• Ik had een ideetje om een story Quizlet Shore te schrijven. De bedoeling is dat we met meerdere schrijvers dus een verhaal gaan opbouwen zonder concrete verhaallijn. Er zal wel een 'baas' aanwezig zijn zoals in Geordie Shore of Jersey Shore. Nu de mogelijkheid bestaat om er twee verschillende te maken, met bekende mensen misschien voor de directioners dus eentje met One Direction en voor mensen die het niet zo hebben met One Direction een gewone Quizlet Shore met onbekende mensen.

    Ik wil wel dat dit idee niet gestolen wordt, zonder mijn toestemming.

    Hoe zal het in elkaar zitten?

    Elke schrijver zal een personage hebben. Ik denk dat maximum tien personen kunnen deelnemen. Er is een baas, die notes altijd zal achterlaten in een hoofdstuk dat niet geactiveerd wordt, maar dat de schrijvers wel moeten lezen. Voor de rest, mogen de schrijvers eigen fantasie gebruiken, maar ze moeten wel rekening houden met wat de andere schrijvers al geschreven hebben. Elke dag wordt er een hoofdstuk geactiveerd en men schrijft elk om beurt. Overleggen met elkaar is dus zeker niet overbodig.

    Ik wil mee doen. Wat nu?

    Wel de 'casting' zal hier plaats vinden. Je stelt hierbij een personage voor en zet er zelf ook wat voorbeelden bij van dingen die je geschreven hebt. Ik kies niet enkel op basis van het personage maar ook wat de schrijfstijl betreft. Houdt er rekening mee dat alle personages vanuit de UK moeten komen om het wat geloofwaardig te maken. Ook zijn niet alle personages perfect. Niet innerlijk, of uiterlijk. Voor de casting moet je het volgende invullen:

    Q Shore - One Direction/ Q-Shore
    Naam:
    Leeftijd:
    Afkomst:
    Hobby's:
    Likes:
    Dislikes:
    Relatiestatus:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Verleden:
    Familie:
    Voorbeelden van geschreven dingen:

    De uiterste datum voor de casting is 27 januari. Dat is exact een week. Dan haal ik de beste er uit en maak bekend wie er deel is van de 'cast'. Daarna worden de details geregeld. Ik hoop dat jullie er zin in hebben en dat het een succes mag worden.
    Als er nog dingen onduidelijk zijn, stel je ze hieronder maar.

    xoxo

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 15:12 ]

    Dit lijkt me best geniaal :'D
    Maar dan lijkt het me meer een RPG :x


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    Dit lijkt me best geniaal :'D
    Maar dan lijkt het me meer een RPG :x

    Nee wil er echt een verhaal van maken :p
    Dat mensen echt volgen en geen korte dingen maar echt een hoofdstuk :p en haha thanks ;)

    Hmm, I'm going to think about it.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ken Geordie shore niet eens :\
    Dan is dit ook niks voor mij I guess.


    26 - 02 - '16

    Haha, lijkt me echt een heel leuk idee, maar ik heb niet zo tijd, I think..
    Maar als jullie echt nog mensen zoeken straks, zal ik m'n best doen! C:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Meliuscule schreef:
    Haha, lijkt me echt een heel leuk idee, maar ik heb niet zo tijd, I think..
    Maar als jullie echt nog mensen zoeken straks, zal ik m'n best doen! C:

    Zal ik doen ;)

    Klinkt leuk! Maar moet je Geordie Shore en/of Jersey Shore daarvoor kennen?


    A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.

    Numinous schreef:
    Klinkt leuk! Maar moet je Geordie Shore en/of Jersey Shore daarvoor kennen?

    Nee dat hoeft niet. Het is er gewoon op gebasseerd, dus het principe is een beetje hetzelfde. Enkele random mensen worden in een huis gezet en moeten dus samen leven. Ze moeten soms klusjes doen en mogen soms ergens heen.

    Hoe wil je het gaan doen dan?
    Aangezien je lastig gesprekken kunt hebben met tien persoon tegelijk etc.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Nee dat hoeft niet. Het is er gewoon op gebasseerd, dus het principe is een beetje hetzelfde. Enkele random mensen worden in een huis gezet en moeten dus samen leven. Ze moeten soms klusjes doen en mogen soms ergens heen.


    Oke.... Ik zal gaan nadenken!


    A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.

    Lethe schreef:
    Hoe wil je het gaan doen dan?
    Aangezien je lastig gesprekken kunt hebben met tien persoon tegelijk etc.

    Dat zien we dan nog wel. Het is een uitdaging voor iedereen.

    Hmm, dan zie ik nog even, want - sorry -, maar gesprekken met tien mensen tegelijk werken gewoon écht niet bij zoiets. Dan reageert iedereen door elkaar heen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lethe schreef:
    Hmm, dan zie ik nog even, want - sorry -, maar gesprekken met tien mensen tegelijk werken gewoon écht niet bij zoiets. Dan reageert iedereen door elkaar heen.

    Je zal ook nooit gesprekken hebben met tien mensen denk ik. Want als je iets laat gebeuren is dat altijd maar met één bepaald persoon, de rest moet zelf maar weten dan hoe hij o zij hier op reageren.

    Fieeuw, ik dacht al :')
    Wat zou dan trouwens het minimum van woorden worden, of komt die er niet?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lethe schreef:
    Fieeuw, ik dacht al :')
    Wat zou dan trouwens het minimum van woorden worden, of komt die er niet?

    Ik denk dat ik het minimum op 400 ga zetten. Maar als mensen dat anders willen zien, kan dit altijd nog besproken worden.