• Ver afgelegen in het westen van Engeland ligt een ontzettend klein dorpje, met oude, vervallen huizen.
    Het lijkt er non-stop te regenen, en de donkere wolken blokkeren de meeste zonnestralen waardoor er bijna geen verschil te zien is tussen dag en nacht.
    Er wonen slechts enkele mensen hier, een paar alleenstaanden, enkele oudere koppels, maar geen gezinnen.
    Als een groep jongeren op een Road-Trip gaan loopt niet alles zoals gepland.
    Volgens de landkaart die ze bij zich hadden behoorde zich op een bepaald punt een tankstation te bevinden.
    Het tankstation is echter verlaten, en met een bijna lege tank rijden ze het dorpje Caster Creek binnen.
    Als de auto dan niet meer verder kan zoeken ze hulp in het dorpje.
    Maar die hulp lijkt niet zo vanzelfsprekend als het zou moeten zijn.
    Geheimzinnige bewoners, verlaten gebouwen en de constante regen.
    Wat is er hier gebeurd?
    Wat zullen ze vinden als ze verder zoeken naar de geschiedenis van dit dorpje?


    Invullijstje:

    x Naam:
    x Leeftijd:
    x Uiterlijk+FC:
    x Rol [Bewoner Caster Creek / Jongere]:
    x Karakter:
    x Geschiedenis:
    x Extra:


    Er is geen maximaal aantal rollen die je op je mag nemen, maar probeer het wel zo te houden dat de rollen eerlijk verdeeld zijn.
    Geen minimaal aantal woorden, maar hou het wel een beetje fatsoenlijk dus wel een echte rol en geen enkele woordjes invullen. Gelieve te schrijven in goed lopende zinnen.
    Niet elke rol wordt geaccepteerd, het is nou niet zo dat ik een hele hoge standaard heb, maar het moet natuurlijk wel ergens op slaan, feedback is te verwachten.
    Niet binnen een week je rol ingeleverd? Helaas, dan verloopt je reservatie.


    Faceclaims:
    • Jason Mamoa
    • Matty Healy
    • Shay Mitchell
    • Lucy Hale
    • Jessa Duggar
    • Cody Christian
    • Jessica Szohr
    • Finn Harries



    Jongeren;

    Meisjes:
    • Casy “Caselin” Deliverin
    •Dana Trish Magyar
    • Gereserveerd voor Takamasa
    • Kayleen “Kyle” Cascada Moore
    • Yara Josslynn Sanford


    Jongens:
    • Stuard Thomas O’Neill
    • London Jason Dunbar
    • Reservatie voor Fortis
    • Reservatie voor Riggs
    • Trevor Matthew Quinn


    Bewoners;

    Mannen:
    • Alair Raghnall MacSiridh
    • Gereserveerd voor Sereine
    •
    •


    Vrouwen:
    •
    •
    •
    •

    [ bericht aangepast op 5 april 2015 - 22:00 ]


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    Mag ik een meisje c:


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Mag ik ook een meisje?


    Tell me about it, stud.

    @Conaway &Deliva
    Is goed ik zal het zo erbij zetten!


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    Hmm, ik twijfel :x


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Hmm..ik twijfel tussen een jongen en een meisje. Doe me eerst maar gewoon een meid, als ik zin en tijd heb etc. dan neem ik nog wel een jongen.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 13:08 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik reserveer een chick.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh.
    Sounds nice.
    Ik twijfel tussen een man of woman.
    Het hangt er vanaf welk personage ik het meest sinister/sadistisch kan maken ;D


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Mag ik een jongen?


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    @ Aranyhid & Takamasa: Is goed, ik zal het erbij zetten!


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    Mhyresa schreef:
    Oh.
    Sounds nice.
    Ik twijfel tussen een man of woman.
    Het hangt er vanaf welk personage ik het meest sinister/sadistisch kan maken ;D


    Dat klinkt wel interessant.
    Was je van plan om een personage uit de jongerengroep of een bewoner te schrijven?
    Want bij de jongerengroep heb ik nu wel genoeg meisjes, denk ik, wil het een beetje eerlijk verdelen (:


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    Balloo schreef:
    Mag ik een jongen?


    Tuurlijk mag dat, ik zal het erbij zetten!


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    ParaxSiempre schreef:
    (...)

    Dat klinkt wel interessant.
    Was je van plan om een personage uit de jongerengroep of een bewoner te schrijven?
    Want bij de jongerengroep heb ik nu wel genoeg meisjes, denk ik, wil het een beetje eerlijk verdelen (:


    Eerder een bewoner. Dat lijkt me stukken interessanter
    Er zijn inderdaad behoorlijk wat meisjes.
    Misschien dat een man dan wat handiger is (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik denk dat ik Holland Roden faceclaim, maar ik ben nog niet 100% zeker.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    @Mhyresa: Net wat ik nodig had! Je kunt ook een echtpaar of zo schrijven, dus een man én een vrouw. Ligt er maar net aan wat je leuker vind, maar ik vind het wel fijn dat iemand graag een bewoner wil schrijven !
    @Aranyhid: Moet ik hem alvast voor je erbij zetten zodat niemand hem 'steelt', zeg maar. Je kan het later altijd nog veranderen.


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    Als het kan, graag! :')

    Hoe oud is iedere jongere overigens?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded