• Toen de ouders van Anatoly Moskvin uit Rusland na een lange vakantie op bezoek kwamen bij hun zoon ontdekten ze iets verschrikkelijks. Hij had talloze poppen in huis staan, die stuk voor stuk gemummificeerde meisjes bleken te zijn. Ze waren aangekleed, hadden namen gekregen en stonden allemaal op hun eigen vaste plekje. Hij gaf zelfs verjaardagsfeestjes voor de lichamen. Later bleek dat Anatoly meer dan 150 lichamen in huis had.

    Anatoly had een obsessie voor de dood en groef de lichamen van meisjes tussen de drie en twaalf jaar oud op om ze mee naar huis te nemen. Alle meisjes waren al jaren overleden, en hij mummificeerde ze zodat ze niet verder zouden ontbinden. Daarna gaf hij ze kleren, een pruik, en zelfs namen. Later bleek dat hij één meisje zelfs als knuffelbeer aangekleed had. Anatoly hield een bestand bij van de levens en oorsprong van de meisjes voordat ze overleden waren, en had een handleiding voor het maken van poppen uit menselijke resten op zijn computer staan.
    Inmiddels zit deze man al drie jaar in een TBS-kliniek. Afgelopen week is de uitspraak gedaan dat hij daar voorlopig nog niet uit mag. De 46-jarige Anatoly werd door de rechtbank als hoogbegaafd bestempeld en spreekt 13 talen. Best wel creepy, toch?

    bron
    NU



    Happy Halloween, alvast. :Y)

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 20:40 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Whut o.o


    26 - 02 - '16

    Hierbij moet ik echt meteen aan jouw verhaal denken Mich (':


    Bah, dat doet me denken aan die oude, officiële foto's die mensen vroeger lieten maken van hun overleden dierbaren. Die foto's zijn al creepy om te zien zonder dat je doorhebt waarom, maar nog meer als je weet wat er mis is.

    Bizar dat dat soort mensen bestaan. Stiekem vind ik het nog meer bizar dat er nog iets te mummificeren viel als die meisjes al jaren dood waren. Ik weet niet veel over ontbinding in een kist onder de grond, maar je zou zeggen dat een lijk na een jaar toch wel weggerot is.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Eh........
    Ieder z'n eigen hobby. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik wil wel dertien talen spreken, maar de rest is niet voor mij voorbestemd eerlijk gezegd. Zie, in een tv-serie ben ik dit soort dingen gewoon, maar in real life? Really?!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik had het bericht al gelezen, haha. Maar volgens mij klopt hij niet helemaal, aangezien het er 'maar' 29 waren. 150 is mooi afgerond.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 20:48 ]


    Your make-up is terrible

    Wiarda schreef:
    Bah, dat doet me denken aan die oude, officiële foto's die mensen vroeger lieten maken van hun overleden dierbaren. Die foto's zijn al creepy om te zien zonder dat je doorhebt waarom, maar nog meer als je weet wat er mis is.

    Bizar dat dat soort mensen bestaan. Stiekem vind ik het nog meer bizar dat er nog iets te mummificeren viel als die meisjes al jaren dood waren. Ik weet niet veel over ontbinding in een kist onder de grond, maar je zou zeggen dat een lijk na een jaar toch wel weggerot is.


    Over het algemeen zijn die foto's creepy, maar er zitten ook best wat mooie tussen vind ik. Ik heb er eens onderzoek naar moeten doen en het was niet allemaal akelig.

    Verder vind ik dit verhaal gewoon eng.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Derive schreef:
    Hierbij moet ik echt meteen aan jouw verhaal denken Mich (':


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Das gewoon eng. En inderdaad happy Halloween xD


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik las het laatst ja, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Patholoog schreef:
    Ik wil wel dertien talen spreken, maar de rest is niet voor mij voorbestemd eerlijk gezegd. Zie, in een tv-serie ben ik dit soort dingen gewoon, maar in real life? Really?!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Sick.
    Arme meisjes en ouders van die meiden.


    Tijd voor koffie.

    Hoogbegaafd, spreekt 13 talen.. Maar toch nog gek in zijn hoofd. :')

    Wiarda schreef:
    Bizar dat dat soort mensen bestaan. Stiekem vind ik het nog meer bizar dat er nog iets te mummificeren viel als die meisjes al jaren dood waren. Ik weet niet veel over ontbinding in een kist onder de grond, maar je zou zeggen dat een lijk na een jaar toch wel weggerot is.

    Ik weet er zelf ook niet veel over, maar had daar ook mijn bedenkingen bij. :/


    Ik wil een tuin vol egels

    Bah, bah, bah,

    Khamul schreef:
    Whut o.o


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!