• Liefste users,

    Wij krijgen zo nu en dan klachten binnen met betrekking tot de reclame die op Quizlet wordt weergeven, met name de reclame zoals de reclamebanners of woorden die gelinkt worden aan reclame buiten Quizlet. Dit topic is bedoeld om jullie te laten weten wat je kunt doen, mocht je last hebben van buiten proportionele reclame en/of reclamelinken.

    - De reclamebanner is uit proportie en storend
    Dit mag je melden via ‘Contact’ (rechtsbovenaan iedere pagina), aan een moderator of via dit topic. Dit wordt dan doorgegeven aan Rutger zodat hij de reclameprovider kan aanspreken.
    Je meldt het best met een printscreen waarbij je zegt om welke reclame het gaat.

    - Woordjes worden opeens links naar reclame op andere sites/Ik heb last van pop-ups
    Dan vrezen we dat je malware op je computer hebt staan. Dat verhelp door een virusscanner te gebruiken en/of je browsergeschiedenis te verwijderen.

    - "Gebruik dan AdBlock"
    Dit raden wij niet aan. AdBlock is een extentie die zelf problemen op jouw Quizlet kan veroorzaken. Gekende problemen zijn voornamelijk lay-out problemen, zoals kaders die elkaar overlappen, kaders die weg zijn of kaders die door de quicklinks staan,…

    Wij hopen dat dit topic duidelijkheid schept omtrent deze problemen en dat jullie nu weten wat jullie kunnen doen, mochten jullie er last van hebben.

    Groetjes,
    De crew


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb nooit problemen met AdBlock gehad, dus mensen die reclames irritant vinden zou ik dat gewoon aanraden, maar goed dat jullie een topic hebben aangemaakt erover. Alleen wel jammer dat je bij Contact geen plaatjes kunt invoegen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Ik heb nooit problemen met AdBlock gehad, dus mensen die reclames irritant vinden zou ik dat gewoon aanraden, maar goed dat jullie een topic hebben aangemaakt erover. Alleen wel jammer dat je bij Contact geen plaatjes kunt invoegen.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    AdBlock geeft inderdaad geen problemen, dikke aanrader dus!!!
    (Hooguit mensen die Internet Explorer gebruiker zullen problemen met AdBlock hebben, maar IE heeft overal probelemen mee)


    It's high noon.

    Stannis schreef:
    AdBlock geeft inderdaad geen problemen, dikke aanrader dus!!!
    (Hooguit mensen die Internet Explorer gebruiker zullen problemen met AdBlock hebben, maar IE heeft overal probelemen mee)

    Internet Explorer sucks. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Ik heb nooit problemen met AdBlock gehad, dus mensen die reclames irritant vinden zou ik dat gewoon aanraden, maar goed dat jullie een topic hebben aangemaakt erover. Alleen wel jammer dat je bij Contact geen plaatjes kunt invoegen.

    Er zijn op Q zelf al meerdere klachten geweest waarvan bleek dat het niet aan Q lag, maar aan Adblock en zij gebruikten allemaal nieuwe versies van Chrome, Firefox,...

    Je kan wel altijd een link naar een plaatje geven. Aanklikbare links werken niet in de berichten naar contact. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Stannis schreef:
    AdBlock geeft inderdaad geen problemen, dikke aanrader dus!!!
    (Hooguit mensen die Internet Explorer gebruiker zullen problemen met AdBlock hebben, maar IE heeft overal probelemen mee)

    Nochtans hadden de users die zulke problemen ervoeren geen IE. Meer courante providers zoals Chrome en Firefox.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bedankt voor de informatie!


    Queer zijn is gewoon alles

    "Gebruik dan AdBlock" werkt volgens mij bij de meeste mensen wel gewoon, ik heb noujuist last van dingen die niet kloppen als ik AdBlock uit heb staan. Maar ik denk niet dat jullie willen dat iedereen AdBlock gebruikt (cat)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 13:51 ]

    Ik heb ook nog nooit problemen gehad met AdBlock (Plus), ook niet op accounts waar ik geen GM heb en ik normaal dus wél reclame moet zijn. Maar bedankt voor de duidelijkheid. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Novoselic schreef:
    (...)
    Internet Explorer sucks. :Y)


    Vind ik niet haha, maar ik heb vooral met andere browsers problemen.


    OT:
    Wel fijn dat er een topic over gemaakt is.
    Ik wist niet eens dat klachten over de reclamebalk via contact doorgegeven konden worden. (normaal zie ik er namelijk altijd topics over.)
    Dus fijn dat dat dan ook weer duidelijk is c:


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb zelf nooit problemen met AdBlock gehad in de vier jaar dat ik op Quizlet zit, dus gewoon downloaden die zooi, hahaha.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 14:29 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oh dan denk ik dat ik wel eventjes iets meld over de mobiele versie. Telkens wanneer ik op mijn mobiel op Quizlet ga sinds eergisteren, krijg ik eerst een lange, vertilcale balk midden in mijn scherm en moet ik eerst dat wegscrollen voordat ik bij de topics e.d. komen kan. Had ik eerst niet, dus het is best storend. :p

    Bedankt voor dit topic, handig! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    Oh dan denk ik dat ik wel eventjes iets meld over de mobiele versie. Telkens wanneer ik op mijn mobiel op Quizlet ga sinds eergisteren, krijg ik eerst een lange, vertilcale balk midden in mijn scherm en moet ik eerst dat wegscrollen voordat ik bij de topics e.d. komen kan. Had ik eerst niet, dus het is best storend. :p

    Bedankt voor dit topic, handig! :3

    Is het dit? Klik
    Daar is Rutger al mee bezig. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb nog nooit problemen met Adblock gehad. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Ik heb nog nooit problemen met Adblock gehad. (cat)


    Every villain is a hero in his own mind.