• ...Dochter valt moeder in Indianapolis aan met cheeseburger

    Een 39-jarige vrouw heeft zondag haar 60-jarige moeder bij een vestiging van McDonald’s in de Amerikaanse stad Indianapolis mishandeld met een cheeseburger.

    De 39-jarige vrouw was het er niet mee eens dat haar moeder haar kleindochter mee had genomen naar de McDonald’s, zo meldt lokale zender Fox59.

    Toen het tweetal na het bezoek weer naar buiten stapte en naar de auto liep, sloeg de vrouw toe. De politie werd ingeseind. Toen agenten arriveerden, troffen zij het slachtoffer aan onder de ketchup, mosterd en augurken.

    De dochter die haar moeder aanviel, is met de auto weggereden. Zij wordt nog gezocht door de politie. De 63-jarige vrouw liep door het gevecht met de cheeseburger een paar kleine verwondingen op.


    Hier moest ik toch even stiekem om lachen. Wat ik me nu vooral afvraag is hoe ze kleine verwondingen op kon lopen aan een cheeseburger?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    DIE TITEL IK SCHREEUW HAHAHAHA


    Heaven is a place that we all have

    Nefyd schreef:
    DIE TITEL IK SCHREEUW HAHAHAHA

    Wacht wat? 😂😂😂


    26 - 02 - '16

    Je IQ moet wel heel laag zijn dan.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    "augurken" ZE LIEGEN. HET IS EEN HOAX. Er zit altijd maar 1 heel zielig plakje augurk op een cheeseburger D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nefyd schreef:
    DIE TITEL IK SCHREEUW HAHAHAHA

    + Wauw, wat moet je in godsnaam doen om te worden verwond door een cheeseburger?


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    ... Can't handle. Wat zijn sommige mensen toch vreselijk. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rohrer schreef:
    Je IQ moet wel heel laag zijn dan.


    Of juist hoog. Probeer dat maar eens legaal te vervolgen. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried



    ONLY IN 'MURICA

    Dit.. kan niet waar zijn toch?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Richonne schreef:
    "augurken" ZE LIEGEN. HET IS EEN HOAX. Er zit altijd maar 1 heel zielig plakje augurk op een cheeseburger D:

    Dit dus. Of het moest een double cheese geweest zijn, dan heb je er twee :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ja dat doe ik ook altijd als ik boos ben op mijn moeder, heel normaal toch?

    Nee maar wauw, wat erg dit.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hahahahahaha


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    De wonderen zijn duidelijk de wereld nog niet uit.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wauw wauw wauw. Maar hoe je zo verwondingen aan kan brengen?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.