• Jongens! Na vier jaar heb ik eindelijk mijn pentablet weer gepakt en ik heb iets getekend. Ja ja.

    Vroeger tekende ik al-tijd. Door mijn zogeheten digital arts heb ik ook deze site ontdekt, want ik wilde verhalen schrijven bij mijn tekeningetjes. Ik weet niet waarom, maar op een gegeven moment heb ik mijn tablet in de kast gelegd en ik heb hem er vier jaar laten liggen. Vandaag was de dag dat ik gewoon ben gaan tekenen. Het is mijn personage Fay uit Fay.

    Vroeger tekende ik altijd in een programma genaamd Paint Tool SAI, maar voor some reason werkte dat niet meer op mijn laptop, dus ik moest aan de gang met Photoshop. Ik heb eigenlijk heel stiekem een hekel aan Photoshop, maar ik had niets anders. Ik ben er heel zeker van dat ik beter kan dan dit, maar voor een eerste digital art na een break van vier jaar vind ik het toch waard om het even te showen. Vooral omdat het m'n kleine mushroom Fay is.



    Zijn hier meer cratieve zielen aanwezig?

    [ bericht aangepast op 13 dec 2017 - 19:39 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Damn, looks awesome 😍


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ja ik :)
    mijn devaintART acc: https://deanothedeino.deviantart.com/

    [ bericht aangepast op 13 dec 2017 - 19:41 ]


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ahhhhh dat ziet er leuk uit Anna D:
    En tja creatief, wel een beetje. Tekenen links, fotografie links, beetje schrijven daarbij en nog een schepje muziek eronder en dan kan je wel zeggen dat ik een beetje creatief ben denk ik c; :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oooh dat is echt supercool!
    Weet je wat je zou moeten doen? Personages uit verhalen hier tekenen (op aanvraag of niet), ik zit vaak met zo'n specifiek beeld in mijn hoofd dat faceclaims vet lastig zijn :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Oooh dat is echt supercool!
    Weet je wat je zou moeten doen? Personages uit verhalen hier tekenen (op aanvraag of niet), ik zit vaak met zo'n specifiek beeld in mijn hoofd dat faceclaims vet lastig zijn :'D


    Hahaha daar heb ik ook heel erg last van. Ik ben ook van plan om mijn eigen personages allemaal 'tot leven te brengen'. Voor anderen zou ik dat in principe ook wel kunnen doen, maar ik wil eerst meer oefenen en op een niveau komen waarbij ik echt trots ben, want ik heb vroeger beter gemaakt dan dit haha.

    Thanks tho ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Conan schreef:
    (...)

    Hahaha daar heb ik ook heel erg last van. Ik ben ook van plan om mijn eigen personages allemaal 'tot leven te brengen'. Voor anderen zou ik dat in principe ook wel kunnen doen, maar ik wil eerst meer oefenen en op een niveau komen waarbij ik echt trots ben, want ik heb vroeger beter gemaakt dan dit haha.

    Thanks tho ^^


    Nou ja je moet skills bijhouden hé, dat is best logisch haha :'D Maar als je het vroeger veel hebt gedaan, dan kom je er vast snel genoeg weer in :3
    Ik zal dan stiekem op de loer liggen wachten tot je zoiets gaat doen hehehe :Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Wow, wat gaaf! Ga door zou ik zeggen (:
    Ik ben creatief op het gebied van schrijven, schilderen en interieur, maar ik zou willen dat ik goed kon tekenen!


    I was an angel living in the garden of evil



    Whoops, ik heb er nog een gemaakt. Toen ik klein was, had ik één of andere obsessie met paarden en daaruit is een zwart paard met blauwe manen voortgekomen dat ik overal tekende. Ik kon het niet laten om hem te tekenen, ondanks dat ik uit mijn paardenfase ben haha.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Wouw, jouw tekeningen zijn echt heel erg gaaf!
    Heb je een DeviantArt account? Dit is die van mij (zo ja, dan volg ik je zeker!): Klik!

    ScribbleTheFox schreef:
    Wouw, jouw tekeningen zijn echt heel erg gaaf!
    Heb je een DeviantArt account? Dit is die van mij (zo ja, dan volg ik je zeker!): Klik!


    Thanks! Als je op de afbeelding klikt, ga je automatisch naar mijn DeviantArt. Ik volg je daar btw al een tijdje hehe


    look at the stars, look how they shine for you;

    Yess. Volgens mij had ik ook al een keer een topic voor mijn tekeningen aangemaakt, maar ik weet niet meer of ik dat nog heb.

    Edit; ah ja, dat was dit topic, maar zijn echt hele oude tekeningen en een paar zijn al verwijderd. Ik moet ze echt eens opnieuw gaan vernieuwen. Doe jij dat ook weleens?

    Zal van de week wel ns kijken of ik wat kan posten.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2017 - 0:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat cool! Ik vind je tekenstijl erg tof haha! Lichtelijke jaloezie hier haha

    (Zelfpromitie op DA
    Nee grapje haha)


    obsessive rage

    Ziet er goed uit! Leuk ook dat je er weer mee begonnen bent, ik weet hoe lastig dat soms kan zijn.

    Over mezelf: niet om op te scheppen en het is stiekem een beetje een vloek, maar ik denk dat ik creatief in zn algemeen ben. Manusje van alles. De vloek die er dan bij hoort, is dat het allemaal een beetje is. Ik kan mensen op de been houden met een verhaal, maar ik noem mezelf nu niet uitzonderlijk goed. Ik heb dichten ondervonden als een fijne uitlaatklep, maar ik vind dat ik vaak in dezelfde rijmschemas blijf hangen. Tekenen is denk ik mijn slechtst ontwikkelde creatieve eigenschap, ik gebruik het alleen voor ontwerpen van cosplays en het is handig bij DIY-projecten.
    Mijn probleem is met name dat ik het lastig vind om mezelf door te ontwikkelen in één eigenschap. Vaak heb je daar een cursus voor nodig en dat staat gelijk aan geld, wat ik niet één twee drie heb. En ik ben de laatste tijd ook steeds slechter geworden in sparen, dus ja.


    Deep inside, I've never felt alive

    Jep! Ik teken heel veel.
    Dit is mijn laatste werkje.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wat leuk om te horen allemaal! Zoveel creativiteit. I love it.
    Maar damn, jullie zijn ook allemaal zo goed!


    look at the stars, look how they shine for you;