• Ik zag zo de krant liggen, staat daar zo'n artikel in over Wesley. Wesley is een jongen uit 5 VWO van mijn school die voor de zomervakantie was weggelopen. In de eerste week van de vakantie kregen we zo'n brief dat hij zelfmoord had gepleegd, en onder een viaduct in Luik was gevonden (Hij woonde in Delft) en nu lees ik dus dat dat waarschijnlijk niet zo was. Ik had zoiets van: onzin, maar nu blijken zijn handen en voeten vastgebonden te zijn geweest met zijn veters (dat kun je ook echt zelf doen ofzo) en zijn rugzak was weg. Hij was vreselijk toegetakeld en leefde nog half. (hij was niet identificeerbaar, eerst) en overleed later in het ziekenhuis. De Belgische politie zei dus dat het zelfmoord was, maar zijn ouders geloofden het niet en nu komt het bij opsporing verzocht ofzo. Ik was echt geschokt. O,o


    Alis volat propriis

    dit is kinda eng? ;ó


    Alleen maar tranen van geluk

    Wow...

    Vaaaag...


    Food.

    Wtf ..


    -

    Jezus. o.o


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    omg...

    Ong o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    o.o


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    is hij dan VERMOORD?
    wat eeeeeng O:


    Me so good.

    Shocking idd ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    :O Das wel heftig!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Omg.. o.o


    Hope goes lost but never dies.

    *Sprakeloos.


    ars moriendi

    De politie liegt wel vaker over dit soort dingen, maar holy shit, waarom zouden mensen dit überhaupt iemand aan doen... Vreemde wereld dit.