• 9 halfgoden moeten met elkaar een queeste voltooien. Sommige mogen elkaar, en andere niet. De kinderen zijn zorgvuldig gekozen door Chiron en meneer D Chiron en meneer D geven hun de opdracht om de parel van Aphrodite te zoeken. Ondertussen komen ze allerlei wezens tegen waarvan normale mensen zeggen dat het mytes zijn. Zoals het opnemen tegen de leeuw van Nemea, de Hydra, de Minotaurus. En nog andere gruwelijke wezens. Maar wat als van een paar kinderen hun goddelijke ouder zich er mee bemoeien. En Aphrodite wilt dat het sneller gebeurt? Kunnen de 9 halfgoden dit wel aan?

    4 Meisjes:

    - Quinty Sophia Jacksons || Dochter van: Ares || 1.1 || Jovantos
    - Vanessa Meghan Sunfield || Dochter van: Poseidon || 1.4 || PeterParker
    - Skyler-Ann Wood || Dochter van: Zeus || 1.3 || SuperTOMMO
    - Arwen Catherina Jefferson || Dochter van: Hades || || 1.4 || HoechIin


    5 Jongens:

    - Parish Helios Vitale || Zoon van: Apollo || 1.3 || Raccoon
    - Raven Calloway || Zoon van: Hecate || 1.9 || Alioquin
    - Alexander Noah Hyde. || Zoon van: Nemesis || 1.7 || Tolkien
    - Varonis Porter || Zoon van: Pan || 1.3 || Vlahos
    - Carlin Alecsander Dimitrov || Zoon van: Tyche || 1.12 || Aside


    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd(Tussen de 15 en de 19) :
    Griekse god/godin ouder:
    Normale ouder:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Goed in(Bv: Vlaggenroof, Torenrace of iets anders)


    REGELS:

    - Gebasseert op de Percy Jackson serie, geen enkele halfgod doet mee in deze RPG. Tuurlijk mag je wel iemand uit de PJ serie FC'en
    - Geen kinderen van Artemis! Zij is de godin van de maagdelijkheid!
    - Niet iedereen van bijvoorbeeld Poseidon. Ieder kind heeft een andere ouder.
    - Je mag maximaal 2, dit is dan 1 jongen en 1 meisje.
    - Resevaties blijven 72 uur staan!
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b
    - Minstens 150 woorden per post, iedereen heeft wel een moment waarop dat niet lukt.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open topics.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 11:58 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Dit klinkt cool, maar ik ken Percy Jackson niet al te goed, maakt dat uit?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Niet echt. Het gaat er wel om dat je de goden kent maar je kan op Wikipedia opzoeken: Griekse Goden. En dat het bovenste rijtje goden. En sommige mythes kennen is ook wel handig. Zoals het verhaal van de Minotaurus, over wat hij is. Maar verder niet.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Snap ik, als het mag dan reserveer ik de dochter van Poseidon.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Sure ^^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oh leuk :3 Mag ik de zoon van Hermes Apollo reserveren ? :3

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 13:16 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Tuurlijk^^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded



    Naam: Quinty Sophia Jacksons. Ze wordt Quinn genoemd door vrienden.
    Leeftijd(Tussen de 15 en 19) : Quinn is net 17 jaar oud.
    Griekse god/godin ouder: Ares, god van de Oorlog en Krijglust.
    Normale ouder: Christina Jacksons. En zij heeft op het moment een relatie met Anthon Roberts.
    Uiterlijk: [FC: Perrie Edwards] Quinn heeft erg heldere en mooie ijsblauwe ogen. Deze kijkers worden omringd door lange donkere wimpers die weer worden versierd met mascara. Haar lange haren zijn krullerig en witblond. Meestal draagt ze haar haren los. Maar tijdens trainingen of vlaggenroof of torenrace heeft ze het vast. Quinn is ongeveer 1 meter en 69 centimeter lang. Haar huid is licht van kleur, maar niet mega bleek. De wangen van haar zijn iets rozig rood. Ze is gezond dun en doet hier wel veel voor. Meestal draagt ze iets met een bloemen kroon (xd)
    Innerlijk: Quinn is een opstandig meisje. Ze luistert niet naar haar ouders. Ze kan best snel boos worden en blijft dit dan ook lang. Arrogant is ze ook wel. Maar toch kan ze een erg lieve meid zijn. Vooral bij vrienden. Daar heeft ze ook een iets minder kort lontje. Quinn houdt erg veel van lachen en grappen. Ze is erg lenig en ook wel snel. Haar geduld raakt erg snel op. En ze kan niet altijd even goed geheimen houden, want ze praat nogal veel.
    Quinn kan niet denken onder druk dan wordt ze erg zenuwachtig. En als ze zenuwachtig is frunnikt ze aan een losdraadje van haar kleding. Quinn is best gevoelig. Alleen houdt ze zich altijd sterk. En kropt ze het op. Dit barst dan s'avonds in een los waardoor ze huilt. Of ze heeft geen controle meer als ze moet vechten en kan dan iemand bewusteloos slaan. Dus agressief is ze ook wel. Ze heeft een erg slechte moederband. Quinn is een heel klein beetje naïef. Toch heeft ze ondanks alles een groot zelfvertrouwen en tegen mensen die ze niet mag, haat of niet kent is ze een regelrechte bitch. Voor vrienden zal ze door het vuur gaan. Ook is ze wel in voor een gevecht of ruzie.
    Goed in(Bv: Vlaggenroof, Torenrace of iets anders) : Torenrace. Ze is best lenig dus het is handig. En in vlaggenroof is ze best slecht.
    Extra: Soms praat haar vader stiekem tegen haar.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 17:41 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Agh, net de goden waarbij ik een personage had gewilt zijn er al xd Ik twijfel tussen goden


    Don't be like the rest of them, darling

    Mag ik de zoon van Hades?


    Don't be like the rest of them, darling

    Of course!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik wil wel dochter van Zeus (: en hebben de kinderen ook krachten van de goddelijke ouders geërfd?


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Mag ik de dochter van Athena Aphrodite reserveren?

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 22:09 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ja^^ en SuperTOMMO dat hebben ze inderdaad. Dus dochter Poseidon kan met water iets doen en met paarden praten. En dochter van Zeus kan bliksem doen. En zoon van Hades kan bv doden oproepen. En zo verder. De meisjes zitten vol! Nog 2 jongens nu (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    iMickeyMouse schreef:


    8 halfgoden moeten met elkaar een queeste voltooien. Sommige mogen elkaar, en andere niet. De kinderen zijn zorgvuldig gekozen door Chiron en meneer D Chiron en meneer D geven hun de opdracht om de parel van Aphrodite te zoeken. Ondertussen komen ze allerlei wezens tegen waarvan normale mensen zeggen dat het mytes zijn. Zoals het opnemen tegen de leeuw van Nemea, de Hydra, de Minotaurus. En nog andere gruwelijke wezens. Maar wat als van een paar kinderen hun goddelijke ouder zich er mee bemoeit. En Aphorite wilt dat het sneller gebeurt? Kunnen de 8 halfgoden dit wel aan?

    4 Meisjes:

    - Jaylinn Jacksons || Dochter van: Ares || iMickeyMouse
    [R] - || Dochter van: Poseidon || PeterParker
    [R] - Dochter van: Zeus || SuperTOMMO
    [R] - Dochter van: Aphoridte || Sculpture


    4 Jongens:

    [R] - || Zoon van: Hermes || Raccoon
    [R] - || Zoon van: Hades || WillNotLearn
    - || Zoon van: ||
    - || Zoon van: ||


    Invullen:
    Naam: perrie StarshineX
    Leeftijd(Tussen de 15 en de 19) :19
    Griekse god/godin ouder: ?
    Normale ouder:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Goed in(Bv: Vlaggenroof, Torenrace of iets anders) :
    Extra:






    REGELS:

    - Gebasseert op de Percy Jackson serie, geen enkele halfgod doet mee in deze RPG. Tuurlijk mag je wel iemand uit de PJ serie FC'en
    - Geen kinderen van Artemis! Zij is de godin van de maagdelijkheid!
    - Niet iedereen van bijvoorbeeld Poseidon. Ieder kind heeft een andere ouder.
    - Je mag maximaal 2, dit is dan 1 jongen en 1 meisje.
    - Resevaties blijven 72 uur staan!
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b
    - Minstens 150 woorden per post, iedereen heeft wel een moment waarop dat niet lukt.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open topics.

    Oooh, als er een meisje vervalt, mag ik die dan? =)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.