• Morgen (2 mei) zijn mijn vriend en ik 5 jaar samen en ik zou eigenlijk graag een collages willen hebben met enkele foto's van ons, jammer genoeg ben ik er al veel kwijt geraakt, maar ik heb op mijn pc toch nog een collectie teruggevonden verspreid over de jaren. Wie wilt zo vriendelijk zijn om een collage voor mij samen te stellen? (Ik ben er vroeg mee, I know)
    Het thema doet er niet echt toe. Ik had zelf eerder sepia kleuren in gedachten, maar ik weet dat de meeste onder jullie beter kunnen werken zonder een opgegeven iets, dus schoot. :p
    Zolang de foto's mooi in elkaar overgaan qua kleur ben ik al bij.

    Graag ook een van onder gedichten/quotes er in te verwerken.
    If I ever wrote a lullaby
    It would be for me to pacify
    Myself with love and get to fly
    Sinds I wrote about my passerby

    I stay with him because I choose to, every day that I wake up, every day that we fight or lie to each other or disappoint each other. I choose him over and over again, and he chooses me.

    When the times keep going wrong, we go right.

    De foto's

























    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 17:51 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Unwritable schreef:
    Hey! Die ene foto is weggevallen en wil je dan de onderste twee links op die plek, of nog extra foto's? Ik kan het nu niet veranderen want ik moet nu weg... vanavond dan?
    Vanavond is goed. Die bovensten is waarschijnlijk iets te donker door de zwarte achtergrond. Misschien die met die vleugeltjes in het kleine kotje (want daar staan precies de oudste foto's en dat past daar dan wel bij) en dan op de achtergrond die onderste en eentje uit lijstje? Je moet zelf maar kijken welke het best past, want daar heb ik niet zoveel verstand van. Vanavond is goed; (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Deilia schreef:
    (...)

    Een van die foto's schetsen is geen probleem wordt geen super tekening
    Vast wel. Kies maar eentje zou ik zeggen, behalve deze met dat kussen voor ons, want die heeft al eens iemand voor ons getekend. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga iets voor je proberen. Moeten alle foto's er op?


    Physics is awesome

    Ik snap het best als je het niet mooi vind, maar ik wilde toch een poging wagen. :Y)





    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 14:48 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eyes schreef:
    Ik ga iets voor je proberen. Moeten alle foto's er op?
    Nee, maar wel zoveel mogelijk. Zolang het maar mooi blijft.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    McBride schreef:
    Ik snap het best als je het niet mooi vind, maar ik wilde toch een poging wagen. :Y)




    Ze zijn niet geheel wat ik zoek, maar toch vriendelijk bedankt. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wou even zeggen, jullie zijn zo schattig samen. ^^
    Ik wil vanavond ook wel wat proberen, maar ik weet net of ik dit goed ga kunnen. :/


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Hm, ik denk niet dat het gaat lukken. Ik heb een aantal pogingen gedaan, maar de foto's willen maar niet op de aangegeven plek blijven staan. Sorry.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    Hm, ik denk niet dat het gaat lukken. Ik heb een aantal pogingen gedaan, maar de foto's willen maar niet op de aangegeven plek blijven staan. Sorry.
    Naw wat jammer. ;(


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nyl schreef:
    Ik wou even zeggen, jullie zijn zo schattig samen. ^^
    Ik wil vanavond ook wel wat proberen, maar ik weet net of ik dit goed ga kunnen. :/
    Dankjewel en yeah!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zie nu pas dat ik een punt in plaats van vraagteken heb getypt in de titel. We zijn weer goed bezig vandaag.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik zie nu pas dat ik een punt in plaats van vraagteken heb getypt in de titel. We zijn weer goed bezig vandaag.


    En "te" in plaats van "de" ^^ Ik denk toch dat je "de" wilde schrijven (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh godjes. toch.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?




    Ik heb alle foto's in zwart-wit gedaan, het is weliswaar geen sepia, maar ik vond het mooier, omdat niet alle foto's kleurenfoto's waren. ben benieuwd wat je ervan vind.


    Physics is awesome

    Mijn stiefvader had geen zin in een collage maken, dus hij heeft dit er van gemaakt ='D



    Hij heeft ook alle quotes er opgegooid, maar dat kan desnoods nog aangepast worden.


    Niet wat je zocht, sorry, maar wilde hem toch even posten :Y)

    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 16:49 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.