• Ik zie bij veel mensen staan.
    Hates: Huppelkutjes. Levende Barbie's Enz.

    Maar als die mensen nou eenmaal van roze houden. Hier raken mensen Gefreakt als we Emo's oder Gothic's uitschelden. NIet dat ik iets tegen ze heb, maar het is ook een soort style. En dat mensen er niet van houden. Dat begrijp ik. Je houd niet van de dráma die die mensen maken. Maar als ze gewoon aardig blijven. Why hate them?


    Niet dat ik zo ben. Gewoon om te zeggen, dat ik mensen ken. Die ook zó zijn. Niet mijn beste vrienden, maar wel gewoon aardig.

    Maar ik zet da owk wel soms, maar das gewoon voor in die serie. Men zet echt veel in series mensje - huppel. En dan is da zo, haat aan huppels. Ik haat hen echt niet! Maar soms maken ze echt te veel drama en dan is dat echt zo van omg =S Vb: Omg! kijk nu, mijn nagel is gebroken?! Ö En dan zo'n heel drama. Daar kan ik nu owk wel niet tegen x'D


    What you see, is what you get.

    Tja eigenlijk is het wel zo. Ze zeggen dat ze het kut vinden als iemand hun uitscheld voor emo ofzo, maar als hun zijn huppelkutjes maakt het niks uit. Ik vind het maar ook niks die stijl, Huppelkutje, omdat ze meestal zooooo overdreven zijn. Maarja, iedereen eigen smaak ;)


    I live for the applause, you will die for it.

    I don't know (x
    Maar sommige mensen zijn best irritant maarje we veralgemene het altijd hea ^^
    Maar iedereen heeft zn eigen keuze om zo te zijn
    kan best zijn dat zij nu toevallig 1 kennen dat stom is fzo maar drm zijn ze het nog niet allemaal ^^

    ik vind het ook irri, want ik ben eigenlijk wel een beetje zo'n Girly type ^^

    maarja

    Uuh, levende barbies daar bedoel ik niet mee van dat ik roze haat integendeel zelfs! Ik bedoel daar mee die mensen kunnen gewoon zo békakt zijn! En zo fxing egoïstisch! Ik heb echt nieks tegen hun kledingstyll hoaa!


    Take My Hand Take A Breath ...