• Ik heb het al in een topic gevraagd, maar ik wil nu ook de mening van de rest. Ik heb polls gemaakt met al m'n oude usernames erin. Je mag stemmen op welke usernames je bij mij vindt passen of waar je mij het best van kent.

    Deel 1
    Deel 2
    Deel 3
    Deel 4
    Deel 5

    Je mag eventueel ook hier neerzetten op welke je hebt gestemd (:


    26 - 02 - '16

    Pom. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Orianna :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Miserables schreef:
    Pom. c:


    Ja, die is mooi inderdaad c;
    Ik heb geweldige herinneringen aan hem <3


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (...)

    Ja, die is mooi inderdaad c;
    Ik heb geweldige herinneringen aan hem <3


    Dat begrijp ik, en ik ben ook blij dat hij je zo gelukkig heeft kunnen maken als het nodig was. (:
    Ik ken je gewoon het beste als Pom, omdat hij je beste vriend was en tevens een prachtige betekenis heeft.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    (...)

    Dat begrijp ik, en ik ben ook blij dat hij je zo gelukkig heeft kunnen maken als het nodig was. (:
    Ik ken je gewoon het beste als Pom, omdat hij je beste vriend was en tevens een prachtige betekenis heeft.


    Da's waar (:


    @Thrones,
    die was ook leuk ja. Orianna is een leuk personage


    26 - 02 - '16

    Rapunzel wint denk ik. Daar heb ik namelijk een naam aan verbonden. Erika toch?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Rapunzel wint denk ik. Daar heb ik namelijk een naam aan verbonden. Erika toch?


    Erieka. Maar ja, er zit wel een hoofdletter i in en dat is jammer. Dat kan namelijk voor verwarring zorgen.


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (...)

    Da's waar (:


    @Thrones,
    die was ook leuk ja. Orianna is een leuk personage
    Ik speel Orianna graag, dus daarom ken ik je ook goed met die naam


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Thrones schreef:
    (...)Ik speel Orianna graag, dus daarom ken ik je ook goed met die naam


    Ik speel haar de laatste tijd maar weinig..
    Maar ja, grappig dat je me kent met die naam c;


    26 - 02 - '16

    Ik ken je het beste als Wigglytuff en Racoon, maar ik heb toch op Rapunzel gestemd, die vind ik eigenlijk gewoon heel leuk!


    “Love is a contradiction.”

    Faberry schreef:
    Ik ken je het beste als Wigglytuff en Racoon, maar ik heb toch op Rapunzel gestemd, die vind ik eigenlijk gewoon heel leuk!


    Ja, Wigglytuff, goede oude tijd :')


    26 - 02 - '16

    Eigenlijk zowel Racoon als Child.:')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    Eigenlijk zowel Racoon als Child.:')

    Bedankt voor je stem (;


    26 - 02 - '16

    Ik herken je denk ik het beste onder POM, Troll, Racoon, Cyborg, Ailurophilia, Child, Rapunzel, Noctis en Roku. Zelf vind ik POM en Roku het meest bij je passen, die vind ik beide ook wel één van de leukste.


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    Ik herken je denk ik het beste onder POM, Troll, Racoon, Cyborg, Ailurophilia, Child, Rapunzel, Noctis en Roku. Zelf vind ik POM en Roku het meest bij je passen, die vind ik beide ook wel één van de leukste.


    Yay :3
    Dankjewel voor je stem


    26 - 02 - '16