• De poll

    Aangezien ik erg graag weer eens een username wil nemen die ik eerder eens heb genomen, wil ik graag weten welke username jullie het leukst vinden. Zelf kan ik niet zo goed kiezen (krul)

    Snuffles heb ik gekozen door Harry Potter. Sirius Black wordt ook wel Snuffles genoemd.
    GoingNowhere heb ik gekozen omdat het de titel is van een liedje van de girlband Little Mix.
    Argentum heb ik gekozen omdat het Latijn is voor zilver en ik vind Latijn een mooie taal (cat)
    Gru heb ik gekozen omdat het de hoofdpersoon is van de Verschrikkelijke Ikke films.
    Cage heb ik gekozen omdat het de achternaam is van Nicolas Cage en omdat het woord kooi een deel is van een ezelsbruggetje dat mijn vriendin en ik hebben bedacht voor een woord in het Latijn.
    Bradleys heb ik gekozen omdat Bradley de voornaam is van de leadzanger van de band The Vamps. Ik vond het een leuke username met een "s" erachter :3
    Botje heb ik gekozen omdat ik een Disney gerelateerde naam wilde.
    Harrelson heb ik gekozen omdat het de achternaam is van de acteur die Haymitch speelt in The Hunger Games.
    Shailene heb ik gekozen omdat het de voornaam is van de actrice die Beatrice speelt in Divergent.

    Wat vinden jullie? (:

    McBride schreef:
    Bradleys of Shailene. En omdat ik ze beiden even leuk vind, ga ik niet stemmen op je poll. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.