• Beste Quizletters,
    In dit nachtelijke uur plaatsen wij een mededeling, dit kan door sommigen van jullie opgevat worden als een waarschuwing. Vanaf vandaag zal een nieuwe groep actief worden, genaamd 'Qnonimouse'. Wat wij zullen doen krijgen jullie zo spoedig mogelijk te zien.Tot die tijd letten kunnen we je slechts één ding beloven: Eet geen diepvriestaco's. Wij zullen op jullie letten, we zien alles wat jullie doen, elke (mis)stap die jullie zetten.. Wat wij doen is goed. Veel van jullie zullen het met het ons eens zijn dat Quizlet niet is wat het geweest is. Stiekem willen we allemaal wel terug. Terug naar een Quizlet dat leeft, een Quizlet dat niet overheerst word door RPG's, domme spelletjes en 'ik zoek stories'-topics. Quizlet MOET veranderen.

    We Are Qnonimouse



    We'll be in touch.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 12:57 ]

    Degene(n) die dit profiel hebben aangemaakt, lachen zich zeker in een deuk nu.
    I know I would.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Laat het ons anders raden met ja/nee-vragen. ;3

    Deze user is niet meer actief!


    ...

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 13:27 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hey, het account is niet meer actief..


    26 - 02 - '16

    Novoselic schreef:
    Laad het ons anders raden met ja/nee-vragen. ;3


    Het profiel staat op inactief (cat)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Roku schreef:
    Hey, het account is niet meer actief..

    Ik wilde het juist aanpassen. :c


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Het account staat inderdaad op inactief, iemand heeft ons gehacked, en vervolgens het account op inactief gezet en de gegeven veranderd.
    Dit is dan wel heel erg kinderachtig maar we kunnen er niet meer van maken dan het is.
    Dit zal ons nieuwe account zijn.

    We'll be in touch


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    -nvm-

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 13:28 ]


    26 - 02 - '16

    QNM schreef:
    Het account staat inderdaad op inactief, iemand heeft ons gehacked, en vervolgens het account op inactief gezet en de gegeven veranderd.
    Dit is dan wel heel erg kinderachtig maar we kunnen er niet meer van maken dan het is.
    Dit zal ons nieuwe account zijn.

    We'll be in touch

    Gaan jullie ons het nou laten raden met ja/nee-vragen? (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Gaan jullie ons het nou laten raden met ja/nee-vragen? (cat)


    Wij staan open voor alle ja/nee vragen.
    Maar wij staan er niet voor open om ze ook daadwerkelijk te beantwoorden ,


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Verdorie, ze zijn terug! IEKS!
    Mag ik nog wel diepvriestaco's eten?!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    QNM schreef:
    (...)

    Wij staan open voor alle ja/nee vragen.
    Maar wij staan er niet voor open om ze ook daadwerkelijk te beantwoorden ,

    Nou zeg, dat is ook lekker makkelijk dan. (cat)

    Ik vraag me wel af met hoeveel jullie zijn eigenlijk, of willen jullie dat ook niet zeggen?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Nou zeg, dat is ook lekker makkelijk dan. (cat)

    Ik vraag me wel af met hoeveel jullie zijn eigenlijk, of willen jullie dat ook niet zeggen?


    Is iedereen niet eigenlijk deel van Qnonimouse? Heeft nu iedereen er eigenlijk niet iets mee te maken?
    Of is het juist een vaste kern waar jullie nu mee te maken krijgen? Dat is best iets om over na te denken.


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    QNM schreef:
    (...)

    Is iedereen niet eigenlijk deel van Qnonimouse? Heeft nu iedereen er eigenlijk niet iets mee te maken?
    Of is het juist een vaste kern waar jullie nu mee te maken krijgen? Dat is best iets om over na te denken.

    Laat me het anders formuleren: van hoeveel mensen weet je zeker dat ze het wachtwoord van QNM kennen?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    QNM schreef:
    (...)

    Is iedereen niet eigenlijk deel van Qnonimouse? Heeft nu iedereen er eigenlijk niet iets mee te maken?
    Of is het juist een vaste kern waar jullie nu mee te maken krijgen? Dat is best iets om over na te denken.


    Neen, dat is niet iets om over na te denken. Ze vraagt wie er op het account zit, achter de computer en ingelogd staat op dit account. Wie dit account heeft aangemaakt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oohhh, Me gusta :9~
    Dit ga ik volgen. Popcorn voor iedereen!

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 13:44 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.