• Beste Quizletters,
    In dit nachtelijke uur plaatsen wij een mededeling, dit kan door sommigen van jullie opgevat worden als een waarschuwing. Vanaf vandaag zal een nieuwe groep actief worden, genaamd 'Qnonimouse'. Wat wij zullen doen krijgen jullie zo spoedig mogelijk te zien.Tot die tijd letten kunnen we je slechts één ding beloven: Eet geen diepvriestaco's. Wij zullen op jullie letten, we zien alles wat jullie doen, elke (mis)stap die jullie zetten.. Wat wij doen is goed. Veel van jullie zullen het met het ons eens zijn dat Quizlet niet is wat het geweest is. Stiekem willen we allemaal wel terug. Terug naar een Quizlet dat leeft, een Quizlet dat niet overheerst word door RPG's, domme spelletjes en 'ik zoek stories'-topics. Quizlet MOET veranderen.

    We Are Qnonimouse



    We'll be in touch.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 12:57 ]

    Occult schreef:
    Hahaha, lol. How exciting. Ik vind figuurzagen ook leuk. *O*


    Haha, zelf haat ik figuurzagen echt heel erg
    Ik zaag altijd in mijn eigen vingers :$


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Qnonimouse schreef:
    Beste Quizletters,
    In dit nachtelijke uur plaatsen wij een mededeling, wat door sommigen van jullie opgevat kan worden als een waarschuwing. Vanaf vandaag zal een nieuwe groep actief worden, genaamd 'Qnonimouse'. Wat wij zullen doen, zullen jullie spoedig zien. Tot die tijd letten kunnen we je slechts één ding beloven: Eet geen diepvriestaco's. Wij zullen op jullie letten, we zien alles wat jullie doen, elke (mis)stap die jullie zetten.. Wat wij doen is goed. Veel van jullie zullen het met het ons eens zijn dat Quizlet niet is wat het geweest is. Stiekem willen we allemaal wel terug. Terug naar een Quizlet dat leeft, een Quizlet dat niet overheerst word door RPG's, domme spelletjes en 'ik zoek stories'-topics. Quizlet MOET veranderen.

    We Are Qnonimouse




    We'll be in touch.


    Ik ben het hier volledig mee eens. Tijd om de ponies terug te brengen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Hashirama schreef:
    Mitchell en Nikki?
    Wij zijn het niet en als we iets zouden doen is het een heel stuk beter dan dit. Nee, wij waren deze week op vakantie en we hebben ervan genoten :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dit ga ik volgen :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Als het Mitchell en Nikki niet zijn, heb ik zo wel een vermoeden, maar goed :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh gosh. Ik denk dat ik weet wie het is D:


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Oh gosh. Ik denk dat ik weet wie het is D:

    Waaaaah wiee ? Ik ben zooo benieuwd xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Roku schreef:
    Oh gosh. Ik denk dat ik weet wie het is D:


    Tell me? c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Roku schreef:
    Oh gosh. Ik denk dat ik weet wie het is D:
    Ik verdenk Nikki en Mitchell


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Misschien is het wel Rutger, ik vermoed dat hij het is, maar ik weet het gewoon niet zeker. Ook omdat de persoon over een team van professionals praat en dat zou natuurlijk de crew kunnen zijn D:


    26 - 02 - '16

    Dit kan leuk worden. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Sheo schreef:
    (...)Ik verdenk Nikki en Mitchell

    Zeker omdat zij een le epice trole mom and dad zijn, pls no.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Roku schreef:
    Misschien is het wel Rutger, ik vermoed dat hij het is, maar ik weet het gewoon niet zeker. Ook omdat de persoon over een team van professionals praat en dat zou natuurlijk de crew kunnen zijn D:


    Ik zou het wel chill vinden als dit een stunt is van hun. Maar sowieso vind ik de sensatie/het leven wel nice. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Roku schreef:
    Misschien is het wel Rutger, ik vermoed dat hij het is, maar ik weet het gewoon niet zeker. Ook omdat de persoon over een team van professionals praat en dat zou natuurlijk de crew kunnen zijn D:

    Ja, dat dacht ik dus ook. Ofwel waren het Nikki en Mitchell, ofwel enkele/alle moderators. Ik denk trouwens niet dat het de persoon is van wie je denkt dat die het is, Leah. ;3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ragnar schreef:
    (...)
    Zeker omdat zij een le epice trole mom and dad zijn, pls no.
    Ja, van die boefjes!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf