• Mythomania
    Where lying becomes more than a habit, a behavior of habitual or compulsive lying. Conclusion: a mental illness.


    Finley’s Institute. Een plek waar leugens de hoofdrol spelen. Een plek zonder uitweg. Een plek waar niets is wat het lijkt. Generaties na generaties wordt de instelling uit handen gegeven. Van vader op zoon of in dit geval van vader op twee zoons en één dochter. Dit keer is er geen ontsnappen meer aan. Alles is strenger dan ooit te voren. Bewakers luren om de hoeken en verplegers staan te popelen om hun patiënten te verzorgen. Alles wordt ingezet om het beeld zo echt mogelijk te maken. Maar echter weet de buitenwereld niet wat er werkelijk achter deze vuile witte muren plaats vind. Komt de buitenwereld het ooit te weten?

    Al jarenlang is Finley’s Institute een dekmantel voor de prostitutie-wereld. Vaders en moeders brengen hun zoons of dochters naar deze welberuchte instelling in de hoop dat zij hen kunnen genezen van hun mentale ziektes. De drie familieleden struimen samen met de hulp van een dokter heel Australië af, op zoek naar instabiele mensen, om zo de ouders van het kind te overtuigen van hun ziekte. Deze ziektes zijn duidelijk vals en bovendien zijn hun kinderen gezonder dan ooit.
    Af en toe ontvoeren ze ook een drugsverslaafde, iemand die platgespoten is door de drugs en waarvan het leven aan een zijden draadje hangt. Deze hebben immers geen familie. Er zal niemand zijn die voor hen zal vechten waardoor de hoop op een ontsnapping helemaal verdwijnt.
    Maar wat als deze instelling niet is wat ze lijkt? Zullen de slachtoffers samen ontsnappen? Of zullen ze eerder elkaar in de haren vliegen om zo in gunst te komen van één van de drie familieleden? Zullen de bewakers of de verpleegsters in opstand komen? En zijn de drie familieleden echt wel zeker van hun rol in de instelling?

    Rollen:
    Drie familieleden:
    - Landon Zachary Finley - Clayton
    - Walsh Dexter Finley - Thrones
    - Riley Linn Finley - Raquelle

    Bewakers:
    - Ethan Kennedy - Cashby
    -

    Verplegers:
    - John Hurley - Hiraeth
    - Arya Noah Hunter - Valryian

    Prostituees:
    - Gereserveerd door Raquelle
    - Sterling "Steelo" Sebastian Rutherford - Dumbledore
    - Alvera Varinia Fuensanta - Eavan
    - Asmara Bhatnagar - Valerious
    -
    -

    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd*:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    'Ziekte' of drugsverslaafd(variatie!):
    Karakter:
    Relaties**:
    Extra:


    *Leeftijden zijn verschillend qua functie:
    - Familieleden: 18 - 27
    - Bewakers: 25 - 30
    - Verplegers: 22 - 27
    - Prostituees: 17 - 23 (in overleg mag er soms wel eens een 16jarige zijn.)
    ** Hiermee bedoelen we dat onderlinge relaties mogen worden afgesproken opdat de RPG zo minder snel zal dood gaan. Met relaties bedoelen we eerder familiebanden, vrienden, vijanden, kennissen etc.


    Regels:
    - Maximaal twee personages per persoon!
    - Minimaal 300 woorden per post. Gebruik omgevingen, gedachten, etc.
    - De naam van je personage vermelden boven de post.
    - 16+ en al het bijbehorende is toegestaan.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Geen Mary Sues of Gary Stus
    - OOC tussen haakjes of in het praattopic.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Anders vervallen ze, mits een goede reden.
    - Je personage kan niet opeens dood gaan.
    - Graag mensen die niet al na één dag stoppen.
    - Enkel Eavan, Raquelle of Clayton openen het topic tenzij je toestemming hebt.

    Dit idee is gebaseerd op de film Sucker Punch.
    Have fun! c:

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 14:29 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Als het morgen nog zo is met de stand tussen jongens / meisjes, wil ik een vrouw reserveren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Als iemand nog een link met Arya wil, moet je maar roepen, just sayin


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Valyrian schreef:
    Als iemand nog een link met Arya wil, moet je maar roepen, just sayin


    Alvera misschien?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    (...)

    Alvera misschien?


    Vind ik goed hoor :3
    Wat voor relatie?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Valyrian schreef:
    (...)

    Vind ik goed hoor :3
    Wat voor relatie?


    Ehm, dat is een goeie :')
    Misschien kunnen we iets doen met dat Arya haar heeft geholpen tijdens het afkicken?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    (...)

    Ehm, dat is een goeie :')
    Misschien kunnen we iets doen met dat Arya haar heeft geholpen tijdens het afkicken?


    Mm ja dat zou kunnen, ze moet zich immers wel gedragen als een 'liefhebbende' verpleegster
    Al is ze dat natuurlijk niet ^-^


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Valyrian schreef:
    (...)

    Mm ja dat zou kunnen, ze moet zich immers wel gedragen als een 'liefhebbende' verpleegster
    Al is ze dat natuurlijk niet ^-^


    Dat is waar, haha. Werkt dan alleen in haar voordeel (:
    En dan voor de rest gewoon neutraal? Ze hebben niks met elkaar, maar kunnen wel overweg?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ bericht aangepast op 29 april 2014 - 21:47 ]

    Ik denk dat ik al een hele sprokkeling relaties heb bij Walsh :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Steelo is klaar! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Eavan schreef:
    (...)

    Dat is waar, haha. Werkt dan alleen in haar voordeel (:
    En dan voor de rest gewoon neutraal? Ze hebben niks met elkaar, maar kunnen wel overweg?


    Jaa is goed ^-^
    Als Arya haar nodig heeft, zal ze het tegen haar gebruiken om te krijgen wat ze wil, dat wel (:<


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Dumbledore schreef:
    Steelo is klaar! (:


    Hij staat erbij!


    Rise and rise again until lambs become lions

    Morticia schreef:
    Als het morgen nog zo is met de stand tussen jongens / meisjes, wil ik een vrouw reserveren.

    Een vrouw graag.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Valyrian schreef:
    (...)

    Jaa is goed ^-^
    Als Arya haar nodig heeft, zal ze het tegen haar gebruiken om te krijgen wat ze wil, dat wel (:<


    Oeh, dat kan nog leuk worden dan ;p
    Ik probeer vandaag nog mijn rol bij te werken ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    @Clayton: Heb nog werkelijk géén idee hoe ik moet citeren ofzo iets ;) Die 300 woorden haal is echt wel ;) Ik heb gecheckt bij een van m'n stories op Word, en daar had ik bij 1 hoofdstuk al bij 400 woorden xD
    + in mijn volgende bericht m'n personage (hoera)

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 18:29 ]