• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw:
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 19:28 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    ZaIa schreef:
    (...)

    WTF!? Ben je wel goed bij je hoofd? D:
    Als dat gebeurt gaat Brooke zeker weten zelfmoord plegen,erg erg.


    HAhaa omfgg XD Brooke heeft meer iets voor zwerkbalspelers die famous zijn of niet? ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    HAhaa omfgg XD Brooke heeft meer iets voor zwerkbalspelers die famous zijn of niet? ^^


    <'3


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Zal ik wachten tot camp en george buiten zijn, dan kan ik ralf zijn post posten dat hij naar buiten rent...?


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Oh.. als he zo graag wilt dat ralf ginny gaat verlaten voor brooke, doe ik dat wel hoor ^^


    [Brooke is echt heel jaloers op Ginny, dat zij Ralf heeft, maar Ginny denkt juist dat het andersom is, volgens mij :'D]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Campbell Saunders

    Ik staarde naar de kampioenen. Ze zagen er allemaal sterker uit dan mij. Hoewel de jongen die ik eerder gezien had op de zwerkbalveld leek te trillen op zijn benen. Hij was sterker dan mij. Hij durfde zijn angst te laten zien terwijl ik het verschool. Ik keek naar Karkarov die voor alle kandidaten hun neus leek op te halen. Behalve voor Felice maar waarschijnlijk was ze daar te oogverblindend voor.
    Plotseling voelde ik wat in mijn shirt en toen ik omlaag keek zag ik een steentje daar. Die had daar toch eerder niet gezeten? ‘Camp!’ hoorde ik plotseling fluisteren. Aan de stem kon ik merken dat het George was. Wat deed hij hier? Ik keek de kamer rond en uiteindelijk zag ik hem achter de boekenkast. Geschokt keek ik hem aan. Wat moest ik doen? Wat als hij in problemen zou komen? Ik zou denken dat hij misschien een kampioen was als er hier niet twee leerlingen al plaats hadden genomen. Karkarov had al verschijdenen keren argwanend met zijn neus gesnoven en ergens had ik het vermoeden dat Zweinstein twee kampioenen had. Al durfde ik dat niet hardop te zeggen. Het liefst trok ik me terug zodat het er weer drie waren maar ik wist dat dat niet kon. Het liefst rende ik nu met George weg en gaan we leuke dingen doen of iets. Het maakt me allemaal niet uit. Zolang het ver van hier was. Ik keek naar Karkarov die met zijn gedachte helemaal niet bij mij leek te zijn. Zijn gezicht zag er woedend uit. ‘wc.’ Mompelde ik ongemakkelijk. Hij leek het niet eens in de gaten te hebben en zijn greep om mijn schouder leek ook verminderd te zijn. Ik stond op maar toen ik net wilde weg lopen botste mijn hand tegen die van Brooke aan waardoor ik recht in haar ogen keek. Ik glimlachte naar haar. ‘Je hebt mooie ogen.’ Zei ik zachtjes maar hard genoeg voor haar. Ik draaide mij om en keek nog even naar George voordat ik verder liep. Direct toen ik het kamertje uitliep hoorde ik een luid gejuich. Ik glimlachte en ik was even bang dat de leraren me terug zouden sturen maar ze leken veels te diep in vergadering over iets waardoor ik ongezien langs ze kon lopen. De grote zaal uit en deed de deur van Zweinstein open zodat er frisse lucht in mijn neus terecht kwam.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ZaIa schreef:
    (...)

    [Brooke is echt heel jaloers op Ginny, dat zij Ralf heeft, maar Ginny denkt juist dat het andersom is, volgens mij :'D]


    pfff ik krijg er nu spijt van dat ik de Campbell Saunders jou een compliment heb laten geven :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [D: Wat heb ik verkeerd gedaan?]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    ZaIa schreef:
    [D: Wat heb ik verkeerd gedaan?]


    Campbell Saunders complimenteerd je net in de post dat je mooie ogen hebt voordat hij de kamer uit loopt en jij zit te denken over Ralf van GInny af te pakken! your a cruel thing!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Dat doet Brooke niet! D: Ze is toch verliefd op Campbell, en niet Ralf.]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    SphinxX schreef:
    Zal ik wachten tot camp en george buiten zijn, dan kan ik ralf zijn post posten dat hij naar buiten rent...?


    Ralf mag pas naar buiten rennen! als Ginny wat met Campbell heeft gedaan wat Ralf ziet :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    nu word ik bang ;x


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Post george is bijna klaar overigens


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    -- shit ik ben echt scheel ik las; hij is klaar i.p.v. bijna klaar T.T

    [ bericht aangepast op 27 april 2014 - 23:30 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    Ik zag Campbell die opstond, en hij liep langs me heen de deur uit, en wierp me nog een blik toe. ik liet een kleine grim zien en volgde hem mee naar buiten, naar de buiten lucht.
    ‘dit is beter he, dan binnen in die stoffige kamer zitten!’ riep ik hem speels toe en klopte vriendelijk op zijn schouders terwijl ik langs hem heen liep waarna ik vervolgens voor hem stond. Ik voelde mijn glimlach verdwijnen, die ik lang mogelijk op probeerde te zetten.
    ‘ik weet dat je nu bang bent voor de toernooi en alles.. door je ‘’ongelukje’’ ’ begon ik en liep de brug over, naar de stenen cirkel en gebaarde dat Campbell mee moest komen.
    ‘maar ik ga je helpen, sowieso, er is geen reden om zenuwachtig te zijn, dat mag wel.’ Ik stopte heb even en gunde hem een warme glimlach. Ik stak mijn stok spontaan eruit en gooide die in de lucht waarna ik die weer opving en speels kleine vuurwerkjes afvuurde.
    ‘voor je het weet is deze jaar weer voorbij, leef je nog na de toernooi en kun je lekker verder met zwerkballen.’ Ik draaide me om en wierp me naar de verboden bos toe.
    ‘misschien is een eindje wandelen goed vo..’ midden in mijn zin stop ik toen ik Fred en Ginny in de verte zag staan. Ginny had een arm over Fred geslagen die wankelend op zijn plek stond, met een verscheurde, bloedende been. Mijn kaak viel open en mijn stok die ik vasthield viel in het gras.
    ‘Fred..?’ mompelde ik. Ik voelde mijn hart die woest tegen mijn borstkas aan sloeg. Ik kwam bij zinnen wat er was gebeurd en rende naar de twee personen toe.
    ‘FRED!’ riep ik dan. Al voor ik het wist sloeg ik mijn armen om de nek van mijn tweelingbroer.
    ‘wat is er in hemelsnaam gebeurd?!’ riep ik bezorgd en liet hem los waarna zijn bloedende been mijn ogen vreselijk pijnlijk doorboorde.
    ‘Madama.. we moeten naar madama pl-plijster,’ stelde ik geschrokken voor en gooide ook een arm om Fred heen.
    ‘Merlin dankjewel Gin je was er.. wat was er gebeurd?’ vroeg ik aan haar.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    ‘Dit is beter he, dan binnen in die stoffige kamer zitten!’ ik schrok ondanks dat ik wel verwacht had dat hij me zou volgen. Hij was sinds ik op Zweinstein gearriveerd was altijd aan mijn zij en ergens was dat best raar maar het voelde ergens ook weer goed.
    ‘Ik weet dat je nu bang bent voor de toernooi en alles… door je ‘ongelukje.’ ‘ ik keek hem aan. Hij vond het waarschijnlijk moeilijk te zeggen dat ik achtelijk was. Ik was gewoon een gat uit mijn geheugen kwijt; niet dat dat niet eerder voorgekomen was maar het was altijd uit het niets en dan gaat het weer een tijdje goed tot dat het weer gebeurt. Net zoals met herinneringen die me achtervolgde.
    ‘Voor je het weet is dit jaar weer voorbij, leef je nog na de toernooi en kun je lekker verder met zwerkballen.’
    Ik knikte. Het liefst praatte ik over andere dingen dan mijn leven en carrière die nu voor een maand stop gezet was. Misschien viel ik wel in een keer goed van mijn bezem bij de volgende wedstrijd of training waardoor ik dood was. In een klap weg van al mijn problemen.
    Ondanks dat het een deprimerende gedachte was kwam er een glimlach op mijn gezicht. Alsof ik dan verlost was; bevrijd van mijzelf.
    ‘Misschien is een eindje wandelen goed vo..’ plotseling stopte George en verbaasd keek ik hem aan terwijl hij lijkbleek werd en naar iets leek te staren. Ik herkende twee roodharige personen en als ik het goed was was het Georges zusje en tweelingbroer alleen leken ze niet vrolijk. Helemaal niet zelfs.
    De tweeling broer van George been bloedde flink terwijl bij het meisje het huilen nader was dan het lachen. ‘Fred.’ Hoorde ik George hartverscheurend roepen en meteen hield hij zijn tweelingbroer vast terwijl zijn zusje de tweelingbroer die Fred heette los liet. Ze stond er beteuterd bij en ik wilde iets troostends zeggen maar ik woorden schoten me tekort. Wat was er in vredesnaam gebeurd?

    Ginny Weasley

    ‘Fred.’ Ik hoorde Georges stem door de omgeving schallen en meteen kreeg ik hem in het vizier met Campbell Saunders.
    ‘Wat is er in hemelsnaam gebeurd?’ ik beet op mijn lip. Ik wist zelf ook maar een klein deel van het verhaal het enige wat tot mij door drong was dat er een meisje dood was en Fred ernstig gewond tot misschien een blijvend letsel.
    ‘Merlin dankjewel Gin, je was er… wat was er gebeurd?’
    Ik keek hem aan en haalde mijn schouders op. Ergen was ik wel boos op mijn broer. De hele tijd had hij me genegeerd en nu er wat met Fred was gebeurd en ik misschien de enige was die wist wat er gebeurd was zag hij me wel. Alsof ik een lamp was die hij aan en uit kon drukken.
    ‘Ik weet alleen dat er een meisje in de bos gestorven is door een weerwolf die hetzelfde ook van plan was met Fred.’ Ik zweeg even. ‘Ik heb Fred gevolgd en de weerwolf verjaagd en Fred zo gauw als ik kan de bos uitgesleept. Meer kan ik je ook niet vertellen.’ Ik beet op mijn lip terwijl ik mijn tranen tegen probeerde te houden. Ondanks dat Fred en George niet om mij gaven betekende het niet dat ik niet om hen gaf. Natuulijk wilde ik niet dat hen wat overkwam. Ik keek naar George die Fred hield alsof het zijn alles was. Alsof hij niet kon leven zonder hem.
    Ik wilde dat ik dat gevoel kende. Het gevoel dat iemand niet zonder mij kon. Maar wie was ik nou? Ik was Ginny Weasley en ik stond bij iedereen in de weg. Voordat ik geheel ervan bewust van was legde ik mijn armen om Campbell Saunders heen en drukte mijn hoofd in zijn borst.
    Niet meer van bewust dat hij de National was van Bulgarije; de kampioen van Klammfels.

    I'm pure evil :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya