• Ik heb werkelijk geen idee of hier al rpg's over zijn en heb ook totaal geen zin om alles na te kijken, maar mij leek het leuk om een rpg te maken over prinsen en prinsessen van verschillende landen maar van de zelfde leeftijd als een groepje vrienden naar een land te sturen om daar de 'liefde' van hun leven te vinden. Natuurlijk wel undercover.

    Ik moet het nog wat verder uitwerken maar voor ik dat ga doen wil ik eigenlijk wel weten of mensen dit ook leuk vinden en mee zouden willen doen.

    Dus tja nu mijn vraag gaat dit een succes worden.


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    lijkt me wel geinig:)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Lijkt me ook wel heel... Interessant;-) Welke tijd had je in gedachten? (Omdat er een heel groot verschil is tussen adel en de gewone man in het heden, honderd en vijfhonderd jaar geleden)

    Ik zat te denken aan gewoon in de tijd van nu, aangezien er vroeger inderdaad een groot verschil was tussen adel en de gewone man. Ik zie hen dan dus ook niet snel op zoek gaan naar een liefde tussen de gewone mensen.


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    Oh jammer. Als het vroeger was had ik wel mee willen doen denk ik


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aw jammer, ik denk dat ik hem gewoon aanmaak en wel zie of het gaat lopen of niet


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    Ja, ik zou hem ook in het verleden laten afspelen


    Do what you love, love what you do

    Ik zou wel mee willen doen, klinkt leuk.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Klinkt leuk.