• Kennen jullie de site game.edumundo.com?
    Zo ja, hebben jullie ervaring mee, en hoe dit ongeveer werkt. We hebben wel informatie gekregen, maar voor de rest moet je het zelf uitzoeken (zoals bijna elk HBO opleiding). Je kan ook niet aan je andere klasgenoten en een ander klas vragen, het is een soort van wedstrijd waarbij je rang zo hoog moglijk moet behouden.


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Wauw dat heb ik lang niet gehoord.
    Wij waren met ons team een van de finalisten In geloof ik 2011. Ik vond het wel heel leuk, maar naarmate je verder komt, is het redelijk complex en tijdrovend.

    De 7 P's steeds maar weer bespreken is de basis. Uiteindelijk moeten jullie waarschijnlijk gewoon zelf een bepaalde visie hebben, elk jaar is het toch net iets anders, dus weet niet of je echt veel aan tips in detail hebt.

    Succes in ieder geval


    Sarah = ongewoon sexy

    Ja elke ronde duurt een jaar, onze visie behouden we
    :)


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Vraag me af of het hetzelfde is dan. Wel van dezelfde maker in ieder geval.
    Wij hadden namelijk rondes van 3 weken, eerst 5 rondes met de klas (in groepjes). Daarna gingen wij als groepje door tegen andere klaswinnaars van andere studies. Het hele gedoe duurde wel een klein jaar.


    Sarah = ongewoon sexy

    We hebben ook rondes, elke ronde duurt 1 jaar, 5 proefrondes, die nu aan de gang zijn en 4 echte


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Klinkt tof, maar kan je denk ik dan weinig inhoudelijk helpen. Ik doe tegenwoordig maar wat qua sales en management, en het lukt, dus misschien is dat een strategie.. Gewoon aankloten :d


    Sarah = ongewoon sexy