• En dat was echt eng hoor. Ik sluite mijn internet browser en ineens begon hotmail zich te openen, uit het niets. En dan heb ik het niet over 10 keertjes, maar na een minuut stond hotmail al een stuk of 100 keer open o.o Zonder dat ik iets had gedaan en dat bleef maar komen en stopte echt niet Oo
    Maar nu is het voorbij want ik heb mijn laptop opnieuw opgestart. Maar iemand dat dit ook al heeft gehad, of weet hoe dat het kan?

    Ieeeeeh o_o
    Ik had dat een keer met MSN, maar toen had ik één of andere link aangeklikt dat een virus bleek te zijn ghehe :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Dat had ik laatst ook! :/
    En ik vraag me ook nogsteeds af hoe dat kon :/


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    Dat had ik laatst ook! :/
    En ik vraag me ook nogsteeds af hoe dat kon :/

    Weird o.o

    Iewl, bij mij opende er ook eens een site non-stop en dat bleef maar komen! :'D Wegklikken was waanzin dat was onmogelijk en het stopt niet met openen! :'D
    Heb het ook opnieuw moeten herstarten, is vies he? Maar ook wel grappig, vind ik. xd


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    BillBomm schreef:
    Iewl, bij mij opende er ook eens een site non-stop en dat bleef maar komen! :'D Wegklikken was waanzin dat was onmogelijk en het stopt niet met openen! :'D
    Heb het ook opnieuw moeten herstarten, is vies he? Maar ook wel grappig, vind ik. xd

    Ik vond het eerder irritant dan grappig want ik zat juist in een leuk gesprek op yahoo ;D

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Ik vond het eerder irritant dan grappig want ik zat juist in een leuk gesprek op yahoo ;D

    Ja, ongelegen momenten zijn nooit leuk! xd
    Ofzoiets ...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik had dat ook een keer...! echt eng is dat :S maar als je je msn afsluit doet ie dat niet meer.. een evenlater was het bij mij weg XD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik had dat met internet, echt raar ._.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    nog niet gehad maar best raar :S


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Keertje met internet,
    echt ineens 50 pagina's O.O


    "Don't look back, you're not going that way."

    Noh, dat is niet really bezeten, ik schrok van mijn laptop vannacht! ik stond voor de spiegel en mn laptop stond aan aan de andere kant van mijn kamer. Toen hoorde ik getikt, alsof iemand aan het type was. Ik draai me om en zie dat mn toetsen bewegen alsof er echt iemand op aan het type was.:S er stonden allemaal rare woorden die niks betekende en ik kon er ook niet echt woorden van maken. Sick right?!

    Ik had dat met mijn internet browser, was wel lastig want ik deed toen een weddenschap en we deden om ter snelste iets opzoeken.

    I lost --'

    Ja dat had mijn neef laatst O_o.
    Er kwamen wel stuk of 200 tabbladen, en het ging maar door ö Iss idd eng Dx.


    Whaha jaa dan schrik je best wel xD Gaat maar door en door.. Ach het is wel iets tegen de verveling(A)
    Ik heb het ook wel gehad ..en ik maar doelloos kijken of ik iets kan doen.. conclusie blijkt een toets vast te zitten..


    La credenza è una medicina contro il timore

    Dat is eng ._.


    I hope you die :3