• hey hey :D

    deze zomer vertrek ik samen met men vriend voor twee weken naar Firenze en Venetië :D
    super, i know :3

    Maar ik zit met een klein ding. namelijk ik heb wel hier en daar wat rond gevraagd en rondgekeken naar echt goede toeristische trekpleisters. en nu is men vraag aan jullie : wat moet je zeker gezien hebben daar. zelf heb ik al een paar toffe dingen gevonden maar ik wil nog meer dingen zien xD ik doe graag ideeëtjes op :3

    alvast bedankt :D

    :Y)


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    oeie this venetie in plaats van Venitie xD sorry typfout :p


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Yay, iemand die Firenze bij haar ware naam noemt. Trouw met me!

    Oh wacht, je gaat naar Firenze en niet naar Napels. LAME.


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    Yay, iemand die Firenze bij haar ware naam noemt. Trouw met me!

    Oh wacht, je gaat naar Firenze en niet naar Napels. LAME.


    Yup Firenze, waarom Napels? :p
    ben je ook al naar Firenze geweest :D


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Beide zijn het prachtige steden. Het is al wel een tijdje geleden dat ik er geweest ben, dus echt namen kan ik niet noemen. Ik zou zeggen dat als je de dingen uit die toeristenboekjes bezoekt, je alle toeristische dingen wel gezien hebt. Oftewel: de dingen die je gezien moet hebben. Dat hebben wij toen ook gedaan.
    Zelf vind ik het echter ook heel leuk, misschien nog wel leuker, om plekjes te zoeken die niet of minder toeristisch zijn. De gezellige straatjes. De straatjes waar je niet doodgegooid wordt met toeristenprul. In die steden zal het echter lastig te vinden zijn. :W Maar het proberen waard.


    Hamartia

    Als je geïnteresseerd bent in klassieke kunst: ga alsjeblieft naar het Ufuzi-museum in Firenze. Het is echt prachtig om al die dingen te zien ^^
    Bestel wel van te voren kaartjes als je zeker weten gaat, want het is echt een megarij daar. Dan kan je iedereen uitlachen en alvast doorlopen, haha.

    En in Venetië raad ik je aan om saampjes een gondeltocht te nemen in de avond. Is romantisch :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Opinor schreef:
    Beide zijn het prachtige steden. Het is al wel een tijdje geleden dat ik er geweest ben, dus echt namen kan ik niet noemen. Ik zou zeggen dat als je de dingen uit die toeristenboekjes bezoekt, je alle toeristische dingen wel gezien hebt. Oftewel: de dingen die je gezien moet hebben. Dat hebben wij toen ook gedaan.
    Zelf vind ik het echter ook heel leuk, misschien nog wel leuker, om plekjes te zoeken die niet of minder toeristisch zijn. De gezellige straatjes. De straatjes waar je niet doodgegooid wordt met toeristenprul. In die steden zal het echter lastig te vinden zijn. :W Maar het proberen waard.


    jha awel, dat had men vriend ook gedacht om eens minder toeristische dingen te bezoeken :P ook altijd heel gezellig en idd niet dood gegooid worden door prulletjes enz. xD
    bedankt alvast ! :D


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Constante schreef:
    Als je geïnteresseerd bent in klassieke kunst: ga alsjeblieft naar het Ufuzi-museum in Firenze. Het is echt prachtig om al die dingen te zien ^^
    Bestel wel van te voren kaartjes als je zeker weten gaat, want het is echt een megarij daar. Dan kan je iedereen uitlachen en alvast doorlopen, haha.

    En in Venetië raad ik je aan om saampjes een gondeltocht te nemen in de avond. Is romantisch :Y)


    kunst is altijd mooi meegenomen en bedankt :D
    en idd een gondeltocht is echt mega zalig xD

    haha super :D


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moth schreef:





    leuk ! waar staat die ergens :D


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Piazza della Signoria voor het Palazzo Vecchio.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moth schreef:
    Piazza della Signoria voor het Palazzo Vecchio.


    oh super ga ik zeker opschrijven :D


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Ah kom op xd
    Ik zie echt de meest awesome plekken in Firenze, maar het hoogtepunt mist eigenlijk net.
    De Santa Maria del Fiore. Kan niet missen xd

    Trouwens Palazzo Vecchio recommandeer ik ook sowieso aan, maar die was al genoemd.
    Is trouwens ook nog iemand aan gevel opgehangen volgens mij was dat Francesco Salvaiti


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    WhiteTiger schreef:
    (...)

    Yup Firenze, waarom Napels? :p
    ben je ook al naar Firenze geweest :D


    Waarom Napels vraagt ze :|

    Campania is de mooiste regio ooit ever en Napels is de hoofdstad van die regio.



    Met een bootje kun je naar Capri



    En kom, de Solfatara ziet er awesome uit, niet? :Y)


    Het stinkt alleen naar zwavel


    quidquid excusatio prandium pro

    Taka schreef:
    Ah kom op xd
    Ik zie echt de meest awesome plekken in Firenze, maar het hoogtepunt mist eigenlijk net.
    De Santa Maria del Fiore. Kan niet missen xd

    Trouwens Palazzo Vecchio recommandeer ik ook sowieso aan, maar die was al genoemd.
    Is trouwens ook nog iemand aan gevel opgehangen volgens mij was dat Francesco Salvaiti


    ah super ga ik zeker tussen de andere bezienswaardigheden steken :D thank you :D
    maar dat van Francesco gezellig :P er ook bijnemen xD


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Waarom Napels vraagt ze :|

    Campania is de mooiste regio ooit ever en Napels is de hoofdstad van die regio.



    Met een bootje kun je naar Capri



    En kom, de Solfatara ziet er awesome uit, niet? :Y)


    Het stinkt alleen naar zwavel


    Capri is idd een mooie stad :D


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore