• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw:
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 19:28 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Blijf daar maar ik heb zin in ruzie gehehe (duivel)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wat dacht je van een tovernaars duel die uitroeit tot slaan en schoppen :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Whatt linde :0 campbell kan niet kiezen tussen bff en toekomstige.bf


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    'Ja, hij heeft zeker zin in een wandeling, kan hij net zo goed ook gebeten worden,' zegt George en hij wijst naar zijn tweelingbroer. Ik zucht.
    'Ik zei toch dat ik geen zin had in jullie miezerige levens. Ik kwam hier niet voor jou of voor jou broer.' Hij zet een paar stappen achteruit en ik grijns triomfantelijk. Hij moet zijn plaats weten.
    'Ik - ik kom je alleen waarschuwen,' zegt hij tegen Campbell. Ik rol met mijn ogen. Alsof ik dat niet kan horen. 'Waarschuwen waarvoor?' vraag ik chagrijnig aan hem. Ik heb zoveel zin om hem te verslaan in iets. Ik trek mijn stok alvast voor de zekerheid aangezien ik weet dat dit op iets slechts uit gaat lopen.
    'Beetje verliefd, Weasley? Kleine crush op de superster? Of ben je gewoon bang dat hij mij aardiger vind dan jou?' Ik til mijn stok iets hoger op zodat het er bedreigender uitziet. 'Ik ben niet bang om tegen jou te vechten. Je moet eens leren waar je plaats is, bloedverrader. Bij de modderbloedjes. Daar hoor jij thuis. Vindt jou vader toch zo geweldig?' lok ik hem uit. 'Je hoort hier niet, ga weg. En neem al je modderbloedvriendjes en bloedverraders mee.'

    Fred Weasley

    'Doet het - uh - pijn Fred?' Ik knik enkel. George begint mijn been te verbinden met zijn gewaad. 'Dit houd het bloeden wel wat tegen,' zucht hij en hij staat op als Ralf aan komt lopen.
    'Lijden aan bloedverlies is niet zo erg meer als je eenmaal een weerwolf bent.' Hoe weet hij dat? Waarschijnlijk door die les die Snape gaf aan de vierdejaars vorig jaar om duidelijk te maken dat Lupos een weerwolf is.
    'Ik weet er wel wat van omdat ik namelijk o..' Hij stopt met praten en ik trek mijn wenkbrauwen omhoog. Zou hij? Hij pakt een potje pillen. Ik lees wat erop staat. Mijn twijfels over dat hij een weerwolf is worden zowat beantwoord. 'Voor het geval dat,' zegt hij. Mijn krijgt hij niet zo snel gefopt.
    'Hoe weet je dit allemaal? Het klinkt alsof je uit ervaring spreekt,' zeg ik. Ik besluit op veilig te spelen. Ik wil geen vijanden maken. Ik zie dat George in een conflict met Malfoy is gekomen. Ik kreun. Hoe vaak heb ik hem wel niet gewaarschuwd? De idioot. Ik snap niet hoe het komt dat hij niet snapt dat hij gewoon bij Malfoy en Saunders uit de buurt moet blijven.
    'Ralf, ik wil niet naar de ziekenzaal. Als ik een weerwolf ben heelt deze wond toch ofzo? Ik wil niet dat mensen het weten,' zeg ik tegen hem.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik wacht wrl op campbell dan reageer ik wel met George, nu schrijf ik wel ralf zijn post.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Okay


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor - cheaser

    'Hoe weet je dit allemaal? Het klinkt alsof je uit ervaring spreekt,' zeg hij. Ik liet mijn hand met de pillen dalen en zuchtte zachtjes. Ik wil niet dat personen het weten, en helemaal niet fred of george. Maar hij zit misschien in de zelfde situatie als mij, ik kan hem helpen en begrijpen. Ik zeg maar niets en trok mijn schouders op.
    'Ralf, ik wil niet naar de ziekenzaal. Als ik een weerwolf ben heelt deze wond toch ofzo? Ik wil niet dat mensen het weten,'
    'Ik begrijl dat wel,' begon ik.
    'Maar misschien is het handiger als ze het juist weten, alleen de personen die je vertrouwd dan..' ik zuchtte nogmaals maar deze keer wat dieper.
    'Misschien ben je het niet eens, je moet geluk hebben als je het niet bent tenminste. En als je het wel bent gaat het niet zo snel.'
    Ik stopte even en dacht na. Is het niet handiger als ik het gewoon zeg. Het is eigenlijk al duidelijk, waarom neem ik deze pillen dan met me mee?
    'Toen ik klein was werd mijn oudere broer gedood door een weerwolf en ik werd gebeten. Ik kan je vandaar helpen.' Verklaarde ik. Tenminste.. zijn er nog meer weerwolven hier op Hogwarts?
    'Het is handiger als he deze bij me mee draagt, je weet maar nooit.' Zei ik en legde de pakje met pillen naast hem in het gras.
    'Maar neem er niet meer dan een tegrlijk in, je wilt niet weten wat er dan met je kan gebeuten,' mompelde ik en wierp een blik naar Ginny.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Ik begrijp dat wel,' begint Ralf, 'maar misschien is het handiger als ze het juist weten, alleen de personen die je vertrouwd dan.. Misschien ben je het niet eens, je moet geluk hebben als je het niet bent tenminste. En als je het wel bent gaat het niet zo snel.' Hij denkt even na en ik kijk hem aan terwijl hij dat doet.
    'Toen ik klein was werd mijn oudere broer gedood door een weerwolf en ik werd gebeten. Ik kan je vandaar helpen.' Mijn mond valt bijna open. Hoewel ik het wel verwacht had, komt het hard aan. Mijn zusje is verliefd op een weerwolf.
    'Het is handiger als je deze bij me mee draagt, je weet maar nooit.' Hij legt het pakje pillen naast me in het gras. 'Maar neem er niet meer dan een tegelijk in, je wilt niet weten wat er dan met je kan gebeuren,' legt hij uit. Ik knik.
    'H-hoe komt het dat jij niet verandert? Het is volle maan,' zeg ik terwijl ik naar boven kijk. Als er een of andere manier is waardoor ik niet hoef te veranderen, zou ik dat graag willen weten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    ik ga reageren mensjes :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor - cheaser

    'H-hoe komt het dat jij niet verandert? Het is volle maan,' ik glimlachte even en dwong mezelf niet naar de maan te kijken. Ik kneep mijn lippen op elkaar en mijn wenkbrauwen vlogen op. Echt waar?
    'Ik..' ik keek op en staarde naar de horizon. Gaf mijn domme actie een invloed op het weereolf-gebeuren? Ik zuchte en lachend gooide ik mijn gezicht in mijn handen.
    'Niet te veel tegelijk in nemen..' herhaalde ik zachtjes in mezelf. Ik keek op en eenmaal de maanlicht mijn ogen doorborde voelde ik een stekende pijn, en dacht even dat ik veranderde, maar nee. Ik bleef mezelf met de pijn die ik altijd kreeg als ik veranderde en meet ruw op mijn lippen.
    'Vraag het niet..' slikte ik en steunde mijn voorhoofd met mijn gekruiste armen.
    'Vraag het aan Gin.' Ik boog me meer voorover het meer en een stekende hoofpijn drong binnen. Geweldig. Ik ga nooit meer in mijn hele leven nog een pil inemen, het lijkt alsof iemand de crucio vloek op me afvuurt. Beter een weerwolf zijn dan dit de hele nacht hebben.
    'Er is geen manier, tenminste, als je tijdens een volle maan zelfnoord wilt plegen, bij bewust zijn..' ik stopte en keek Fred aan.
    'Een pil zorgd ervoor dat je minder pijnlijk transformeert en nog wel wat bij bij bewustzijn bent. Drie zorgen er voor dat je helemaal niet veranderd, maar je krijgt de neiging om zelfmoord te plegen. 20 zorgen ervoor dat je direct doodvalt.'

    [Ralfie da logica :Y)]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    'Het boeit me echt helemaal niks wat er allemaal in jullie miezerige leventjes gebeurt, ik ben hier alleen voor Campbell. Ik wil hen feliciteren dat hij een van de kampioenen is,’ hoorde ik de welbekende stem van Draco zeggen. Zachtjes kneep ik mijn ogen dicht. Dit kon nooit goed gaan. Ik had al eerder mogen aanschouwen dat George en Draco geen goede combinatie was en iets zei tegen me dat dit fout zou gaan.
    Ik deed mijn ogen open en direct keek ik in Draco’s ogen. ‘Gefeliciteerd. Hoe gaat het met je? Ik bedoel het zag er niet naar uit dat je gewoon gezond was toen je jou naam in de beker gooide. Maar je hebt geluk. Je moet het opnemen tegen twee Griffoendors. Niet dat ze ook maar iets kunnen, dus ga jij sowieso winnen. Ik moet toegeven dat ik veel liever zie dat jij wint. Je verdient het.’Ik trok geneerd aan mijn kraag. Ik verdiende het totaal niet en ik was ook niet slim of goed ergens in. Ik zou iedereen teleurstellen. Dat wist ik zeker.
    ‘Heb je zin in een, uh Wandeling?’ ik keek naar George die tot mijn verbazing al aangelopen kwam.
    ‘Ja hij heeft zeker zin in een wandeling, kan hij net zo goed ook gebeten worden.’ Ik zuchtte zachtjes terwijl ik zenuwachtig aan mijn nek krabde. Dit ging nooit goed komen. George deed een paar stappen naar achteren. ‘Ik- ik kom je alleen waarschuwen.’ Aan zijn blik kon ik zien dat hij zelf niet zeker was van zijn woorden.
    'Waarschuwen waarvoor?'ik scheurde mijn blik los van George en keek naar Draco die zijn stok trok. ‘Beetje verliefd, Weasley? Kleine crush op de superster? Of ben je gewoon bang dat hij mij aardiger vind dan jou?’ ik zuchtte en keek naar George. Laat hem alsjeblieft niet uit zijn slof schieten maar waarschijnlijk was dat maar ijle hoop. Natuurlijk zou George uit zijn slof schieten.
    ‘Draco..’ zei ik terwijl ik hem geïrriteerd aan keek. Waarom moest hij dit nou doen? De jongen die ik zojuist nog aardig vond leek totaal verdwenen.
    ‘ben niet bang om tegen jou te vechten. Je moet eens leren waar je plaats is, bloedverrader. Bij de modderbloedjes. Daar hoor jij thuis. Vindt jou vader toch zo geweldig? hoort hier niet, ga weg. En neem al je modderbloedvriendjes en bloedverraders mee.'
    Ik zuchtte. ‘De enige die hier nu weg gaat ben ik.’ Met snelle passen liep ik weg al wist ik niet waar ik heen zou lopen. Ik had geen zin om weer in een ruzie te balanden. En voor even had ik gedacht dat Draco anders was dan alle andere dooddoeners. Nee hij had me gewoon bespeelt. George was alleen maar beschermend over mij; maar hem zou ik nu niet kunnen helpen. Hij was te verdrietig om zijn broer en de enige keus die ik had was weg gaan. Ik wilde niet dat Draco en George elkaar pijn zouden doen door een stomme discussie over bloedverraders en modderbloedjes.

    Yep maak ruzie; maar niet waar campbell bij is. Dan rent hij gewoon weg.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    'Waarschuwen waarvoor?' vraag Draco chagrijnig. Draco stak zijn stok uit wat ik dus ook deed en ik schudde wagend met mijn hoofd.
    'Beetje verliefd, Weasley? Kleine crush op de superster? Of ben je gewoon bang dat hij mij aardiger vind dan jou?' hij tilt zijn stok iets hoger op waarna ik met die van mij dreigend naar hem wees.
    ‘Draco..’ hoorde ik Campbell.
    'Ik ben niet bang om tegen jou te vechten. Je moet eens leren waar je plaats is, bloedverrader. Bij de modderbloedjes. Daar hoor jij thuis. Vindt jou vader toch zo geweldig?'
    ‘Hou je bek dicht Malfoy – ’
    'Je hoort hier niet, ga weg. En neem al je modderbloedvriendjes en bloedverraders mee.'
    ‘De enige die hier nu weg gaat ben ik.’ Zei Campbell en met snelle passen liep hij weg van ons. Even draaide ik me om en wierp hem een blik toe waarna ik me weer omdraaide en merkte dat mijn arm wat slapper hing, en die strakker naar Malfoy richtte.
    ‘heb je nou je zin? Hij haat je nu, hij walgt van je nu, net als ieder ander.’ Ik liet mijn stok dalen en zette dreigend een stap naar hem. Woedde borrelde op en de neiging om zijn ogen eruit te krabben.
    ‘en weet je waarom? Omdat je een jaloezie, verdomd irritante en een afschuwelijke joch bent die zich altijd verschuild achter zijn pappie.’
    Ik stopte en ik voelde mijn handen die zich langzaam tot een woeste vuist vormden.
    ‘ga gewoon weg en rot op naar ja pa, Malfoy. En als je het zo graag wilt beëindigen, doe ik dat graag.’ En ik stak mijn stok voor de zekerheid naar hem uit.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oeeeh xd omfg draco kies de juiste keuze


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    Campbell loopt boos weg. Het is mijn schuld dat hij zich rot voelt. Maar dat ik dat denk hoeft Weasley niet te weten.
    ‘Heb je nou je zin? Hij haat je nu, hij walgt van je nu, net als ieder ander. En weet je waarom? Omdat je een jaloers, verdomd irritant en een afschuwelijk joch bent die zich altijd verschuild achter zijn pappie.’ Ik voel woede opkomen en zou hem op dit moment zo graag willen wurgen. Of beter nog: de Cruciatus Vloek over hem uitspreken zodat hij pijn lijdt. Maar ik moet trots blijven, hard. Zoals mijn vader het aan me geleerd heeft. Mensen kunnen je hart niet breken als je doet alsof je er geen hebt. Ik was aardig tegen Campbell, gaf dingen toe die uit mijn hart kwamen. En nu voel ik verdriet. Precies zoals mijn vader zei. Ik moet niet zwak zijn.
    ‘Ga gewoon weg en rot op naar ja pa, Malfoy. En als je het zo graag wilt beëindigen, doe ik dat graag.’ Hij steekt zijn stok naar mij uit en ik doe een stap naar voren zodat de mijne tegen zijn borst drukt.
    'Gaan we het nou echt over familie hebben? Want dan heb ik nog een heleboel over de jouwe te zeggen. Dat jij mij haar betekent niet dat Campbell mij haat. Je bent zijn vader niet, waarom gedraag je je dan als een. Blijf uit mijn buurt,' zeg ik. Hij is er te makkelijk afgekomen, dat weet ik, maar ik wil geen ruzie met Campbell. Nu ik eindelijk een vriend heb wil ik die niet meteen weer kwijt raken. Ik loop naar Campbell toe en blijf voor hem staan.
    'Ik ga niet zeggen dat het me spijt, want ik wil eerlijk tegen je zijn. Hij en ik kunnen geen vrienden zijn. Als je met hem omgaat dan kan ik jou vriend niet zijn. Dus ik denk dat ik maar beter kan gaan aangezien het voorspelbaar is dat je hem aardiger vindt dan mij. Hoewel ik het niet graag zeg, hij is waarschijnlijk een betere vriend dan dat ik ben.'

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 19:42 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Auch, nu moet campie wel de alles beslissende keuze maken x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••