond nieuwjaar altijd met slagroom erin. Het is een soort traditie dat bijna de hele familie op 1 januari bij mijn opa komt voor nieuwjaarsrolletjes. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ;o
    Die kniepertjes zien er zo lekker uit, je vind het toch geen probleem om er even een paar te brengen toch? :Y)


    wat was dit ookalweer

    @ Donaghy
    Oeeh jummie! Kniepertjes zijn heerlijk. :Y)

    @ Inge
    Jups, dat zijn kniepertjes. :Y) Alleen doen wij ze plat, is gemakkelijker. Die opgerolde breken bij ons (mij) altijd al voordat ze goed en wel opgerold zijn, ghehe

    @ Armastus
    Er is nog genoeg deeg over, dus als je langskomt kunnen we samen kniepertjes bakken. Is dat niet veel leuker? :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kom eraan! Dankzij jou heb ik alweer honger, terwijl ik een half uur geleden shoarma of zo iets naar binnen heb gewerkt :Y)


    wat was dit ookalweer

    Aaargh, in het begin had ik dat oook heel erg. Nu gaat het prima :+! Even doorzetten, dan komt het allemaal goed ^^!

    En oomggg die koekjes <3 *wilt ook*

    Oh, I totally get you. Heb et ook nog steeds. Ik ben gewoon ongeduldig soms met dat ding en het duurde al zo lang, maar nu we van een benzine naar diesel zijn gegaan -leuk zo'n duurzame auto- moet je (nog) langer wachten met het laten opkomen van de koppeling..

    Tip: Je moet de koppeling snel intrappen, maar de tijd nemen om hem op te laten komen en vast te houden (en niet door laten komen)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 13:50 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Mijn ouders leren me rijden, dus je kan je wel voorstellen hoe dat soms gaat.
    Bedankt, nu heb ik zin in kniepertjes!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    @ Armastus
    Oeeeeh shoarma! Neem jij wat shoarma voor mij mee, dan krijg jij kniepertjes. :Y)

    @ Kilicious
    Het stomme is, dat ik al 21 lessen heb gehad nu. Normaal gesproken valt het wel mee, maar vandaag was het best veel. Gelukkig nog maar 10 lessen. Hoewel ik wel eens snel moet slagen voor theorie examen. Ben inmiddels al 2 keer gezakt. -.-'

    @ Florentina
    De koppeling snel intrappen wil wel, maar ik heb altijd het gevoel dat ik 'm ook snel los moet laten, omdat ik anders te langzaam ga en daar weer gezeik over krijg. En dan slaat ie af omdat ik het te snel doe. :x

    @ Freya
    Zullen we ruilen? Ik zou het totaal niet erg vinden als mijn ouders me zouden leren auto rijden. Die geven me tenminste nog een complimentje als ik het goed doe, en zitten niet de héle tijd te zeuren. :p
    En kom kniepertjes halen dan! :Y) Maken we er gelijk een Qmeeting van. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    @ Donaghy
    Oeeh jummie! Kniepertjes zijn heerlijk. :Y)

    @ Inge
    Jups, dat zijn kniepertjes. :Y) Alleen doen wij ze plat, is gemakkelijker. Die opgerolde breken bij ons (mij) altijd al voordat ze goed en wel opgerold zijn, ghehe

    @ Armastus
    Er is nog genoeg deeg over, dus als je langskomt kunnen we samen kniepertjes bakken. Is dat niet veel leuker? :Y)


    Noooh, maar ze heten nieuwjaarsrolletjes, of anders Vegter's rolletjes. Kniepertjes klinkt zo raar. (no_chears)
    Hoewel, een platte versie lijkt me eigenlijk wel geniaal. Het is zo lastig om die opgerolde helemaal te vullen met slagroom en vervolgens is het altijd een rommel als je ze wilt eten. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, dat snap ik wel. Voelt tegenstrijdig. Maar het gaat er niet sneller op.
    Maar komt wel goed. Gewoon blijven proberen.


    Aan niets denken is ook denken.

    McBride schreef:
    (...)

    Dit zijn kniepertjes: :Y)



    Maar misschien ken je ze eerder als ze opgerold zijn:



    Het zijn dus een soort koekjes, heel lekker. c:



    En met rijles valt er niet veel te doen. Ik moet het van mijn ouders afmaken, dusja.. :/


    Ik noem dat opgerolde wafeltjes. Ik eet die altijd met ijs. ^^
    En om nog even terug te komen op je rijles? Werkt tellen niet?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."