• Ik zal maar meteen vertellen wat er juist mis is met mij. Ik praat ongeveer al 2-3 jaar met een jongen met de nodige pauzes . Nu wil ik er serieus voor gaan maar ik durf gewoon echt niet op een date te gaan met hem of iemand anders. Ik ben gewoon zo bang voor zoveel factoren, in het echt praten we namelijk niet of toch zeer weinig. Ik ben gewoon bang dat als hij écht bij me is en me dan ook écht leert kennen dat hij me dan gewoon niet leuk gaat vinden. Ik ben namelijk een zeer actief en praatziek persoon, maar als ik in zijn beurt ben val ik gewoon helemaal stil. Daar komt de tweede angst dus, ik ben bang voor onaangename/ongemakkelijke stiltes. En nog zoiets wat als het helemaal niet klikt dan heb ik bijna drie jaar van mijn leven vergooid voor niets? Oh, dat klinkt gemeen. Ik heb gewoon enorm veel gevoelens voor hem en ik ben bang dat als we afspreken, het helemaal niet klikt tussen ons en dat het gewoon boem pats gedaan is tussen ons én dat wil ik echt niet. Heeft iemand advies of zit iemand met hetzelfde probleem? Help me aub, ik wil hem echt niet kwijt.


    Pain is weakness leaving the body.

    Regel 1; Als hij je niet ziet zitten zoals je echt bent, is hij je niet waard.
    Regel 2; Pas als je met hem bent uitgeweest, weet je of het de moeite waard is. Is hij niet de moeite waard, kun je des te sneller door gaan.
    Dit zijn zo'n beetje mijn regels wat betreft daten. Dus, ga er gewoon voor en als het niet goed uitpakt, jammer dan. Dat is dan geen vergooide tijd. Niets is vergooide tijd. Je leert er dan weer van en je had een leuke tijd, niet waar?

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 19:51 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Welkom bij de club. *O*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Patholoog schreef:
    Regel 1; Als hij je niet ziet zitten zoals je echt bent, is hij je niet waard.
    Regel 2; Pas als je met hem bent uitgeweest, weet je of het de moeite waard is. Is hij niet de moeite waard, kun je des te sneller door gaan.
    Dit zijn zo'n beetje mijn regels wat betreft daten. Dus, ga er gewoon voor en als het niet goed uitpakt, jammer dan. Dat is dan geen vergooide tijd. Niets is vergooide tijd. Je leert er dan weer van en je had een leuke tijd, niet waar?


    Heb je ook enkele tips voor de zenuwen onder controle te houden? Bedankt voor je regels trouwens (: je hebt gelijk hoor!


    Pain is weakness leaving the body.

    Macabre schreef:
    Welkom bij de club. *O*


    Haha dankje! (:


    Pain is weakness leaving the body.

    Oow liefie, ik geef je wel wat advies hoor.
    1. Praat er met een vriendin over en kijk of zij je nog wat tips kan geven.
    2. Als je er echt helemaal voir gaat, schrijf dan een brief waarin je zegt hoe je je voelt en dat je een keer met hem uit wilt.
    3. Als je nr 2 nog niet durfde doe dan iets simpels, kijk een film met je vriendje die gaat over jou gevoelens, moet er wel zijn denk ik xS.
    4. Schrijf het heel groot op een spandoek en leg die op zijn auto en wacht af..

    Sorry, meer tips heb ik niet. Hebt er vast niks, nope, nopes aan.. toch succes X loves you Yolo! X ssX

    StarShineX schreef:
    Oow liefie, ik geef je wel wat advies hoor.
    1. Praat er met een vriendin over en kijk of zij je nog wat tips kan geven.
    2. Als je er echt helemaal voir gaat, schrijf dan een brief waarin je zegt hoe je je voelt en dat je een keer met hem uit wilt.
    3. Als je nr 2 nog niet durfde doe dan iets simpels, kijk een film met je vriendje die gaat over jou gevoelens, moet er wel zijn denk ik xS.
    4. Schrijf het heel groot op een spandoek en leg die op zijn auto en wacht af..

    Sorry, meer tips heb ik niet. Hebt er vast niks, nope, nopes aan.. toch succes X loves you Yolo! X ssX


    Jouw aanpak klinkt geweldig, haha! Bedankt voor je tips! Super lief van je! X


    Pain is weakness leaving the body.

    ^ Ik zou geen briefje geven als ik jou was. Dan denkt hij misschien dat je niet de ballen hebt om hem zelf mee uit te vragen en daar knappen jongens, voor zover ik weet, ontzettend op af.


    26 - 02 - '16

    Macabre schreef:
    Welkom bij de club. *O*


    Hamartia

    ZAYNKIDRAUHL schreef:
    (...)

    Heb je ook enkele tips voor de zenuwen onder controle te houden? Bedankt voor je regels trouwens (: je hebt gelijk hoor!


    Denk er niet te veel bij na. Oh, en YOLO?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hm, wat Patholoog ook al zegt: 'Als hij jou niet accepteert om wie je bent, dan is hij je niet waard.'


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bedankt iedereen voor de tips! (:


    Pain is weakness leaving the body.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Denk er niet te veel bij na. Oh, en YOLO?


    Riep je mij? :')

    OT: ghehe ik herken me helemaal in je. Ik ben dan ook nog nooit op date geweest en heb uberhaupt nog nooit alleen met een jongen afgesproke. Althans, niet met een jongen waar ik een crush op had.

    Maar als ik jou was zou ik toch de gok wagen en hem mee uit vragen. Desnoods via een berichtje. Dan kunnen jullie beiden zien of het echt zo klikt als je denkt, en als dat zo is dan weet ik zeker dat je blij bent dat je de stap gezet hebt. En als het niet zo is dan weet je dat hij je niet waard is en dat je op hem niet langer hoeft te wachten.

    Succes! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    probeer anders misschien te bedenken (op te schrijven) waar je met hem over kan praten. Dan kan je voor de 13 secondes van de ongemakkelijke stilte voorbij zijn nog een goed nieuw onderwerp aanknopen. En(zoals patholoog inderdaad al zei) als hij je niet accepteert om wie je bent, is hij het je niet waard.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Macabre schreef:
    Welkom bij de club. *O*


    :)