• Mijn klein zusje is lid van de KSA (jeugdbeweging) en vandaag waren ze uitgenodigd voor het vormsel van een KSA lid. Voor maar 5 EUR gingen ze dus bbq'en etc. en dit tot 21u vanavond. Nu moest ik snel achter rijden omdat mijn mama mijn zus haar jasje vergeten was en toen ik aankwam vertelde ze me dat iemand al het vlees, de groenten en de BBQ-set hebben gestolen. Wie doet nu zo iets? Dat vind ik echt onbeschoft gewoon. Dat meisje is nu natuurlijk ontzettend triestig, want heel haar feestje is in het water gevallen. Gelukkig mogen alle kinderen wel nog steeds tot 21u blijven en zullen ze voor een back-up zorgen, maar alsnog. Ik ben sowieso al tegen stelen, maar mensen doen nu eenmaal stomme dingen onder bepaalde omstandigheden, maar een hele BBQ-set met eten stelen van de KSA vind ik gewoon ronduit onbeschoft.

    My faith in humanity is destroyed.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat? Wie doet nu zoiets! Dat is recht uit onacceptabel!


    "Hello Witchling"

    Mulleroni schreef:
    Wat verschrikkelijk om te horen dat er zulke mensen op deze wereld zijn.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Yoko schreef:
    Dat vind ik dus echt zwak. Als je al gaat stelen (moet je sowieso niet doen), steel dan van rijke volwassen mensen die alles hebben ofzo. Niet van kinderen.
    Net zoiets als dat ze een tijd terug van de voedselbank alle sinterklaas cadeaus gingen stelen...
    Echt zwak gewoon.


    Ja, want van rijke volwassenen stelen is echt dé oplossing en ik ook een stuk beter.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Cresseyde schreef:
    Dat is echt wel mottig. Wat gaat er door sommige mensen hun hoofd?


    26 - 02 - '16

    Grohl schreef:
    (...)

    Ja, want van rijke volwassenen stelen is echt dé oplossing en ik ook een stuk beter.


    Ik zei toch dat je sowieso niet moet stelen? Maar ik bedoelde dat het zwak is om op die manier te stelen. Ik vind het toch gevoellozer als mensen op zo'n manier stelen dan als ze uit de supermarkt ofzo stelen. (beetje lastig te verwoorden misschien) Maar ik bedoelde het in ieder geval niet op die manier.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ah ze hebben gelukkig nog kunnen BBQ'en. Ze hebben alle centjes samengelegd die de kinderen moesten betalen en ze hebben daarmee nieuw vlees een BBQ gekocht. Toch jammer dat er geld verloren is geraakt hiermee.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ah ze hebben gelukkig nog kunnen BBQ'en. Ze hebben alle centjes samengelegd die de kinderen moesten betalen en ze hebben daarmee nieuw vlees een BBQ gekocht. Toch jammer dat er geld verloren is geraakt hiermee.


    Inderdaad. Een schande dat soort dingen gestolen moeten worden, van kinderen nota bene. De dieven zouden zich diep moeten schamen.


    26 - 02 - '16

    What the fack. Ya serious? Wat een idioten.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 21:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.