• Het is waarschijnlijk al eens voorgesteld, maar ik doe het lekker nog eens omdat het er nog steeds niet is en ik het wel mis. Ik vind dat er een mogelijkheid moet bestaan om te kiezen op welke creatie je een abo neemt. Ik maak namelijk heel graag quizzen en sommige mensen zijn er erg goed in, dus ik zou graag op de hoogte blijven van hun nieuwe quizcreaties. Nu kan je zeggen, wordt er vrienden mee en selecteer dat je op de hoogte wilt blijven van hun creaties. Ja dat is waar, maar die andere dingen die ze aanmaken interesseren mij niet. Ik vind dat er dus een mogelijkheid moet bestaan om je te kunnen abonneren op iemand zijn quizzen, gedichten of blogs individueel, want dat zijn losstaande creaties. Hiermee krijgen deze creaties ook meer aandacht, want vaak als ik een goede quiz maak, kijk ik niet meer terug naar die persoon zijn/haar account omdat ik dat gewoon vergeet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Voor!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Voor c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    OakenshieId schreef:
    Zelf denk ik niet dat ik het zal gebruiken, maar ik vind het prima als die optie er komt als dat andere users gelukkig maakt. :')


    16 - 09 - '17

    Voor!
    Dan zou ik me sowieso abonneren op jouw quizzen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Maar dan zou ik voor alle soort creaties die optie doeb. Want ik heb niet met quizzen wel met storys


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    OakenshieId schreef:
    Zelf denk ik niet dat ik het zal gebruiken, maar ik vind het prima als die optie er komt als dat andere users gelukkig maakt. :')


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Nicosia schreef:
    Voor!
    Dan zou ik me sowieso abonneren op jouw quizzen.
    Yes succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?