• Hey,

    Gisteren ben ik met mijn moeder naar de theatervoorstelling Anne geweest en wat was het geweldig. Haar oude huis, het kantoorgebouw en nog twee andere sets kwamen volledig op het toneel en wow, de acteurs.

    Het stuk begint met een fluistering tussen Anne en Margot over hun droom en de persoon die de hele voorstelling meeloopt is haar geliefde uit de droom. Echt geweldig bedacht!
    Die persoon is Peter
    Ik raad het echt aan als je geïnteresseerd in zulke dingen bent en zeker in combinatie met het Anne Frankhuis.

    -Sorry als ik dit verkeerd heb geplaatst.-


    Firm believer of all that is magic

    Aidan schreef:
    Hey,

    Gisteren ben ik met mijn moeder naar de theatervoorstelling Anne geweest en wat was het geweldig. Haar oude huis, het kantoorgebouw en nog twee andere sets kwamen volledig op het toneel en wow, de acteurs.

    Het stuk begint met een fluistering tussen Anne en Margot over hun droom en de persoon die de hele voorstelling meeloopt is haar geliefde uit de droom. Echt geweldig bedacht! Die persoon is Peter
    Ik raad het echt aan als je geïnteresseerd in zulke dingen bent en zeker in combinatie met het Anne Frankhuis.

    -Sorry als ik dit verkeerd heb geplaatst.-


    Firm believer of all that is magic

    Mah, ik houd wel van musicals en ik geloof best dat dit een mooi stuk is, maar het lijkt me wel een beetje eentonig.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Musicals kunnen heel mooi zijn en ik denk dat dit er eentje is die prachtig is.


    Hamartia

    Ik wil er echt heel graag heen maar momenteel is het geld er thuis gewoon niet voor en ik ben al jarig geweest. Ik ga binnenkort wel het achterhuis maar dan het dagboek van Peter lezen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik wil er heel graag heen, nu alleen mijn ouders overtuigen.
    Waarschijnlijk word het hem hier niet (helaas) );
    Maar ik kan het altijd proberen ;D


    wat was dit ookalweer

    Hij is zo duur als je op de eerste rij wil zitten D: maar ik ben wel van plan hem te kijken, ook omdat er enkele van mijn lievelingsacteurs in zitten, heb ik begrepen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hij lijkt me echt ontzettend mooi!


    Alleen maar tranen van geluk