• Ja! Vandaag zijn mijn papa en mama 18 jaar getrouwd! Ik ben best wel trots op ze :Y). Mijn zuje heeft een hanger ofzo voor ze gemaakt en ik heb een kussen met de Ierse vlag(huwelijksreis) en een hond en een kat erop gegeven.
    Dus nogmaals via hier: gefeliciteerd papa en mama!*O*

    Om dit topic nog nut te geven, hoe lang zijn jouw ouders al bij elkaar/getrouwd? (Als ze dat nog zijn)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mijn ouders zijn volgende week 25 jaar getrouwd *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Maar goed, om even te antwoorden, mijn ouders zijn gescheiden en nooit getrouwd, maar mijn moeder en stiefvader zijn in oktober zes jaar getrouwd ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gefeliciteerd! (:

    Mijn ouders zijn nu 27 of 28 jaar getrouwd. Ik ben altijd zo slecht in dat soort dingen haha.

    Gefeliciteerd! ^^
    Mijn ouders zijn - als ik het goed heb - eind dit jaar 24 jaar getrouwd. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Vet, gefeliciteerd :D
    Mijn ouders zijn dit jaar 19 jaar getrouwd!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijen zijn niet getrouwt maar wel al heel lang bij elkaar , ik gok over de 20 jaar of zo xD ze zijn het altijd overal met elkaar over eens , nooit ruzie ^^
    Maar ze zijn niet getrouwt dat willen ze allebei ook niet :p


    May StarClan light your path.

    Gefeliciteerd (: Mijn ouders zijn 25 jaar getrouwd geweest en zijn ondertussen alweer tien jaar gescheiden.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Mijn ouders zijn 10 jaar gescheiden maar anders zouden ze 24 jaar getrouwd zijn. Proficiat aan je ouders!


    I'm just beautiful me.

    Gefeliciteerd, wat leuk!
    Mijn ouders zijn al zo'n 25 jaar samen, maar pas sinds 5 jaar ofzo getrouwd. Ze trouwden ook alleen zodat mijn moeder officieel de Nederlandse nationaliteit kreeg, mijn vader vindt trouwen maar onzin :'D


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Gefeliciteerd! :'D
    De mijne waren laatst op 26 april 18 jaar getrouwd. c:


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    De mijne volgens mij 29 jaar.


    There is nothing more badass than being yourself

    Gefeliciteerd! Mijn paps en mams zijn 13 juli alweer 31 jaar getrouwd. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteerd! *O*
    Mijn ouders dit jaar al twintig jaar ;D
    Nog vijf jaartjes wachten en dan hebben we een zilveren bruiloft :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd. Mijn ouders zijn volgensmij 26 jaar getrouwd.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    gefeliciteerd! die van mij ook zoiets volgens mij....


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio