• Ik mag ein-de-lijk een navelpiercing zetten ! En daar ben ik super blij om omdat ik het zooo mooi vind (:
    Ben alleen bang voor die pijn die het je gaat geven en dat het ontstoken raakt

    Wie heeft hier een navelpiercing ? ..............

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik heb er geen, omdat ik ze - to be honest - sletterig vind staan. Maar ja, dat is mijn mening.


    26 - 02 - '16

    Ik vind navelspiercings nogal mainstream, dus ik heb en wil er geen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ga hem volgende week donderdag laten zetten. Ik ben als de dood, omdat ik als de dood voor naalden ben xD. Al heb ik drie tattoos en en neus piercing. Maar ik ben echt als de doood voor naalden. Dus ik schijt sowieso bagger en dan niet eens voor de pijn xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Ik ga hem volgende week donderdag laten zetten. Ik ben als de dood, omdat ik als de dood voor naalden ben xD. Al heb ik drie tattoos en en neus piercing. Maar ik ben echt als de doood voor naalden. Dus ik schijt sowieso bagger en dan niet eens voor de pijn xD


    Jaa neuspiercings zijn ook mooi ! dat mocht ik helaas niet omdat het te ordinair is volgens mijn ouders (bullshit)

    Succccccccces donderdag

    ach mijn neus piercing heb ik al sinds mijn 15e.

    Thank youu


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb er een sinds mijn 14de.
    Ik was doodsbenauwd, maar al bij al was het minder erg dan ik had verwacht.
    Het deed wel even pijn, maar het duurt echt maar 5seconden ofso en dan is het voorbij.
    Achteraf deed bukken wel even pijn, maar dat is alleen de eerste dagen en als je er een beetje op let is het niet echt erg.
    Voor dat ontsteken kan ik je alleen de raad geven om het goed te ontsmetten en verzorgen, tot het volledig genezen is.
    Best gebruik je daarvoor oogzalf ofso, en probeer er in het begin ook niet teveel mee te spelen, want dat kan irriteren.
    Maar ik heb hem nu al jaren en ik heb er nog geen moment spijt van gehad, dus gewoon even doorzetten^^
    Als het helpt neem dan iemand mee om in de hand te knijpen als je hem gaat zetten.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    De pijn viel wel mee, gelukkig. ;3 Ik heb hem nu al jaren en ik ben er nog steeds blij mee, haha. Een navel zonder vind ik altijd maar leeg.
    Je moet hem inderdaad wel goed schoonhouden en ook lang genoeg! In plaats van een stuk zeep te kopen, kan je beter vloeibare betadine voor onder de douche kopen en hem daarmee schoonmaken. Als hij ontstoken begint te raken, gelijk schoonmaken met zeezout opgelost in heet water. In een klein bakje doen en 10 minuten ertegen aan houden.


    Your make-up is terrible

    Ik heb zelf geen navelpiercing, maar van mijn nicht weet ik dat zeezout helpt tegen ontstekingen.

    Dat is hierboven al gezegd, zie ik. (:

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 20:35 ]


    To love is to destroy.

    Ik heb al enkele jaren een navelpiercing, no regrets. :Y) De pijn valt echt hartstikke mee, daar was ik ook heel bang voor.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mag je er trouwens wel mee zwemmen?

    YasminU schreef:
    Mag je er trouwens wel mee zwemmen?


    Nee, absoluut niet.


    Your make-up is terrible

    Ik las na zes weken, Dat het dan weer mag.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 20:43 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Waarom Googelen mensen dit niet gewoon.


    I live for the applause, you will die for it.

    Sigil schreef:
    Ik las na zes weken, Dat het dan weer mag.


    Shit, bijna zomer

    Daarom laat ik em ook nu al zwemmen xD want in Juli ga ik naar Mallorca.. (gelukkig zit hotel aan de zee)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]