• Ik heb slecht nieuws, mensen.

    Het gaat namelijk om 2020 het gaat heel erg slecht met 2020. 2020 had al rond maart last van Corona. En hij staat op sterven. Het is nog niet bekend wanneer, maar waarschijnlijk om 12 uur in de nacht. Als jullie nog afscheid willen nemen is dit nu jullie kans. Onze jaarlijkse getal. Als 2020 er niet meer is zal 2021 zijn plaats innemen als het jaarlijkse getal!

    Rip 2020 (huil)

    Het einde is nabij!


    Let's drink Jasmin tea!

    Rust zacht, 2020! Je hebt je best gedaan. Laat het nu maar over aan 2021.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Adamantium schreef:
    Rust zacht, 2020! Je hebt je best gedaan. Laat het nu maar over aan 2021.

    Als dit al 'je best doen' is van 2020 wil ik niet weten hoe het jaar eruit gezien zou hebben als 2020 niet zijn best gedaan zou hebben :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Als dit al 'je best doen' is van 2020 wil ik niet weten hoe het jaar eruit gezien zou hebben als 2020 niet zijn best gedaan zou hebben :')

    Omg kan het nog erger dan dit zelfs? :') Persoonlijk denk ik dat 2020 gewoon al van de start ziek was; hij kreeg niet eens de kans om het beste van zichzelf te geven.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Whoop whoop we zijn in het nieuwe jaar🎉🎉


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rip 2020

    Slechtste start van het jaar!

    Akemi schreef:
    (...)
    Omg kan het nog erger dan dit zelfs? :') Persoonlijk denk ik dat 2020 gewoon al van de start ziek was; hij kreeg niet eens de kans om het beste van zichzelf te geven.


    Ik weet zeker dat 2020 zijn best heeft gedaan.. Misschien lukte het gewoon eventjes niet beter. (zip)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.