• http://www.quizlet.nl/stories/137181/angstaanjagend/

    Wanneer Sophie op een normale dag naar school gaat, word ze gevolgd. Uit haar ooghoeken kan ze ogen naar haar zien staren, maar het is geen mens. Ze word een week lang gevolgd door een grote, zwarte wolf. Eerst is Sophie bang, maar dan ontdekt ze dat deze wolf niet zomaar een wolf is; Ze leert de jongen Finn kennen. En ze maakt mee wat ze nooit had durven dromen. Dit verandert echter haar relatie met haar vriend, Nathan. Op het eerste moment maakt het haar niet uit. Alleen, wat als haar relatie met Finn gevaarlijk is? Als ze zichzelf in gevaar brengt, is ze dan nog wel veilig? En is ze klaar om keuzes te maken die haar leven voorgoed gaan veranderen?



    "En op een dag zal jij mijn wolvin zijn, mijn witte wolvin." Fluisterde hij zachtjes in mijn oor. Ik glimlachte.
    "En dan word jij mijn Alpha, mijn leider. Mijn zwarte wolf." Fluisterde ik op mijn beurt, en ik pakte zijn hand. Wat er ook zou gaan gebeuren, ik was er klaar voor. Wij waren er klaar voor.




    "Van wie heb je die ketting gekregen?" Vroeg hij, terwijl hij me achterdochtig aankeek. Ik werd een beetje rood, en legde het hangertje op mijn handpalm, maar ik voelde me te ongemakkelijk om het moment weer voor mijn ogen te nemen.
    "Eh, van Finn" Dat laatste sprak ik zachtjes uit. Hij keek me diep aan, lichtelijk teleurgesteld, maar te koppig om het te laten merken. Ik sloot mijn ogen, om even van de zijne te ontkomen. Ooit was dit de jongen geweest waar ik moorden voor zou plegen, die ik altijd zou hebben beschermd, waar ik mijn leven voor zou hebben kunnen geven. Maar dat was nu niet meer zo, nu was dat Finn.
    Zachtjes hoorde ik hem slikken, en -hoewel ik mijn ogen gesloten had- zijn ogen brandde op mijn gezicht.
    "Oh." Zei hij zachter dan ooit, ik beet op mijn lip. "Het is mooier dan de ketting die ik je had gegeven." Zei hij vervolgens.
    Mijn ogen zochten de zijne, terwijl ik bloed proefde. Mijn gezicht werd wit, al het bloed trok uit m'n gezicht weg. Ik rende op hem af om hem vast te pakken, nooit meer los te laten, maar hij stapte opzij.
    "Daar heb je Finn voor." Zei hij terwijl zijn stem vol afkeer brak, en ook mijn hart.




    Ik kon alles aan op dit moment. Ik kon de wereld aan.

    -Alle rechten behoren toe aan mij
    -Dit verhaal alleen onder mijn naam
    -Nederlands geschreven, speelt zich ook af in Nederland
    -12 +

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 12:57 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Er staat een proloog online?!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    awesome!