• Maak hier reclame voor jou HP / THG story, of die van andere.

    Zet erbij of het verhaal afgelopen is, tijdelijk gepauzeerd of nog lopend.

    ______________________________________

    Mijn THG Story:

    The monster ~ Johanna Mason || the Hunger Games


    “A queen will always turn pain into power.”




    Isabelle Darwin is in hart en nieren een Slytherin. Ambitieus en ze heeft een hoge trots. Het zou hierdoor lijken alsof ze een arrogante trut is, ze draagt niet voor niets de titel Slytherin Princess, net zoals bijna heel Slytherin. Al de slechte naam van hun al een deel is afgezakt. Ze begint in haar zesde leerjaar aan Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Met goede vrienden en vriendinnen. Alleen dan overlijd het schoolhoofd op onverklaarbare wijze. Er wordt geconstateerd dat het de vloek des doods was, en meteen wordt er naar de Slytherins gewezen. Naast dit drama, komt er ook liefde in het leven van haar kijken en nog veel meer haat door dit.


    Isabelle Darwin, Scorpius Malfoy, Nathaniel Darwin en anderen in de hoofdrollen.
    Scorpius, James Sirius, Lorcan & de rest © J.K.Rowling.
    Isabelle, Nathaniel en anderen © Lucia North -Cicatrix-
    Ik wil dit verhaal nergens anders dan op mijn Quizlet zien.
    Reactie's (en abo's.) motiveren mij te schrijven.
    Idee van dit verhaal © Cicatrix. Ik wil dit nergens anders zien! Het is enkel gebasseert op J.K.Rowling's haar geniale en geweldige verhaal!
    Als ik dit verhaal ergens anders zie, meld ik het aan de schrijver. Ziet een van jullie het? Geef dit door aan mij alsjeblieft.
    Speelt zich af na de proloog van de Relieken van de Dood


    Het eerste hoofdstuk zet ik morgen middag online. Of vanavond nog.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    ~


    “A queen will always turn pain into power.”


    Once there was a girl • a Harry Potter next generation story



    Once there was a girl with an apple. She killed a black haired boy.


    Er was eens een meisje diep in de bossen, alleen en beeldschoon. Ze had een appel in haar hand met maar een paar tandafdrukken, maar geen hap. Er was ook een lijk voor haar voeten. Het was een dode, zwart harige jongetje. En er was ook een duistere teken die in hoog in de sterren loze hemel hing, die net nog te zien was tussen de ritselende bladeren van de hoge bomen. De meisje staarde maar naar die lijk en nam een hap uit haar appel, alsof ze niets verkeerds had gedaan terwijl haar toverstok slapjes in haar andere hand hield tussen haar dunne, kwetsbare vingers waar er geen botten in leken te zijn.

    En er was eens een jongen, een bekende jongen dankzij zijn achternaam, en dankzij zijn wereldberoemde vader. de tweede zoon van de wereldberoemde jongen man met een litteken in de vorm van een bliksemschicht, dus zijn zoon, de jongen met de altijd nette haren- tenminste- als zijn oudere broer niet bij hem is om het te verpesten. Bevroren als een stambeeld stond hij tussen de bladeren en de struiken waar de bloemen net langs zijn gezicht hingen, de maneschijn die in zijn ogen reflecteerden die waren gevuld met pure angst en verbazing, staarde hij naar de lijk van de zwart harige jongen en zijn ogen flitsten naar de meisje toe wiens ogen nu in die van hem staarde en wegrende.



    'Waarom geloof je me niet; Scorp? Hij is terug. Of- of tenminste zijn dochter, zijn ziel zit in HAAR!'
    'Waarom ik je niet geloof? hoor je wel wat je zelf zegt? Je word paranoïde Albus.'





    Deze verhalenlijn speelt zich af in Albus zijn vijfde leerjaar. Er zullen hoofdstukken tussendoor geactiveerd worden waar Albus in zijn eerste, tweede, derde en vierde leerjaar zal zitten. Een grote gedeelte daarvan heeft bijna niets te maken met de verhalenlijn zelf en is soort van een flashback.



    • 12+ • thriller • hary potter fanfiction • next generation • a riddle story • http://www.quizlet.nl/stories/143342/once-there-was-a-girl--a-riddle-story--next-generation-/#


    Lopend ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Like fire and water, like Weasley and Malfoy ~ Rose Weasley and Scorpius Malfoy
    Lopend

    'Look, there's little Scorpius. Make sure you beat him in every test, Rose.'

    'We can't be together, Scorpius.'
    'Why? Why can't we? I love you.'
    'Because you're a Malfoy.'

    'Please! Rose! I can explain!'
    'Okay, maybe you should've done that before I found him!'
    'You don't know what I know! He's back Rose, You Know Who.'



    'There are much weaknesses in the human body. I will make us perfect. Or kill us all.'

    Wanneer Rose Weasley voor haar vijfde jaar naar Zweinstein gaat, soort ze zich kapot aan de irritante Scorpius Malfoy, die al jaren zegt een crush op haar te hebben, maar ontzettend vervelend kan doen. Haar wereld zal nooit meer hetzelfde zijn. Mensen verdwijnen, er wordt gesproken over de terugkeer van Jeweetwel. En wie is de charmante en mysterieuze Aleksander Niku waarvan ze weet dat ze weg moet blijven maar dat gewoon onmogelijk lijkt?

    [center]Een keer per twee dagen een nieuw hoofdstuk.
    Het wordt een beetje een mengelmoesje tussen de Engelse en Nederlandse namen. Sorry daarvoor.
    [/center]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 19:26 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    The Snake and the Badger


    (link)





    "You might belong in Hufflepuff,
    Where they are just and loyal,
    Those patient Hufflepuffs are true,
    And unafraid of toil"


    "Or perhaps in Slytherin,
    You'll make your real friends,
    Those cunning folk use any means,
    To achieve their ends."


    Brothers and sisters usually go in the same Houses, don’t they?” Harry said. He was judging by the Weasleys, all seven of whom had been put into Gryffindor.

    “Oh no, not necessarily,” said Hermione. “Parvati Patil’s twin’s in Ravenclaw, and they’re identical. You’d think they’d be together, wouldn’t you?"




    'Gems, Crystal!'
    Het meisje met de lange, donkere haren liet haar zusjes hand los en liep langzaam naar de kruk. Professor Chang zette de grote, oude hoed op haar hoofd en hij zakte over haar ogen.
    'Mmm... Interessant,' murmelde de hoed in Crystals oor. 'Maar het is me toch wel duidelijk. HUFFLEPUFF!'
    Crystal zette de hoed snel af en liep, na een blik op haar zus, naar de tafel met de juichende kinderen.
    'Gems, Sapphire!'
    Crystals identieke zusje liep zelfverzekerd naar de kruk.
    'Ahh, een tweeling! Maar... Welnee, dat zou je niet verwachten... Nou, dat is ongewoon. SLYTHERIN!'


    En na een een wanhopige blik van haar zusje, begaf Saphhire zich naar de andere kant van de zaal.


    Identical on the outside, different on the inside

    Love. Fun. House. Potter. Hogwarts. Identical. Snake. Twins. Yes. Cute. Badger. Yellow. Albus. Heart. Sisters. Green. Malfoy. Bond. Alive. James. Slytherin. Life. Cute.Hufflepuff. Live. Lovely. Scorpius. Generation.

    Crystal & Sapphire

    • Rosea & Piaffe
    • Nederlands geschreven, Engelse namen en termen
    • Thanks to the wonderfull J.K.Rowling, we can write this fanfiction
    • Next Generation
    • FC Kaya Scodelario

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 14:05 ]


    “A queen will always turn pain into power.”





    'We zouden het kunnen, ik weet het zeker. Samen kunnen we dingen doen waar anderen slechts van kunnen dromen - we zouden deze wereld kunnen veranderen.'


    Haar vingers lagen op het eenvoudige kadertje, zodat het schuin kantelde en zij het beter kon bekijken. Zijn donkere, eerlijke ogen lachten haar toe en hij zwaaide vrolijk, voordat hij zich weer op zijn bezem concentreerde.
    Men had altijd gezegd dat ze als twee druppels water op elkaar leken, Rowin en haar broer Nathan. Toch waren ze geen tweeling, hoewel hun identieke geboortejaar dat menig man had laten vermoeden. Hij was immers geboren in januari en Rowin pas in december. Die volgorde had ook meteen de maat bepaald voor hun verdere leven. Zijn brief van Hogwarts was als eerste aangekomen, hij was voor Rowin geaccepteerd in het Quidditch-team en hij had altijd een net iets hoger cijfer dan zij.
    Rowin had dat erg lang niet meer dan normaal gevonden. Ze hield ten slotte van Nathan en gunde hem zijn plaats in de schijnwerpers ten zeerste.
    Maar dat was voordat ze hem had leren kennen en samen met hem had gedroomd over een andere wereld. Ze had oprecht geloofd dat er voor haar een beter lot beschikt was, waardoor ze niet meer in de schaduwen van een ster zou moeten leven. Door haar dwaasheid, haar blindheid was deze foto het enige dat nog van haar broer restte.
    Ze richtte haar ogen berouwvol naar beneden, tilde de foto op en borg hem veilig op in haar tas. Daar tikte hij met een dof geluid tegen het dagboek aan. Als ze dat op tijd bij Dumbledore kon krijgen, was Nathans offer niet voor niets geweest.

    Het verhaal speelt zich af tijdens het zestiende levensjaar van Tom Marvollo Riddle
    Alle rechten gaan naar JK Rowling
    Nederlands geschreven, Engelse termen


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."