• Na een paar weken brainstormen heb ik dan toch een nieuwe username genomen.
    Ik heb daar altijd moeite mee, ik zit er toch een maand mee opgescheept.
    Ik heb lijstjes gemaakt en random woorden ingetypt in Google Translate, en dan vroeg ik aan iedereen wat ze van de naam vonden.
    Uiteindelijk heb ik dus deze username gekozen.

    Floreale
    Italiaans voor bloemen.


    Om dit topic niet geheel nutteloos te laten, hebben jullie ook moeite met het kiezen van een nieuwe username of ligt het gewoon aan mij?

    Ik heb er ook altijd ontzettend veel moeite mee. Ik moet echt direct 'klikken' met een username, anders zit ik mij twee hele weken aan een naam te ergeren.


    I am an idiot, I move.

    Crap, dit gaat wennen worden!
    Maar toch vind ik het wel weer een leuke username! c:

    Zelf heb ik er ook altijd moeite mee. Ik moet de username wel gigantisch leuk vinden voordat ik 'm neem. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het ligt zeker niet alleen aan jou, want ik heb er zelf ook last van.
    Je hebt in ieder geval een leuke nieuwe naam gekozen. Dusky was al leuk, maar dit is geen verkeerde nieuwe naam! Misschien vind ik hem zelfs wel leuker, hihi.


    Hamartia

    Wat een mooie naam! Gek dat-ie nog niet bezet was.

    Nee, ik verander alleen mijn naam als ik een woord/naam/weet ik veel wat heb gevonden dat ik echt heel mooi vind of dat bij me past. Sowieso ben ik niet van plan om Novoselic gauw te verlaten, ik vind het een leuke naam. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vind 'm leuk.
    Ik vind het juist makkelijk om van username te wisselen, omdat ik er dus nooit een kan vinden waar ik echt een klik mee heb.


    26 - 02 - '16

    Bedankt allemaal :Y)

    Ik vind hem super!!
    je vorige username vond ik ook leuk :)
    Ik zelf heb al bijna 6 jaar dezelfde username... wil soms een nieuwe.. maar soms ook niet.. Ben eraan gehecht :P


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Nice!
    Ik had deze keer echt moeite, vandaar dat ik ook maar een van m'n oude usernames heb genomen. Niet dat ik me ergerde aan de vorige, het ging me meer om het feit dat ik 'm weer kon veranderen. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hij is echt heel mooi!
    Ik verander vaak als ik een mooi woord vind wat betekenis voor mij heeft. Maar ik gebruik vooral de personages uit mijn favo game, waardoor het soms toch wel moeilijk is die weer te veranderen. Ik ben onderhand ook weer terug naar deze die ik nu heb, daar was ik te erg aan gewend denk ik! (;


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik heb al vijf jaar dezelfde naam.
    Ik denk er al een tijdje aan om hem te veranderen, maar ik vind er maar geen die perfect bij me matcht^^
    En deze naam betekend ook veel voor me, dus ik vind het stiekem ook wel moeilijk om er afstand van te nemen ;)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Mooie naam! Dusky lijkt mij net wat te veel op husky, dus ik vind deze naam beter. (;


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Mooie naam! Dusky lijkt mij net wat te veel op husky, dus ik vind deze naam beter. (;


    Hahhahaha, volgens mij vind ik dit iets té grappig :')