• Een vriendin en ik moeten morgen relaxatie-oefeningen geven aan jongeren. Ze zijn ongeveer twaalf tot zestien, maar wel met niet erg veel. Er is alleen één probleem: we hebben nog nooit zo'n oefeningen gegeven. Als ik op internet zoek, lijkt het alsof er maar één oefening bestaat: al je spieren opspannen en weer ontspannen. Daar kunnen we natuurlijk geen drie kwartier mee vullen, dus ik vroeg me af of jullie meer oefeningen kenden.

    (Ik wist ook niet goed in welk subforum het hoorde en heb toch maar voor stamcafé gekozen, maar ik weet niet of dat juist is.)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb hier geen verstand van, maar rustige muziek op de achtergrond?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Kijk bij een paar yoga oefeningen. ;3


    Your make-up is terrible

    Zoek eens naar meditatieoefeningen voor beginners op bijvoorbeeld YouTube, die doe ik zelf heel graag (en in ben twaalf jaar :') ).


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Yoga oefeningen, ademhalingstechnieken, etc. Zoek eens op youtube anders?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Je kan een verhaal vertellen als iedereen rustig op de grond ligt met ogen gesloten? :'3


    •*• Lululu •*•

    Op youtube vind ik wel oefeningen, maar die zijn in mijn ogen allemaal nogal gelijkend, dus ik zocht nog naar iets nieuws.
    Een verhaal vertellen vind ik wel een leuk idee. (: En ik zal ook eens naar yoga kijken.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ademhalingsoefeningen, yoga oefeningen, meditatie, een beetje rustige muziek. Of laat ze zelf ook even vertellen wat ze doen om zich te ontspannen.
    Ik denk dat je op youtube wel wat vind.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.