• Ik zit op atletiek, en het een wedstrijd. Daar moest ik een kilometer hardlopen. Nou, je heb bij atletiek allemaal regels en zo. Nou ik stond bij de start en toen 'PIEWW!!!' we moesten starten, dus ik startte en het ging lekker, ik moest 2 en een half rond van 400 meter lopen. Ik was vijfde (das best goed met 12 kinderen). Ik zat in het laatste rondje, ik moest nog 400 meter. En toen, ja toen, was er een man! ja een man! Die man wou steken. En hij wachtte tot (ik denk) zijn dochter voorbij was, en ging toen! In baan 1 (dat is de baan waarin je loop met wedstrijden) staan en keek zijn dochter achterna! Toen kwam ik! En ik had geen zin om om die man heen te gaan, dat zou niet goed zijn voor mijn loop ritme. Dus ik liep VOL tegen het aan. En ik viel, 'Rot op kind!' riep hij, en ik deed wat hij zij, ik stond op en werd 7de! (niet 5de!)


    Live your live

    Nou ja zeg!! Je zou toch zeggen dat t niet toegestaan is om in de looproute te gaan staan tijdens een wedstrijd!!

    Volgende keer beter!

    Zou je de volgende keer kunnen proberen om beter Nederlands te schrijven? Dit was best vervelend en confusing om te lezen.

    Anyway, het is echt asociaal van die kerel om voor je te gaan staan. Ik had hem echt een knal voor zijn bek gegeven, zeker toen hij een grote bek naar je open trok. Echt, sommige mensen T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Die man is echt lomp!! Sorry hoor, maar als je een beetje nadenkt en als je het ook maar een beetje kan schelen, dan ga je toch niet op de baan staan tijdens een wedstrijd?
    Aan de andere kant had ik niet in volle vaart tegen hem aangerend, maar gewoon uitgeweken. Dan was je misschien wel uit je loopritme, maar dan had je wel door kunnen rennen. Altijd beter. Nu had je een boze vader, wat niet helemaal terecht was, en ben je twee plekken lager geëindigd dan wat je misschien had gekund als je die man ontweken had.

    Volgende keer beter!


    Hamartia

    Wat belachelijk van die man zeg D:


    26 - 02 - '16

    Echt heel erg flauw! Dat slaat echt nergens op. Die man had echt uit het parcours moeten blijven! :O


    It's never gonna happen, Guys.

    Roku schreef:
    Wat belachelijk van die man zeg D:


    To love is to destroy.

    Opinor schreef:
    Die man is echt lomp!! Sorry hoor, maar als je een beetje nadenkt en als je het ook maar een beetje kan schelen, dan ga je toch niet op de baan staan tijdens een wedstrijd?
    Aan de andere kant had ik niet in volle vaart tegen hem aangerend, maar gewoon uitgeweken. Dan was je misschien wel uit je loopritme, maar dan had je wel door kunnen rennen. Altijd beter. Nu had je een boze vader, wat niet helemaal terecht was, en ben je twee plekken lager geëindigd dan wat je misschien had gekund als je die man ontweken had.

    Volgende keer beter!


    Je hebt wel gelijk. Maar ja,


    Live your live

    Dauth schreef:
    Zou je de volgende keer kunnen proberen om beter Nederlands te schrijven? Dit was best vervelend en confusing om te lezen.

    Anyway, het is echt asociaal van die kerel om voor je te gaan staan. Ik had hem echt een knal voor zijn bek gegeven, zeker toen hij een grote bek naar je open trok. Echt, sommige mensen T_T


    Top, ik zal beter op mijn spelling letten (letten/ leten? nee letten)
    ik ben dissecties (schijf je dat zo?)


    Live your live

    mette3 schreef:
    (...)

    Top, ik zal beter op mijn spelling letten (letten/ leten? nee letten)
    ik ben dissecties (schijf je dat zo?)
    Aaah, dat verklaard het wel. En ik heb geen idee hoe je dat woord spelt, haha. Schrijf het altijd fout. Spelfouten zijn op zich niet zo erg, het was meer de opbouw van je zinnen, die waren een beetje verwarrend om te lezen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Aaah, dat verklaard het wel. En ik heb geen idee hoe je dat woord spelt, haha. Schrijf het altijd fout. Spelfouten zijn op zich niet zo erg, het was meer de opbouw van je zinnen, die waren een beetje verwarrend om te lezen.


    aah,,, Daar zal ik ook op leten

    heerlijk school in mijn vrije tijd.


    Live your live