• Wat is de bedoeling:
    Het is de bedoeling dat je een Stand Alone schrijft aan de hand van het gegeven thema. Alle SA's krijgen een plekje in de poll, waarna het verhaal met de meeste stemmen de winnaar is van deze maand, een prijs wint, en het volgende thema uit mag kiezen.

    Regels:
    * Je mag maar één verhaal (sa) inleveren. Het is niet mogelijk om deze te veranderen. Ingeleverd is ingeleverd. Dit om te voorkomen dat je het nog gaat veranderen terwijl er door users gestemd wordt.
    *Je verhaal moet te maken hebben met het gegeven thema.
    * Je verhaal moet minstens 1000 woorden bevatten.
    * Je verhaal moet in de Nederlandse taal geschreven zijn.
    * Het is verboden om een verhaal in te leveren dat al bestaat(of het nu gaat om een verhaal van jezelf of een verhaal van iemand anders(plagiaat)). Het is dus de bedoeling dat je iets nieuws inlevert en het je eigen werk is!
    *Als je met verschillende accounts op jezelf/iemand stemt, riskeer je een SOTM-ban. Zo'n ban houdt in dat je 3 maanden niet meer mee mag doen aan de wedstrijd en niet meer mag stemmen. Daarbij ben je ook gediskwalificeerd voor de huidige editie.
    * Indien er maar één inzending is, dan krijgt deze user een troostprijs van 10 credits voor zijn moeite en mag hij/zij een nieuw thema uitkiezen.
    * Indien er geen inzendingen zijn, dan zal de volgende maand de wedstrijd opnieuw beginnen met een door de mods gekozen thema. De prijzenpot wordt niet verhoogd met de niet gewonnen credits.

    Inleveren:
    *Je verhaal kan ingezonden worden tot en met de 20e van de maand (dus tot 23:59 uur). Dan is er tot de laatste dag van de maand tijd om te stemmen in de poll. Op de eerste dag van de volgende maand komt de uitslag en het nieuwe thema.
    * Je levert op deze manier in: Username: [url=*link*]Titel[/url]. Gebruik hierbij geen extra codes (bv cursief, ander lettertype, andere kleur, etc)!
    * Als niet op deze manier ingeleverd wordt, zul je niet in het topic worden gezet en zal je verhaal dus niet meedoen.

    Bij wie kan ik terecht als ik een vraag heb?
    *Hier in het topic, bij Scandal & LaMuerte.

    Daarnaast vragen wij jullie:
    * Je hoeft niet te zeggen dat je meedoet, als je je SA ingeleverd hebt komt je verhaal in een lijst en wordt je automatisch in de poll gezet.
    * Je nieuwe username door te geven als je deze veranderd hebt, zo kunnen wij de polls ook up to date houden.
    *Andermans werk niet af te kraken, geen onrust/haat zaaien, of het topic vol te spammen.
    * Het stemmen eerlijk te laten verlopen. Stem één keer en niet op meerdere accounts. Ook zouden we het appreciëren als men ook daadwerkelijk de verhalen leest en er niet aan vriendjespolitiek wordt gedaan.

    Wat kun je winnen:
    *De winnaar van het thema krijgt 25 credits en mag een nieuw thema kiezen.
    Weet je als winnaar echt geen nieuw thema? Dan hebben wij altijd nog een paar thema’s liggen en maken wij een keuze.

    Vorige Thema's en winnaars:
    November thema: 'Herfst' Winnaars: Dreamlady en Frodo
    December 2012 thema: 'Kerst' Winnaar: Phosphenes
    Januari 2013 thema: 'Wraak' Winnaar: Kingster
    Februari 2013 thema: 'trots' Winnaar: Hashirama
    Maart 2013 thema: 'Taboe' Winnaar: Darksavior
    April thema: 'Cyborg' Winnaar: Square
    Mei-juni 2013 thema: 'Magie' Winnaar: Frodo
    Juli 2013 thema: 'Onverwacht nieuws': Winnaar: Draculea
    Augustus 2013 thema: 'Mythische wezens (fabeldieren)': Winnaar: Ensiferum
    September 2013 thema: 'Apocalyps/einde van de wereld': Winnaar: Dragondrug
    Oktober 2013 thema: 'Doodsangst': Winnaar: Square
    November 2013 thema: 'Internet': Winnaar: XMoonLightXx
    December 2013 thema: 'Bedrog': Winnaar: Tarver
    Januari 2014 thema: 'Melancholie': Winnaar: Orenda
    Februari 2014 thema: 'Paranoia': Winnaar: Proza
    Maart 2014 thema 'Lente': Winnaar: freestyle
    April 2014 thema '/': Winnaar: Peregrine
    Mei 2014 thema 'Hedendaagse sprookjes': Winnaar: JArichibi
    Juni 2014 thema 'Bizarre gebeurtenissen' - Speciale columneditie: Winnaar: Panaceah
    Juli 2014 thema 'holebi': Winnaar: Ruskow
    Augustus 2014 'ouders': Winnaar: Quill
    September 2014 'hoop': Winnaar: Pientie
    Oktober 2014 'De speeltuin': Winnaar: xBooBear
    November 2014 'Vergeten': Winaar: Mad_Hatter
    December 2014 'Het kwaad': Winaar: FairyGothMother
    Januari 2015 'Kansen': Winnaar: geen
    Februari 2015 'Idealen': Winnaar: geen
    Maart 2015 'Droombaan': Winnaar: xBooBear
    Mei 2015 'Thema naar eigen keuze': Winnaar HellaLazy


    Het thema van de maand:
    Chaos

    Inzendingen:

    De winnaar van de maand mei:
    HellaLazy met het verhaal Memory Mist. Gefeliciteerd!

    [ bericht aangepast op 6 okt 2014 - 16:38 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 juni 2015 - 7:58 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Garrus schreef:
    Is Fanfic dan ook een thema? :x


    Inge heeft gelijk. Het is de bedoeling dat je een OP schrijft, met een thema naar keuze. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Square schreef:
    (...)

    Ik zou eigenlijk denken van niet. Fanfic kan allerlei thema's hebben, dus het is meer een soort categorie. Volgens mij is het de bedoeling dat je OP schrijft voor deze wedstrijden, al zie ik dat inderdaad niet tussen de regels staan hier.

    Alrighty. Thanks. Ik dacht al van niet, maar ik was het niet 100% zeker.


    If I were once a planet, you were the axis

    Niemand durft? (no_chears)


    -

    Ashler schreef:
    Niemand durft? (no_chears)


    Ik heb een idee, maar nog geen tijd gehad om hem uit te werken. D: Hopelijk lukt dat ergens in de loop van morgen of donderdag.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ashler schreef:
    Niemand durft? (no_chears)


    Ik wil wel, maar een helemaal vrije keuze is bij een verhaal lastiger dan gedacht, haha. :'D
    Misschien lukt het nog wel iets te bedenken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb enkele pogingen gewaagd, maar een themaloos thema ( :W ) is toch lastiger dan gedacht.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ashler schreef:
    Niemand durft? (no_chears)

    Ik heb iets gemaakt, maar nog niet de tijd gehad om het na te lezen en te verbeteren D: En ik ben er eigenlijk nog lang niet tevreden over XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik ben zelfs al bezig maar met pas 200 woorden schiet het niet echt op


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Dat van mij komt tegen het weekend aan. Ik heb het geschreven, maar moet het nog even nakijken op spelfouten en zo.


    For those I love, I will sacrifice

    Hmm... Misschien wil ik wel iets proberen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik zal mijn stukje online zetten en dan hier plaatsen ;D


    Little do you know

    Syeira: De achtste zonde


    For those I love, I will sacrifice

    Voldemortx: Like Fire and Ice


    Little do you know

    Ik heb jullie in de beginpost gezet *O*


    -

    nog 5 dagen
    nou maar hopen dat ik het op tijd afkrijg...


    badam, tssss