• Ik heb nu twee pagina's bij 'mijn stories' met stories waar ik co-auteur ben, maar ik kan niet naar pagina 2. Ik kan er wel op klikken, dan staat er in de link ook dan ik op pagina 2 ben, maar hij laat nog steeds de stories van pagina 1 zien.


    Your make-up is terrible

    Heeft niemand anders er last van?


    Your make-up is terrible

    Sorry, ik heb hier geen last van. Ik heb noggeen twee pagina's, dus ik zou ook niet weten of het aan jouw computer of iets dergelijks ligt of aan Quizlet.

    Ik heb er nog geen ervaring mee gehad, en ik ben het ook nog niet tegengekomen dat iemand meerdere paginas heeft.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bonafonte schreef:
    Ik heb er nog geen ervaring mee gehad, en ik ben het ook nog niet tegengekomen dat iemand meerdere paginas heeft.


    wat was dit ookalweer

    Aniston schreef:
    Sorry, ik heb hier geen last van. Ik heb nog geen twee pagina's, dus ik zou ook niet weten of het aan jouw computer of iets dergelijks ligt of aan Quizlet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb nog niet zo veel stories ^^
    Maar ik kan in me inbeelden dat het lastig is. Heb je dat bij je gewone stories, waar je geen co-auteur van bent, ook?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    Ik heb nog niet zo veel stories ^^
    Maar ik kan in me inbeelden dat het lastig is. Heb je dat bij je gewone stories, waar je geen co-auteur van bent, ook?


    Nee, alleen bij deze, daarom is het ook zo vreemd.


    Your make-up is terrible

    Dat heb ik ook, maar dan moet je naar pagina twee gaan bij je eigen stories, dan kom je automatisch terecht op de tweede pagina bij de stories waar je co bent. Dat is echt irritant, maar goed.


    16 - 09 - '17

    Opgelost (Y)


    Dit is mijn signature...

    Rutger is vandaag precies in topvorm! Alle problemen opgelost! (: top!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Slotje


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury