• Truly Scrumptious
    You're truly truly scrumptious


    Ik weet niet of jullie ooit gehoord hebben van de musicalfilm Chitty Chitty Bang Bang? Echt een geweldige film en geweldige liedjes en nog leuker: de namen van de personages: Caractacus Potts (Dick van Dyke!), Jeremy en Jemima, maar de mooiste van allemaal vind ik toch wel: Truly Scrumptious, wat in het Nederlands naar "Echt Heerlijk" wordt vertaald.

    En dat was dan wel een reden om mijn username te veranderen (en ik kan weer een idee op mijn ellenlange cosplaylijst zetten)



    Iemand anders die een lang verloren film ineens weer gevonden heeft? En iemand die de film kent (dit is een wilde gok, want hij is van de tijd van mijn vader en moeder, 1968)?

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 17:29 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb die film echt honderd keer gezien als kind. Heel eerlijk vond ik hem zo veel toffer dan Mary Poppins en The sound of music (x
    Ik kan me het liedje zelfs nog herinneren, haha.
    Leuke nickname!


    Mhm?

    Ik ken 'm. Super tof! c:


    The truth is out there.

    Ik ken hem echt niet maar dat Dick van Dyk er in zit maakt me enthousiast
    Ik wil al een hele lange tijd Het dappere broodroostertje gaat naar mars weer zien, een Disney film maar ik heb het gevoeld alsof niemand hem kent want iedereen kijkt me gek aan als ik er over praat en op google is hij zelfs bijna niet te vinden, alleen maar het eerste deel.


    --

    Tamatoa schreef:
    Ik heb die film echt honderd keer gezien als kind. Heel eerlijk vond ik hem zo veel toffer dan Mary Poppins en The sound of music (x
    Ik kan me het liedje zelfs nog herinneren, haha.
    Leuke nickname!

    Meteen raak! Superleuk dat jij het ook kent! Hoe heb je het leren kennen, als ik vragen mag?
    En dankjewel (:


    Deep inside, I've never felt alive

    Scrumptious schreef:
    (...)
    Meteen raak! Superleuk dat jij het ook kent! Hoe heb je het leren kennen, als ik vragen mag?
    En dankjewel (:


    Mijn mama heeft die ooit eens opgezet, denk ik. Ik weet het niet zo goed, ik was nogal jong, haha xd Het is wel al een lange tijd geleden dat ik hem gezien heb.


    Mhm?

    Morty schreef:
    Ik ken 'm. Super tof! c:

    Jaaaa, hoe heb jij die film leren kennen?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ken die film alleen van de musical versie in Engeland. Niet dat ik die gezien heb, maar iemand die ik volg op Youtube (Carrie Hope Fletcher) heeft toen de rol van Truly Scrumptious gespeeld.


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Oh wow, memories! Ik heb ook, toen ik nog street dancete (dancde dansde dancede danceste danste), meegedanst aan zo'n voorstelling. Ik ben meteen gaan kijken of er nog filmpjes op Youtube van zijn. c:


    Tijd voor koffie.

    Jammer schreef:
    Oh wow, memories! Ik heb ook, toen ik nog street dancete (dancde dansde dancede danceste danste), meegedanst aan zo'n voorstelling. Ik ben meteen gaan kijken of er nog filmpjes op Youtube van zijn. c:


    aan streetdance deed :Y)


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Whinging schreef:
    (...)

    aan streetdance deed :Y)


    Ik kan niet typen/spellen/schrijven/dansen.

    ;-;

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 18:30 ]


    Tijd voor koffie.

    Jammer schreef:
    (...)

    Ik kan niet typen/spellen/schrijven/dansen.

    ;-;


    Ik heb zo ook vaak van die momenten waar ik denk 'hoe moet ik dat in hemelsnaam gaan schrijven' en dan zoek ik meestal gewoon een manier om dat te ontwijken.


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Eventjes vermelden dat dat liedje nu al andehalf uur in mijn kop zit. (x


    Mhm?