• Wat voor een leraar/lerares hebben jullie voor frans?xD die van mij is zóó arogant x] Ik zweer het je O.o ze zou vandaag de cijfers geven en ik vroeg zo ; wanneer krijgen we ze dan? ze kwam fking verwaand voor me staan en schreeuwde ; BEN JE DOOF OFZO? ik ; kan jij even niet rustig doen ofzo? toen keek ze me aan van ; Ja jou krijg ik nog wel ! liep ze weer aro weg O.o piep wijf ;P


    Pictures fade away, but memories are forever

    OMG xD Das te erg


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    een old wief met dikke kont e nze waggelt n_n ze praat bekakt en ik haat haar en ik snap der nooit >,<


    when words fail, music speaks.

    Myn mentor is myn frans leraar >.<
    En hy is zóóóó fucking vergeetachtig.
    Je zegt iets tegen hem en 1 tel daarna is hy het alweer vergeten :S


    Movie hunter.

    Wij hebben 1 van 51 meteen rolator omdat ze een spierziekte heeft. Maar ze lijkt 80 dus iedereen denkt dat ze zegt dat ze een spierziekte heeft en gewoon achter in de 80 is XD En ze heeft een beugel en roept de heletijd bij moeilijke dingen: ''Is niet moeilijk jongens, is niet moeilijk!''

    dieje van frans is ziek in zijn hoofd echt ik zweret u
    -als wij lachen zegt dieje , laat die emoties vanje gzicht
    -hij neemt een blancoblad en bgint da blad aftleze er staat wl niets op da blad
    -hij kan keiveel van buite
    -dieheeft keer iets gwonne en heeft opyoutube gstaan kzegt u onze leraar frans is slim
    -dieje stinkt naar zweet
    -maar die heeft wel rap veeeel punte
    -ts een rare en glacht er u dood mee ^.^


    Gilles (ll)

    ik heb geen frans

    want zit pasin groep 8 \

    Maareigelijk hoor ik in de eerst

    Ik heb mijn mentor voor frans. Een vreselijk zeikwijf dat denkt dat ze grappig is. x.x


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    POST, klote wijf.
    MAAR ZE HAD VANDAAG IN HAAR BROEK GEPISTxD

    WiwiwXD

    x]
    Die van mij is verslaafd aan haar poederdoos en ene ontzettend irri --'


    What's wrong whit loving someone?

    POST, klote wijf.
    MAAR ZE HAD VANDAAG IN HAAR BROEK GEPISTxD

    WiwiwXD

    Whahahhaha echt?xD


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Whahahhaha echt?xD


    Ya jongeh. Ik zweer, dus zij weglopen. Wij hadden niks door xD Dus gehele chaos bij ons, en toengingen wij deo spuiten xD

    Mijne is echt goed. Houd orde in de klas, laat je opletten en zorgt ervoor dat we dingen doen.


    Life is hard and then we die

    Verplaatsing naar School.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    wtf?!

    weetje mijne is heel klein,dik en word een beetje kaal en het is een vrouw :P


    We can only learn to love by loving.

    Wij hebben een oud, raar zeikwijfxD

    Iekand riep eens door de klas dat die niet op een dag 2 toetsen van talen mag hebben omdat die dyslectisch is(vraag me niet of het zo is!)
    Dus zij:
    "Dyslectisch? In onze tijd hadden we geen dyslecten! Het ligt gewoon aan het leren lezen op de basisschool! Tegenwoordig wordt er veel te veel tijd verspilt aan het in een kringetje zitten en bespreken wat je gedaan hebt in het weekend" en blablabla O_O Alsof er in haar tijd bekeken werd of je dyslectisch was!

    Tss, stom wijf! En het vak is stom! Nja, goed, dat komt omdat ik het totaal niet kan! Grr, ben jaloers op die dyslecten! Die mogen een taal laten vallen omdat ze dyslectisch zijn! Grr! Grr!

    Sorry, dat moest ik even kwijt(puh)


    To live would be an awfully big adventure