• Hooi! (:

    Laat ook ik eens een topic aanmaken dan. :Y)
    Nou, kijk. De titel zul je waarschijnlijk een beetje raar vinden. Ghehe.
    Maar ik ben nu al zo'n 2 jaar (als het niet meer is) met een jongen genaamd Davi aan het praten. Hij woont in Brazilië en we kennen elkaar door Omegle. Dat klinkt misschien nogal raar, maar hij is geen perv, en inmiddels een van mijn beste vrienden. Ik kan alles aan hem kwijt, en andersom. Hij heeft het in de planning staan om eens langs te komen, maar hij is blut maar goed.

    Aaaaanyways, daar gaat dit topic niet om. We waren zojuist aan het praten op whatsapp en hij was jaloers dat er in Nederland zoveel fietspaden zijn, en dat dat bij hem niet is. Volgens hem zijn ''fietsers sexy''.
    Ik moest natuurlijk eventjes gemeen doen, en heb hem een foto gestuurd van een niet zo knap persoon op een fiets. Dit is gewoon heel grove humor van mij, en ik snap het heel goed als jullie er niet om kunnen lachen.
    Ik maak ook grappen over mijn eigen uiterlijk, en heb gewoon nogal een mening over wie of wat ik wel of niet knap vind. Maar goed, Davi vond de persoon in kwestie op die fiets ook niet zo sexy, en dat zorgde er wel voor dat hij nu niet meer ''álle'' mensen op fietsen sexy vind.

    We moesten er best wel om lachen. Nogmaals: Misschien is dit niet jullie humor, maar dus wel die van ons.

    Wat is jullie laatste gesprek geweest wat nergens op sloeg en wat je gewoon heel grappig vond? :')

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 21:38 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fietsers vind ik ook nooit sexy. Zelfs de wielrenners niet. Buitenlanders op de fiets vind ik vooral hilarisch :Y)

    Mijn laatste vreemde gesprek ging over de arrestatie en terechtstelling van een vlieg en een mug. Ze worden beide geëxecuteerd (cat)


    From these ashes, I will rise

    Het ligt eraan wie de fietser is. (wbw) Nee, eigenlijk zijn ze gewoon niet sexy.
    Mijn laatste vreemde gesprek was denk ik gisteren en het ging over two girls one cup. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Voiceless schreef:
    Fietsers zijn eigenlijk alles, behalve sexy.. (krul)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Lol, soms ben je echt gemeen zeg, Yolanda. Me likey :Y)


    -

    Fietsers kunnen juist nogal vervelend zijn vind ik zelf..
    Vooral als je in de auto zit en mensen niet hun hand uitsteken, waardoor je dus voor niets staat te wachten op een rotonde!

    Maar voor de rest is fietsen best leuk! Lekker swingen op de muziek die je luistert of meezingen
    Ik denk dat mensen mij vooral aankijken aangezien ik nogal gek doe op de fiets, en niet omdat het sexy is xD


    It's never gonna happen, Guys.

    Fietsers sexy? Nee. Absoluut niet. Hahahahaha
    Sommige mensen zijn sexy... maar niet iedereen op een fiets :W
    Maar ik kan jullie humor wel waarderen!


    Hamartia

    Voiceless schreef:
    Fietsers zijn eigenlijk alles, behalve sexy.. (krul)


    To love is to destroy.

    Sommige fietsers zijn sexy, maar dat heeft dan niks met die fiets te maken :Y)


    Valar Morghulis.

    Ik vind mezelf alles behalve sexy op de fiets en mijn haar zit nooit goed (cat)

    O, ik heb geen idee wat mijn laatste nutteloze gesprek was, ik heb er inmiddels zoveel gehad :')
    Ik weet wel dat ik als reactie op mijn vriendin zei; Ga je kont likken.
    En daarna hadden we het over dat mensen hun kont niet konden/kunnen likken. We zijn weer eens lekker intelligent bezig geweest :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fietsers kunnen heel sexy zijn. Stel je voor lekker weer en dan schaars geklede dames en heren. Ik wil bijna zeggen fietsers met alleen maar sexy ondergoed aan. Een tanga of string me een gaas jurkje of broek.
    Ik hoop op een mooie lente en hete zomer

    Inquiz schreef:
    Fietsers kunnen heel sexy zijn. Stel je voor lekker weer en dan schaars geklede dames en heren. Ik wil bijna zeggen fietsers met alleen maar sexy ondergoed aan. Een tanga of string me een gaas jurkje of broek.
    Ik hoop op een mooie lente en hete zomer


    Ik zie dat je nog niet zo lang lid bent, dus ik zal het je maar even meegeven: Bovenaan elk topic staat de datum wanneer een topic is aangemaakt. Nu kun je zien dat dit topic op 4 mei is aangemaakt. Al best lang geleden dus.
    Een echte reactie heeft dan ook niet zo heel erg meer nut, en vaak wordt het dan als ''bumpen'' beschouwd, iets wat men niet zo heel leuk vind.

    Het leek me handig om het je eventjes te zeggen! ^^ Welkom op Q trouwens! c:

    En de lente is nu geweest, maar de zomer is net begonnen. Laten we inderdaad maar hopen op een mooie, warme zomer! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    -> Slotje op aanvraag.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."